Nou.... in dit bijzonder vreemde geval doen ze misschien juist het tegenovergestelde en zijn ze de 'good guy's. De mensen die dit soort jachtvakanties organiseren creeeren een reservaat waarin die beesten veilig zijn voor stropers en voedsel krijgen. Om dit reservaat te bekostigen moet er af en toe een van de beesten voor veel geld door toeristen afgeknald worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:35 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik wordt serieus misselijk van dit soort berichten. Ik stel voor dat we een reizen gaan orginaseren waar je voor 100 euro mag schieten op dit soort egocentrische figuren.
Walgelijk
Suggereren om op medemensen te gaan schieten is 1000x zieker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:35 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik wordt serieus misselijk van dit soort berichten. Ik stel voor dat we een reizen gaan orginaseren waar je voor 100 euro mag schieten op dit soort egocentrische figuren.
Walgelijk
Worden er geen babygiraffes geschoten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
De hypocrisie druipt weer van dit topic af![]()
Ik baal eerlijk gezegd dat mijn woning te klein is, het lijkt me wel wat, zo'n opgezette kop met hele nek in de woonkamer. Maar helaas geen ruimte
Geen idee, maar bedankt voor de pointer. Ik ga eens informeren of je die kunt schieten voor de helft van de prijsquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Worden er geen babygiraffes geschoten dan?
In Nederland, maar ook in andere landen is een overschot aan katten en honden,quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel, in een wildpark is een overpopulatie van Giraffen. Dit veroorzaakt problemen. Je laat mensen een pervers hoog bedrag betalen en daarvoor mogen ze een beest schieten en het geld gebruik je om stropers van neushoorns of olifanten te pakken.
Prima deal.
Maar, als ik lees dat het in Zimbabwe is, heb ik zo mijn vraagtekens erbij of het bovenstaande opgaat.
Wild is het ultieme scharrelvlees.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:18 schreef malleable het volgende:
Dit is toch eigenlijk gewoon biologisch vlees? Die giraffen hebben een beter leven gehad dan de stukjes vlees die bij ons in de supermarkt liggen.
Oké alle mensen die vanaf hier nu nog posten moeten verplicht éérst dit filmpje zien !quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:22 schreef Nober het volgende:
Deed me hieraan denken, uitgezonden op 6 april 2008.
African Hunting Holiday is a British documentary by Louis Theroux. Louis journeys to Limpopo Province in South Africa to join the holidaymakers who flock there to hunt big game.
Jah... gelijk uit de crisis Piet, win - winquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt een uitstekend idee Fan, kunnen de katten lanceren als kleiduiven en dan vlam, wolk paarse mist
Je bent hysterisch aan het wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké alle mensen die vanaf hier nu nog posten moeten verplicht éérst dit filmpje zien !
Dit filmpje zegt álles, let vooral op het klein (6 jarige meisje !) in het begin en
de ''trotse'' Papa![]()
En mevrouwtje vond het dan weer wél zielig voor de zebra, want die leek toch wel erg
veel op een paardje![]()
Geef deze mensen de kans en de volgende stap is het jagen op negertjes, die zijn
er ten slotte ook te veel in Afrika, as ut maar niet té veel geld kost, want da's ook weer
zonde van het geld.
En wat voor alternatief stel jij dan voor?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké alle mensen die vanaf hier nu nog posten moeten verplicht éérst dit filmpje zien !
Dit filmpje zegt álles, let vooral op het klein (6 jarige meisje !) in het begin en
de ''trotse'' Papa![]()
En mevrouwtje vond het dan weer wél zielig voor de zebra, want die leek toch wel erg
veel op een paardje![]()
Geef deze mensen de kans en de volgende stap is het jagen op negertjes, die zijn
er ten slotte ook te veel in Afrika, as ut maar niet té veel geld kost, want da's ook weer
zonde van het geld.
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:31 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat voor alternatief stel jij dan voor?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent histerisch aan het worden
Homootje schieten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten
En op mijn oorspronkelijke vraag reageer je niet? Kortom, je roept hier maar wat vanuit je onderbuik zonder te willen nadenken over wat nou het beste voor de dieren is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Homootje schieten?zo hou je ''het soort'' op peil, anders sterven ze straks
uit, want ze planten zich niet voor enzo...
Zijn die langbaarden ook blij
Mijn onderbuik is een beetje misselijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:41 schreef Igen het volgende:
[..]
En op mijn oorspronkelijke vraag reageer je niet? Kortom, je roept hier maar wat vanuit je onderbuik zonder te willen nadenken over wat nou het beste voor de dieren is.
De natuur heeft zo'n dakhaas standaard al voorzien van een staart, dus als je een beetje slingertechniek hebt kun je Nimby zonder installatie een flink eind wegkrijgen en hoef je alleen een vriend en een geweer mee te nemen voor wat leuk outdooractiviteiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt een uitstekend idee Fan, kunnen de katten lanceren als kleiduiven en dan vlam, wolk paarse mist
Gelijk ook leuke geluids effecten, dopplershiftcatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De natuur heeft zo'n dakhaas standaard al voorzien van een staart, dus als je een beetje slingertechniek hebt kun je Nimby zonder installatie een flink eind wegkrijgen en hoef je alleen een vriend en een geweer mee te nemen voor wat leuk outdooractiviteiten.
Ja, en als je niet te grove hagel gebruikt kun je meerdere keren met één exemplaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelijk ook leuke geluids effecten, dopplershiftcat
Even dippen in lichtgevende verf en je kan het ook snachts doen
Mensen verplichten filmpjes te zien werkt niet. Je hebt Piet weer helemaal rebels gemaakt die nu aan het fantaseren is over hoe je het beste katten kan afschieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
de ''trotse'' Papa![]()
Zieligquote:
Nee, de leukste manierenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Mensen verplichten filmpjes te zien werkt niet. Je hebt Piet weer helemaal rebels gemaakt die nu aan het fantaseren is over hoe je het beste katten kan afschieten.
Heb je al klanten gevonden die voor grof geld op een leuke manier een kat willen afschieten?quote:
Of een strik met daaraan een trekker en een op een heliumtank aangesloten weerballon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat me trouwens ook leuk lijkt is perslucht onder het gras leggen met iedere tien cm een mondstuk, als er dan een kat de tuin inkomt hem in de lucht te houden.
Ja precies! Alleen is dat 'nadeel' er ook als iemand er voor betaald word om het beestje af te schieten.quote:
Dat is ook een manier om de stelling dat een kat altijd op zijn pootjes terecht komt te weerleggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat me trouwens ook leuk lijkt is perslucht onder het gras leggen met iedere tien cm een mondstuk, als er dan een kat de tuin inkomt hem in de lucht te houden.
En de stelling what goes up must come down.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om de stelling dat een kat altijd op zijn pootjes terecht komt te weerleggen.
Neehee, jij snapt het niet !quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb je al klanten gevonden die voor grof geld op een leuke manier een kat willen afschieten?
Fok!-les #76294: "Hoe een NWS topic een ONZ topic wordt"
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Wapperbaard het volgende:
Als ik het geld had zou ik een pilotenbrevet halen en een eenmotorig propellervliegtuig uitrusten met een groot horizontaal mes dat met met een mechaniek net als een landingsgestel tot zo'n twee meter onder de wielen kan zakken.
Dan zou ik een vergunning aanvragen voor het doden van een stuk of 10 giraffes en die beesten terwijl ze in volle galop voor het vliegtuig wegrennen in sierlijke duikvluchten onthoofden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Of een strik met daaraan een trekker en een op een heliumtank aangesloten weerballon.
Als de kat met een poot in de strik gaat staan en die aantrekt wordt in luttele seconden de in een buisje in de grond verstopte ballon opgepompt en met kat en al tot enkele kilometers hoogte in de lucht meegevoerd.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Vergeet je mond vol tandjes niet te poetsen
Nee, bij POL sporen ze wélquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef waht het volgende:
F&F is prettig gestoord inderdaad. Net als OUD.
Intussen heb je de vraag nog steeds niet beantwoord.quote:
Jawel... ik zei toch, schiet die assielkatten maar afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Intussen heb je de vraag nog steeds niet beantwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |