Geweldig. Maar lees FB eensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Je hebt gelijk, ik heb mijn ondertitel aangepast.
Wat stond er eerst dan? Maar ik begrijp dus dat je aanblijft. Zwak hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef smegmanus het volgende:
Je hebt gelijk, ik heb mijn ondertitel aangepast.
Iets met artikelen schrijven, nieuws posten en reviews maken. Iets inhoudelijks zegmaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
En Thomas, wat voor zinnigere plaats had jij dan in de crew ?
Arrogante kwalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Iets met artikelen schrijven, nieuws posten en reviews maken. Iets inhoudelijks zegmaar.
Het zit je echt diep hé?quote:
Ahja, content leveren, iets wat de users op het forum gewoon zelf kunnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Iets met artikelen schrijven, nieuws posten en reviews maken. Iets inhoudelijks zegmaar.
Ja best wel. Ik wil tieten kunnen posten als het functioneel is op een forum waar ik al zolang lid van ben en dat ik altijd als een vrijplaats heb beschouwd. Een website die bedoeld is als een vrijwillige onderneming zonder winstoogmerk. Iets waar jij het blijkbaar ook mee eens bent. Dan vind ik het ongepast om te buigen voor een paar ads. Kortom, neem je verantwoordelijkheid.quote:
Ik stel mijzelf boven mods, niet boven users. We hebben het hier over de parkeerwachters van het internet he.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja, content leveren, iets wat de users op het forum gewoon zelf kunnen.
Die paar ads zorgen er anders wel voor dat je hier überhaupt kunt posten. Als Google geen ads meer weergeeft op FOK!, gaat FOK! ten onder.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wil tieten kunnen posten als het functioneel is op een forum waar ik al zolang lid van ben en dat ik altijd als een vrijplaats heb beschouwd. Een website die bedoeld is als een vrijwillige onderneming zonder winstoogmerk. Iets waar jij het blijkbaar ook mee eens bent. Dan vind ik het ongepast om te buigen voor een paar ads. Kortom, neem je verantwoordelijkheid.
* smegmanus bon schrijft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik stel mijzelf boven mods, niet boven users. We hebben het hier over de parkeerwachters van het internet he.
Wat jij wil is helemaal niet relevant. De regels op FOK! zijn dat er geen tieten gepost worden in fora buiten KPD.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wil tieten kunnen posten als het functioneel is op een forum waar ik al zolang lid van ben en dat ik altijd als een vrijplaats heb beschouwd. Een website die bedoeld is als een vrijwillige onderneming zonder winstoogmerk. Iets waar jij het blijkbaar ook mee eens bent. Dan vind ik het ongepast om te buigen voor een paar ads. Kortom, neem je verantwoordelijkheid.
En ABO natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat jij wil is helemaal niet relevant. De regels op FOK! zijn dat er geen tieten gepost worden in fora buiten KPD.
Staat je dat niet aan dat staat het je vrij om te gaan.
De meeste ads die ik zie zijn anders niet afkomstig van Google. Bovendien functioneerde FOK! ook prima voordat Google Ads haar intrede deed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die paar ads zorgen er anders wel voor dat je hier überhaupt kunt posten. Als Google geen ads meer weergeeft op FOK!, gaat FOK! ten onder.
En dit is dus precies wat ik bedoel. Lees mijn eerdere posts in dit topic. Vind je het zelf ook niet een beetje vreemd om te stellen dat de mening van je users er niet toe doet binnen een gemeenschap die drijft op de input van die zelfde groep? Ik zeg niet dat FOK! een democratie moet zijn, maar wat jij nu stelt is wel zeer authoritair. Dat is nooit het doel van deze website geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat jij wil is helemaal niet relevant. De regels op FOK! zijn dat er geen tieten gepost worden in fora buiten KPD.
Staat je dat niet aan dat staat het je vrij om te gaan.
Ik vermaak me prima iddquote:
Kom me omkopen dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima iddZou leuk zijn als het tot een bredere discussie leidt waarin mensen zoals jij uiteraard aan dezelfde kant staan.
Jij logt hier in. Jouw keuze. Met die keuze komt het verzoek je aan de regels te houden die hier gelden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De meeste ads die ik zie zijn anders niet afkomstig van Google. Bovendien functioneerde FOK! ook prima voordat Google Ads haar intrede deed.
[..]
En dit is dus precies wat ik bedoel. Lees mijn eerdere posts in dit topic. Vind je het zelf ook niet een beetje vreemd om te stellen dat de mening van je users er niet toe doet binnen een gemeenschap die drijft op de input van die zelfde groep? Ik zeg niet dat FOK! een democratie moet zijn, maar wat jij nu stelt is wel zeer authoritair. Dat is nooit het doel van deze website geweest.
Nehh. Ik vertrouw erop dat je nog wel tot inkeer komt als je voor de zoveelste keer een paar onschuldige borstjes verwijdert.quote:
Nou doe je het weer. Ik kom hier al twaalf jaar en ineens mag je geen onschuldige dingen meer posten omdat er gebogen moet worden voor een paar advertenties. Dat is niet de FOK! geest. Kan je wel krampachtig opkomen voor dit beleid, maar je weet dondersgoed dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij logt hier in. Jouw keuze. Met die keuze komt het verzoek je aan de regels te houden die hier gelden.
Dat heeft niets met autoritair te maken. Het waarom kan je hier lezen. Topicreeks: Ik zie geen advertenties meer Stop je energie daar maar in i.p.v. de discussie hier krampachtig aan te jagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch...Dit kan hij niet menen... toch
... toch
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
Het ergste is nog, dat we allemaal tijd steken in antwoorden. Allemaal reageren, lezen van Thomas B. terwijl die zo thuis zitIk wil gewoon discussie. En, ja, ik zit er inderdaad zo bij. Neemt niet weg dat dit punt mij persoonlijk aangaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch...Dit kan hij niet menen... toch
... toch
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon discussie. En, ja, ik zit er inderdaad zo bij. Neemt niet weg dat dit punt mij persoonlijk aangaat.
En er nog op lopen pochen ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Thomas B. het volgende:
Flamen met een mod terwijl je high bent. Ook een beste tijdsbesteding merk ik.
Heb je nog iets bij te dragen of zijn je crew ambities al zover gevorderd dat je liever doorlikt zonder enige argumentatie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
En er nog op lopen pochen ookmeh. u sad bro.. real sad.. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |