abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106929026
haha Susie.. Ik zat net te kijken naar het filmpje en wat erger ik me aan mezelf. Zo zou ik nooit 'Doe eens (..rollen..)' tegen mijn kind zeggen. Dat 'doe eens' vond ik altijd zoooo dom. In dit filmpje zeg ik het al 3 keer :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Sannne op 17-01-2012 21:52:36 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:50:25 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106930044
Mijn eigen stem hoef ik ook niet te horen hoor! Bah, wat klink ik Amsterdams! (Niet dat daar iets mis mee is, maar ik kom niet uit Amsterdam! :D
Ik zeg het vaak tegen d'r hoor en ook 'oh ja' 'doe es vertellen dan' :D mja, wat moet je dan vertellen of terug zeggen als je het niet verstaat! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106930189
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Susie het volgende:
Mijn eigen stem hoef ik ook niet te horen hoor! Bah, wat klink ik Amsterdams! (Niet dat daar iets mis mee is, maar ik kom niet uit Amsterdam! :D
Ik zeg het vaak tegen d'r hoor en ook 'oh ja' 'doe es vertellen dan' :D mja, wat moet je dan vertellen of terug zeggen als je het niet verstaat! :D
Dit heb ik nou ook. En dat is af en toe best lastig als je hele schoonfamilie uit Den Haag komt. En je schoonzus uit Rotterdam.
pi_106930213
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Susie het volgende:
En leuk om te horen dat ik niet de enige ben die vaak 'echt waar?' Tegen d'r kind zegt! :D
Check!

SB :*
pi_106930219
Toch reageren ze erop :) Vind het heerlijk dat geklets! Zeker als ze er heel serieus bij kijkt en spettert haha.
pi_106931717
Ik verzin zelf dan maar wat hij aan het vertellen is. Zo ging het vanavond: "was het leuk vandaag? Ja, echt waar? Wat heb je dan gedaan? In de wipstoel gezeten, en gelachen, wat fijn! En heb je ook lekker geslapen? Ja? Zo lang? Wat knap!" en het mooie is dat hij ook luisterd en pas begint te brabbelen als ik weer stil ben om naar hem te luisteren O+

hij vouwt zijn handjes trouwens heel veel samen, doet jou meisje dat ook susie?
pi_106932125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:19 schreef Nirak het volgende:
Ik verzin zelf dan maar wat hij aan het vertellen is. Zo ging het vanavond: "was het leuk vandaag? Ja, echt waar? Wat heb je dan gedaan? In de wipstoel gezeten, en gelachen, wat fijn! En heb je ook lekker geslapen? Ja? Zo lang? Wat knap!" en het mooie is dat hij ook luisterd en pas begint te brabbelen als ik weer stil ben om naar hem te luisteren O+

hij vouwt zijn handjes trouwens heel veel samen, doet jou meisje dat ook susie?
handjes vouwen doet ze hier ook al en dan vooral tijdens haar flesje. Standaard reactie van zowel mijn vriend als van mij is dat ze niet hoeft te bidden voor het eten omdat wij dat ook niet doen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:31:38 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106932374
Yupp hier ook, zo lief! Ze pakt hier al een ring met Nijntje vast en stopt de oren in d'r mond, arme Nijn!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:32:12 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106932411
Oh en zo voer ik ook gesprekken hoor! O+
pi_106933948
Ik heb een reactie geplaatst in het borstvoedingstopic, voor degenen die nog geïnteresseerd zijn.

Verder, de blaasproblemen: Misschien dubbel, want heb even snel snel alles gelezen, want mán wat gaan jullie snel!
Maarrrr, ik heb na de bevalling errug veel plas/blaasproblemen gehad. Dé houding om te plassen is in de koetsiershouding. Dus je heupen en je knieën in een hoek van 90 graden. Voeten plat op de grond en de rug rechten, als je hoofd aan een touwtje omhoog wordt getrokken.
Ga je in elkaar gezakt zitten, dan komt je blaas klem te liggen en krijgt hij niet de ruimte om goed naar beneden leeg te lopen.
Ik kon na mijn bevalling niet plassen. Had geen aandrang en geen vol gevoel. Dubbel dus. Uiteindelijk is dit na twee weken ziekenhuis middels een ingreep waarbij een katheter in mijn buikwand is geplaatst, opgelost (een suprapubiskatether).

Poezebeest, ik weet even niet meer of je kleine vaginaal is geboren of middels een keizersnede? Maar het kan voorkomen dat ze bij een ks een zenuw raken, waardoor je aandrang verdwijnt. Er is dan iets beschadigd, soms komt het terug, soms helaas ook niet. Zorg ervoor dat je iedere 2 uur even naar het toilet gaat. Lijkt vaak, maar in het ziekenhuis hielden ze bij mij 3 uur aan. Ik begon toen te lachen, maar merkte al snel dat ik vaker ging en dus altijd binnen die 3 uur bleef.

Het is nu wel opgelost, maar heb helaas nog steeds een niveau 2 verzakking. Dit houdt in dat (in mijn geval is er sprake van een vaginavoorwandverzakking) ik de vaginawand bij de ingang voel zitten. Er zit iets voor de ingang zeg maar.
Bij een niveau 3 komt het zelfs naar buiten.
Ik ben bij een bbfysio geweest die aangaf dat het met oefeningen (bijna) helemaal weer goed zou moeten komen. Helaas pindakaas. Na 8 maanden nog steeds geen verbetering.
Ik heb wel de indruk dat ik sindsdien vaker moet plassen en het minder kan ophouden, heb gelukkig geen urineverlies.

Dus Sannne, jij zei al, doe er iets mee. Heb je toevallig nog tips?
pi_106933959
God wat ben ik de laatste tijd toch lang van stof :')
pi_106934447
Wat rot Danic.. nee, verder dan een fysio heb ik ook geen tips.. -O-
Ik zeg op mijn werk wel altijd dat mochten er problemen met het plassen of urineverlies optreden, trek dan aan de bel. Maar huisarts en fysio zullen de vervolgwegen beter kennen dan ik..
pi_106935132
Ja heb ook nu geen problemen met plassen meer hoor, dat was na 2 weken ziekenhuis opgelost. Maar die verzakking zou ook minder erg moeten worden volgens de fysio, maar helaas.
Heb me erbij neergelegd en als we voor nr 2 gaan zal ik eerst voor advies nog naar de huisarts en eventueel gynaecoloog gaan risico is alleen bij een tweede bevalling dat ik er een niveau 3 van maak en dáár zit ik niet op te wachten.

Nou ja, wat dan komt.....
pi_106936535
Danic; ik was het niet met de aandrang-perikelen, maar Jipster ;)
pi_106940003
Goedemorgen dames en baby's! Hopelijk allemaal een goede nacht gehad?
Cas heeft heerlijk geslapen van 19:00 tot 06:00 :) Gister heeft hij lekker fruit gehad op de creche, het ging er met smaak in nadat meneer eerst even de rillingen kreeg _O-
pi_106940234
Dat zie ik vaak, dat baby's bij een nieuwe smaak letterlijk rillingen krijgen. Ik vind het grappig om te zien. En een lekker lange nacht heb je gehad Cyntiaa

Hier hadden we verwacht dat ze na het hele huilfestijn van gisteravond en het lange wakker zijn een lange nacht zou maken. Maar helaas, ook voor haar, werd ze om 3 uur wakker voor een fles. Toen we die gegeven hadden wilde ze niet meer slapen. Tenminste niet in haar eigen bed en niet tussen ons in. Ze wilde tegen mij aan, op mijn kussen liggen.

Ik heb dus tussen half 5 en 8 uur in een vreselijke houding gelegen en ben nu dus gebroken. Maarja, als zij maar goed slaapt ik neem zo wel een hete douche om de spieren in nek, schouders en bovenrug een beetje te ontspannen.

Nu heeft mevrouw al weer een tijdje moeite om in slaap te vallen. Gelukkig geen gehuil/gekrijs, maar een hoop gedraai. Zal vanzelf wel komen.
pi_106940329
Balen van je nachtrust, SB :* Het wordt beter, geloof me. Baker jij je meisje ook in? Cas heeft er ontzettend veel aan gehad de eerste 4 maanden, een lakentje om zijn armpjes heen en hij viel heerlijk in slaap. Overdag en 's nachts. Een puckababy pastte hier niet omdat hij een vrij grote baby is ;)

Cas is nu bijna een half jaar oud en slaapt pas zo goed sinds 1,5 week. Eerst de fles van 03:00 laten vervallen en nu ook die van 23:00 uur. En nu gaat het, op 3 keer een speen terug geven na, hartstikke goed. Ja, je staat nog rond zessen naast je bed maar het slapen is al beter.
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:54:04 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106940382
Hier ook een goede nacht! Van 22.30 tot 7! Ik hoorde al al eventjes wat geluid maken toen lief eruit ging, maar toen heeft ze nog een klein tukkie gemaakt. Nu wil ze uiteraard niet slapen, mja is niet erg, komt zo wel.

Wat vervelend SB! Anouk heeft dat ook even gehad, wakker worden midden in de nacht en dan niet willen slapen. Erg rot, omdat je zelf wel wilt slapen! Komt vast wel weer goed :*
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:54:24 #119
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106940387
Jeetje SummerBreeze, wat heb jij weer een beroerde nacht gehad meis :* !

Hier ging het vannacht ook wat minder, maar dat was stom genoeg m'n eigen schuld, ik was haar namelijk vergeten om 23.00uur Infacol te geven. Dus om 1.30uur stond ik weer langs m'n bed met een ontroostbaar meisje. Na wat gewieg en gesus sliep ze tot 3.30uur, toen maar gevoed (en nu wel Infacol gegeven!) en toen sliep ze 'door' tot 7.30uur.

Nu ligt ze boven weer wat te vervelen en te mopperen, maar volgens mij is dat in haar slaap.
pi_106940408
Ja, we bakeren in met een pacco. Ik vind het een heerlijk systeem, alleen lukt het mijn vent niet echt om haar er goed in te krijgen. Zit het buitenste klitteband zo ongeveer over haar kin enzo :N
Maar het werkt behoorlijk goed. Overdag heeft ze hem niet nodig, heel gek. Ze slaapt dan wel wat onrustiger, maar dat maakt niet zo veel uit. Uitrusten doet ze wel.
pi_106940442
Even ter verduidelijking: ik vind het heel lief dat jullie zo meeleven :*. Maar hoe beroerd de nachten ook zijn, zolang het geen nacht vol krijsen is ben ik 's morgens wel gewoon vrolijk. Lichamelijk stuk (spieren enzo), maar wel vrolijk.

Geen idee hoe lang ik dat nog vol ga houden trouwens, maar dat merken we vanzelf wel.
pi_106940500
Mijn vriend was ook nooit zo goed in inbakeren, dan zat het lakentje gewoon los om zijn armpjes haha. En maar zwiepen en zwaaien :)

Infacol is echt een super middeltje hé NTS, Cas heeft er ook veel aan gehad. Na 4 maand ben ik gestopt, het was niet meer nodig.

Groeien alle baby's trouwens goed? Ik ben zo benieuwd hoeveel Cas nu weegt en hoe lang hij is. Vrijdag mogen we naar het CB. Eens zien wat ze daar te vertellen hebben :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:03:12 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106940530
Stom is dat he? Dat had ik ook, je leeft op een bepaald hormoon ofzo, waardoor je gewoon door kunt gaan. Waar ik echter een keer niet tegen kon is dat lief eens zei dat hij moe was....toen schoot ik even uit mijn slof, aangezien hij er 's nachts niet uit hoeft van mij, dus waar was hij moe van?! Ook dat is weer opgelost hoor. Punt was; als moeder ga je volgens mij gewoon wel door.
pi_106940548
even een kleine update van onze kant. Midas mag vrijdag naar huis. Hij hoeft ook niet meer op nacontrole. Ik ben sinds gisteravond thuis. Naar om hem achter te laten maar het is maar voor even. Internet op mobiel dus even niet bijgelezen. Sorry! :*
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:05:39 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106940573
Wat balen dat het nog steeds niet in orde is Danic. Is er echt niet wat aan te doen nog? Hier gelukkig alles weer zoals tevoren, op wat kleine ongemakken na, zoals niet in een keer kunnen uitplassen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:05:43 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106940575
Wat fijn dat hij naar huis mag! *O*
pi_106940625
Kyara en Argento *O* Fijn dat jullie mannetje naar huis mag!

heel slecht van mij, I know, maar waarom ligt hij ook al weer in het zkh?
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:09:24 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106940638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriend was ook nooit zo goed in inbakeren, dan zat het lakentje gewoon los om zijn armpjes haha. En maar zwiepen en zwaaien :)

Infacol is echt een super middeltje hé NTS, Cas heeft er ook veel aan gehad. Na 4 maand ben ik gestopt, het was niet meer nodig.

Groeien alle baby's trouwens goed? Ik ben zo benieuwd hoeveel Cas nu weegt en hoe lang hij is. Vrijdag mogen we naar het CB. Eens zien wat ze daar te vertellen hebben :)
Hier donderdag naar het CB! Ik ben erg benieuwd. Mijn man gaat, hoop dat hij de vragen die ik heb aan bod laat komen. Ik wil weten hoeveel uur slaap normaal is, verder zie ik dat wanneer ventje zit, hij altijd naar linksvoren helt. Ook wil ik aankaarten dat hij tot dusver weinig van eten moet hebben en al helemaal niet van een lepeltje.
pi_106940647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Even ter verduidelijking: ik vind het heel lief dat jullie zo meeleven :*. Maar hoe beroerd de nachten ook zijn, zolang het geen nacht vol krijsen is ben ik 's morgens wel gewoon vrolijk. Lichamelijk stuk (spieren enzo), maar wel vrolijk.

Geen idee hoe lang ik dat nog vol ga houden trouwens, maar dat merken we vanzelf wel.
Herkenbaar, je lichaam went eraan ;) Hier is het al meer als 10 maanden zo, met gelukkig hier en daar wel een nacht dat ze in haar eigen bed slaapt maar die zijn momenteel weer zeldzaam. Maar goed wat ik wil zeggen, voorheen had ik echt 8 uur slaap nodig en nu blijkt dat ik ook makkelijk toe kan met 4 uurtje en soms 5 of 6 :) In de meest vreemde houdingen ook..

Kyara en Argento, fijn dat hij naar huis mag!! *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106940794
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:10 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Herkenbaar, je lichaam went eraan ;) Hier is het al meer als 10 maanden zo, met gelukkig hier en daar wel een nacht dat ze in haar eigen bed slaapt maar die zijn momenteel weer zeldzaam. Maar goed wat ik wil zeggen, voorheen had ik echt 8 uur slaap nodig en nu blijkt dat ik ook makkelijk toe kan met 4 uurtje en soms 5 of 6 :) In de meest vreemde houdingen ook..

Kyara en Argento, fijn dat hij naar huis mag!! *O*
Ik heb het voordeel dat ik altijd al met weinig slaap toe heb gekund. Alleen tijdens de zwangerschap sliep ik meer dan 6 uur oer nacht. Daarvoor was het meestal om een uur of 1 op bed en dan om kwart voor 6 de wekker weer. Heb het zelfs een jaar gered om elke doordeweekse dag rond een uur of half 2 op bed te gaan en dan om half 6 alweer in de auto op weg naar mijn werk te zitten. Het eerste half jaar omdat ik 's avonds/'s nachts studeerde en dan na een paar uurtjes alweer van omgeving Schiphol naar Amersfoort moest om daar om half 7 te beginnen met mijn werk. En het tweede half jaar ging ik zo laat naar bed omdat vriend en ik een ander werkritme hadden en we toch wel erg graag elkaar nog zagen. Ik kon makkelijker lang opblijven dan dat ik hem 's morgens vroeg uit bed kreeg. Als ik in het weekend dan eens meer dan 5 uur sliep kreeg ik koppijn, last van mijn rug en werd ik strontchagerijnig.
En als baby ben ik vaak door mijn moeder meegesleept naar de huisarts omdat ik maar niet sliep (nachten van 7/8 uurtjes waren gedurende de eerste 3 jaar van mijn leven normaal. En dan niet huilen, nee ik lag te zingen en te spelen)

Lang verhaal kort: ik functioneer goed met weinig slaap.
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:18:53 #131
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106940813
Kyara, wat een mooi vooruitzicht! *O*
pi_106940833
Fijn dat Midas naar huis mag! *O* Nog "even" 2 nachtjes "doorbijten" Kyara & Argento!

Hoe lang ben je al aan het oefenen, Aventura? Bij Cas heeft het zeker 2 maand geduurd voor hij echt van een lepeltje wil eten.

Je mag Sarah gewoon brengen hoor, MP :+ Leuke foto's op je FB! Wat een pretletters die meiden. Rammelderammel.. Vriend weet nog niet of hij wel een 2e wil. Gelukkig is mijn schoonzusje zwanger en hierna is mijn eigen zusje aan de beurt ;)
pi_106940842
Foto's? Facebook? Ikke wil ook!

* SummerBreeze dringt zichzelf lekker op
pi_106940888
Hier schuurde de pacco ook altijd tegen de kin omdat manlief het niet zo mooi strak kreeg als ik :D

Puck heeft vannacht geen kik gegeven en in zijn eigen bedje geslapen. Holladiejee *O* *O* Daar was ik aan toe!

Waar hij gisteren voor het eerst zwaaide toen ik weg ging moest hij vandaag voor het eerst huilen toen ik weg ging op het kdv :'(

Mefke, ik heb nog steeds pijn met zitten maar het duurt langer voordat het ik hou het niet meer en moet de pijn verbijten punt op treedt dus dat is positief zeg maar. Maar ik ben ook mijn werkuren aan het opbouwen. Over twee weken zit ik gewoon weer 3x8uur op een kantoorstoel en ik merk dat met het opbouwen van de uren er ook bekkenpijn verschijnt terwijl ik dit niet eerder heb gehad. Dus retourtje fysio maar weer ;)
Fietsen gaat helaas nog steeds niet en bij een wandeling heb ik ook wel vlotter dan een ander mijn taks bereikt.
Het vervelendst is momenteel dat veel houdingen in bed pijn doen en ik daardoor slecht slaap terwijl voorheen slapen juist de ontspanning gaf die mijn lichaam nodig had om de stuitpijn te laten zakken.
Ik zie wel waar het schip strandt, maar zo lang het niet over is neem ik het risico om het weer te verergeren met een tweede in ieder geval niet. Maar ik heb sowieso dan nog 3 jaar om te kijken of het verbeterd :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106940922
*O* voor Puck en het slapen.. Wel minder dat hij moest huilen -O-

Wanneer kunnen kindjes eigenlijk last krijgen van eenkennigheid/verlatingsangst?
pi_106940978
Vanaf 7 maanden geloof ik maar Puck heeft het eigenlijk nu de laatste tijd pas voor het eerst.
Staat papa op om de fles te maken, gaat hij compleet over de zeik terwijl ik er gewoon naast lig.
The way you rock'n'roll
pi_106941023
Puck *O* voor het slapen en het zwaaien.. Niet leuk dat hij moest huilen ;(

SB wat lijkt me dat fijn om met zo weinig slaap te kunnen :) Al vind ik slapen ook wel erg fijn hoor :)

Cynthiaa ik ga Sarah echt niet brengen, je woont niet eens om de hoek, al kom ik wel af en toe aan die kant van het land. (nou ja eventueel mag je haar 's nachts hebben ;) Cas slaapt toch door :P)

Verlatingsaangst/eenkennigheid, Sarah had het al heel vroeg een maand of 3 a 4 maar bij haar is het meer bij vlagen. Mijn oudste heeft het echt van 6 tot 9 maanden gehad, was wel vermoeiend, toen kon ik niet eens naar de wc of ze begon al te huilen..
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:29:56 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106941037
Jemig dml, na al die tijd nog zoveel last? Wat is jouw verhaal ookalweer?
Over verlatingsangst, Ventje heeft het een klein beetje nu. Vorige week bracht zijn vader hem naar het kdv en toen hij wegging begon-ie een beetje te huilen :'(
pi_106941077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:29 schreef MamaPurk het volgende:
Puck *O* voor het slapen en het zwaaien.. Niet leuk dat hij moest huilen ;(

SB wat lijkt me dat fijn om met zo weinig slaap te kunnen :) Al vind ik slapen ook wel erg fijn hoor :)

Cynthiaa ik ga Sarah echt niet brengen, je woont niet eens om de hoek, al kom ik wel af en toe aan die kant van het land. (nou ja eventueel mag je haar 's nachts hebben ;) Cas slaapt toch door :P)

Verlatingsaangst/eenkennigheid, Sarah had het al heel vroeg een maand of 3 a 4 maar bij haar is het meer bij vlagen. Mijn oudste heeft het echt van 6 tot 9 maanden gehad, was wel vermoeiend, toen kon ik niet eens naar de wc of ze begon al te huilen..
Dat slapen fijn is ben ik helemaal met je eens. Zeker die gestolen minuutjes tijdens het snoozen van de wekker in.
Precies om die reden hadden wij altijd de wekker een kleine drie kwartier eerder staan dan dat we eruit moesten. Zo konden we lekker nog 5 keer slaapjes pikken. Nu zijn we vaak wakker voor de wekker (door Marieke)
pi_106941177
Cas heeft er namelijk nog geen last van, gaat met een lach naar het kdv en die neem ik met een lach ook weer mee terug. Halverwege Maart staat er een reisje van mijn werk op de planning, mijn vriend blijft liever thuis bij Cas mocht hij dan last hebben van verlatingsangst/eenkennigheid.

Je woont inderdaad niet om de hoek MP, anders had je d'r zo een nachtje mogen brengen hoor :D
pi_106941225
Dat begint nu een beetje cyntiaa. Eva is 7,5 maand.

Aventura, het enige dat ze nog kunnen doen is een bandje plaatsen. Dat houdt dan je organen beter op zijn plek. Maar die is elastisch, dus een volgende zwangerschap zou de rek eruit halen. Dat doen ze dus niet tot je 'klaar' bent met je gezin. Dus daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien.

Eva is gisteravond weer gewone tijd naar bed gegaan (20.00) en heeft geslapen tot vanmorgen 08.30!! Alleen om 21.00 een papfles nog gehad, maar daar wordt ze maar half wakker van.
pi_106941461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:29 schreef Aventura het volgende:
Jemig dml, na al die tijd nog zoveel last? Wat is jouw verhaal ookalweer?
Door de bevalling staat mijn stuitje iets omhoog en dat levert pijn op met zitten. Tevens kan ik mijn bekkenbodem nog steeds niet goed ontspannen ondanks oefeningen wat ook op andere gebieden wat problemen oplevert ;)
Ik krijg nu andere medicijnen met een verdovend effect dus ik hoop dat het wat helpt en verder ben ik er zo langzamerhand aan gewend :{
The way you rock'n'roll
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:20:43 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106942084
Wat heb ik toch een eigenwijs dametje! Wel zitten gapen, maar niet in bed willen slapen.... Nu ligt ze hier tegen mijn buik aan te ommommomoom-en O+ En te kwijlen! Jeetje wat een speeksel kan er uit een baby komen zeg! :D
pi_106942586
Vandaag is Eva 4 maanden oud *O* Wat gaat de tijd hard! :o

Ze slaapt wel wat slechter de laatste week... Nu ben ik echt heel erg verwend dat ze vaak maar 1 keer per nacht kwam, maar ik heb dus wel echt mijn slaap nodig. Voorheen legden we haar tussen 7 en 8 op bed, kwam ze pas rond een uurtje of 3 (of sliep ze soms door) en werd ze daarna pas rond 7 uur wakker.
Nu gaat ze tussen 7 en 8 naar bed, wordt tussen 10 en 11 weer wakker, dan weer rond 3 uur en dan tussen 5 en 6 (6 uur gaat de wekker, en idealiter voed ik haar om half 7).
Maarja. Ik mag nog in m'n handjes knijpen dat ze na de voeding meteen weer gaat slapen.
En wat ook helpt is dat ze onwijs lief naar me lacht na de voeding. Of zoals vannacht, ze was naast me in slaap gevallen en begon heel lief in haar slaap te lachen O+
Nouja. Ik klaag niet hoor, zo is het niet! Maar mijn lichaam en geest reageren niet helemaal zoals ik zou willen momenteel, doordat ik niet goed slaap.
Tralalalaaa
pi_106943610
Ghe, Laks werd om half 6 wakker en demonstreerde onder luid gebru! en gelach hoe goed ie kan omrollen. Het zag er een beetje krankzinnig uit :')
pi_106943755
Hier net even een kleine hartverzakking gehad. Marieke was tegen mijn borst aan in slaap gevallen dus ik breng haar naar boven. Net nadat ik haar heb ingestopt valt zo de bodem uit haar ledikantje :o

Gelukkig lijkt mevrouw op haar vader, ze bleef namelijk vrolijk doorslapen. Ik heb haar maar in het wiegje gelegd dat er nog staat, al is dat een beetje aan de kleine kant.
Vanavond maar even kijken wat er precies gebeurd is en hoe we dit kunnen voorkomen voor de toekomst
pi_106943776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Door de bevalling staat mijn stuitje iets omhoog en dat levert pijn op met zitten. Tevens kan ik mijn bekkenbodem nog steeds niet goed ontspannen ondanks oefeningen wat ook op andere gebieden wat problemen oplevert ;)
Ik krijg nu andere medicijnen met een verdovend effect dus ik hoop dat het wat helpt en verder ben ik er zo langzamerhand aan gewend :{
Ik ben er voor bij een sportfysio geweest en ben daar nu vanaf. 2 behandelingen bij die sportfysio en de rest bij mijn eigen bekkentherapeut.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_106944297
KD: Hij kan al omrollen??? :o Wat snel! :o (toch? normaal rollen ze toch pas met een maand of 6/7?)

SB: Da's zeker ff flink schrikken!
Tralalalaaa
pi_106945078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vandaag is Eva 4 maanden oud *O* Wat gaat de tijd hard! :o

Ze slaapt wel wat slechter de laatste week... Nu ben ik echt heel erg verwend dat ze vaak maar 1 keer per nacht kwam, maar ik heb dus wel echt mijn slaap nodig. Voorheen legden we haar tussen 7 en 8 op bed, kwam ze pas rond een uurtje of 3 (of sliep ze soms door) en werd ze daarna pas rond 7 uur wakker.
Nu gaat ze tussen 7 en 8 naar bed, wordt tussen 10 en 11 weer wakker, dan weer rond 3 uur en dan tussen 5 en 6 (6 uur gaat de wekker, en idealiter voed ik haar om half 7).
Maarja. Ik mag nog in m'n handjes knijpen dat ze na de voeding meteen weer gaat slapen.
En wat ook helpt is dat ze onwijs lief naar me lacht na de voeding. Of zoals vannacht, ze was naast me in slaap gevallen en begon heel lief in haar slaap te lachen O+
Nouja. Ik klaag niet hoor, zo is het niet! Maar mijn lichaam en geest reageren niet helemaal zoals ik zou willen momenteel, doordat ik niet goed slaap.
welkom op mijn wereld hahahaha
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106945107
Rollen doen ze meestal wel voor 6/7 maanden, al was onze oudste en latertje (6 maanden). Tienus was net aan het mopperen in de box, dus die heb ik er maar uitgehaald. Hij ligt nu op het kleed te kijken naar zijn grote broer en zijn duplo, dat bevalt em stukken beter.

Midas naar huis, dat is nog eens goed nieuws. Fijn!

En voor iedereen met bekken(bodem)problemen: blijf er niet mee lopen! Je kan er nu misschien nog goed meer vooruit, maar met het klimmen van de jaren wordt het alleen maar erger en dat wil je echt niet.

DML, fijn dat er wel iets vooruitgang in zit maar het houdt absoluut niet over. En dat je nu ook niet kan liggen lijkt me heel vervelend. Ik herken het wel, voel het na een dagje thuis (en dus veel tillen) ook meteen. Hopelijk wordt het nog beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106945897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
KD: Hij kan al omrollen??? :o Wat snel! :o (toch? normaal rollen ze toch pas met een maand of 6/7?)

SB: Da's zeker ff flink schrikken!
Elin was ook een hele snelle roller :Y Maar Lex rolt eigenlijk al vanaf zijn geboorte!
pi_106946129
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Elin was ook een hele snelle roller :Y Maar Lex rolt eigenlijk al vanaf zijn geboorte!
Evan rolde ook na zo'n 4 maanden. Is dat vroeg?
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:54:36 #153
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106946186
Ons meiske rolt nog helemaal niet (7 mnd), da's een lekkere luilak! :P
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106946395
Floris rolt ook flink om O+.
Wj zijn vanmorgen naar het CB geweest en meneertje is nu 7210 gr en 65 cm, met bijna een halfjaar. Verder deed de arts nog een test met een lampje ivm loenzen (doet hij niet) maar de hand van de arts zonder lampje was interessanter dan die met oO<.
Verder een dagmenu schema gehad, maar dat gaat nog niet gebeuren. Alles lekker op Floris zijn eigen tempo.
Succes met alle blaasproblemen :*
Knuffel voor elke mama die het nodig heeft :*
pi_106946452
Welk dagmenu heb je gekregen LB ? Ben benieuwd watvoor adviezen jouw cb geeft :)
pi_106946859
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:53 schreef cleany het volgende:

[..]

Evan rolde ook na zo'n 4 maanden. Is dat vroeg?
Volgens mij Elin ook :) en dat schijnt aardig vroeg, zolang ze het maar doen voor ze 9 mnd zijn geloof ik :) maar dan kan het ook al zijn dat de ene baby al staat terwijl de ander nog niet eens wil rollen :D Elin zat ook al zelf met 5 mnd, dat vond ik helemaal idioot. Staan deed ze volgens mij redelijk normaal en lopen begon ze mee met 11 mnd. woordenschat heeft een jaar stilgestaan en toen sprak ze opeens volzinnen :S
pi_106946881
en nu gaan we Lex prikken en wegen/meten voor de 3mnd! (al is ie al 3.5 mnd :P )
pi_106947057
Succes met prikken KD!

mijn baby rolt als ze verticaal tegen mij wordt gehouden..dan duwt ze met 1 hand tegen mijn borst en rolt ze zo op mijn zij (ik vang haar dan op)
ook duwt ze met haar beentjes tegen mij O+ ze is bijna 8 weken en ik merk dat ze echt *wakker* aan het worden is...ze was altijd nieuwsgierig en keek veel maar nu is het nog meer! en aandachtig en zo kletsen en lachen tegen mijn borst zo grappig :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106947171
Nouja Eva kan wel van rug naar zij rollen en van zij naar buik. Maar ze snapt niet dat als je die 2 bewegingen samen doet, dat ze dan gewoon hup, rolt :')
Tralalalaaa
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:32:45 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106947540
@TAP, slaapt Eva ook bij jullie op de kamer/in bed?
Hier hetzelfde schema, nog steeds, en ze is al 7 maanden. :)

Wat ik wil zeggen, geef jezelf eraan over en maak het je zo makkelijk mogelijk. Mijn lijf is volkomen gewend geraakt aan de nachtvoedingen. Ik ben maar een minuutje wakker, schuif mijn borst uit mijn pyjama, Lientje hapt aan en weg ben ik weer.
pi_106948014
Nee, ze slaapt al een hele poos in haar eigen kamer :)
Ik kan gewoon niet in slaap vallen met haar aan mn borst, ik moet mn borst een beetje vasthouden want ze zijn niet zo klein, zegmaar... En ik kan ook niet slapen met haar naast me, want ik ben bang dat ik boven op haar rol :P
Tralalalaaa
pi_106948253
Haha bang dat ik op haar rol is heel herkenbaar. Ik gaf dat aan bij het CB, want daar zeiden ze dat als Sarah bij ons in bed wel goed sliep dat we ons daar misschien maar over moesten geven. Onze wijkvpk zei dat alleen dronken mensen op hun kind gaan liggen, gelukkig ben ik nooit dronken. Ik was daardoor wel enigszins gerust gesteld. Maar toch slaap ik alleen beter en dieper dan met Sarah naast me, al gaat dat tegenwoordig wel heel goed hoor :)
pi_106948696
De gastouder zei vanmorgen al dat Bartje er opgeblazen uitzag, en nu haal ik hem net op en hij is een gloeikacheltje.. Hij was verder wel redelijk vrolijk geweest, en at/dronk goed.

38,7 graden, en ik heb hem maar met een paracetamol in bed gelegd...
pi_106948702
Nou ik slaap beter zonder iets/iemand tegen me aan, ik draai best veel voordat ik de slaap vat. En omdat ik dus heel gespannen slaap met m'n hummeltje naast me, lijkt het me beter als ik haar toch maar in haar eigen bedje leg. Ik slaap ook best licht, dus ik word ook wakker van elk geluidje. Dus ik ben wel blij dat ze in haar eigen kamertje ook wil slapen.
Ik heb echt wel alles over voor m'n mini, maar uiteindelijk heeft zij ook meer aan mama als die zo fris en fruitig mogelijk is ;)
Tralalalaaa
pi_106948854
Ik heb een probleem, mijn dochter is weer 3 dagen aan de diaree en haar billen zijn super rood erdoor. ze heeft zo'n 4-6 luiers per dag met diaree.

Ik denk niet dat het door buikgriep komt maar door de tandjes. kan dat?
wat kan ik er tegen doen?
Nothing to see here, carry on
pi_106948888
L'tiekje beterschap voor je mannetje!
pi_106949176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een probleem, mijn dochter is weer 3 dagen aan de diaree en haar billen zijn super rood erdoor. ze heeft zo'n 4-6 luiers per dag met diaree.

smeren, smeren, smeren! De billen dan he. Onze meid heeft ook bijna altijd dunne ontlasting, paar luiers per dag, en wij zien echt verergering als we niet voldoende smeren. We gebruiken ook geen sudo ofzo, maar gewoon vaseline of uierzalf. Werkt als een trein want het houdt het zure van de ontlasting bij de billetjes weg en helpt tegelijkertijd ook nog eens bij de genezing.

- edit: ik ging er dus van uit dat de vraag over de rode billen gaat en dat je zelf weet dat je niet te lang met diarree moet aanmodderen

[ Bericht 6% gewijzigd door SummerBreeze op 18-01-2012 14:26:17 ]
pi_106949666
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef RijstNatie het volgende:

Ik weet niet hoe oud ze is?
Maar indien mogelijk, extra drinken/water geven, tegen uitdrogen en nog max een dag of 2 aankijken en dan even naar de huisarts?
pi_106949830
ze is 11 maanden.
ik smeer een hele dikke laag erop met bepanthen zalf.

maar kan het komen door de tandjes? die bijtende diaree?
Nothing to see here, carry on
pi_106949862
Dat kan heel goed ja! :Y
pi_106949960
Dat kan zeker RijstNatie! Hier was het ook zo, de billen waren zelfs helemaal kapot tot bloedens aan toe. Wij smeren wel met sudocreme een lekkere dikke laag. En neit alleen nadat ze ontlasting heeft gehad gewoon altijd want het beschermt ook op het moment dat ze poept.
pi_106950450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef MamaPurk het volgende:
Dat kan zeker RijstNatie! Hier was het ook zo, de billen waren zelfs helemaal kapot tot bloedens aan toe. Wij smeren wel met sudocreme een lekkere dikke laag. En neit alleen nadat ze ontlasting heeft gehad gewoon altijd want het beschermt ook op het moment dat ze poept.
dat :Y
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:51:20 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106950706
Ik heb ook 2 snelle rollers net als KD; Evie rolde ook eigenlijk na 3 weken ofzo al sporadisch en ging dat steeds vaker doen, Liene net zo, en de laatste 2 weken rolt ze steeds meer...

ben benieuwd naar Lex zijn stats.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106951158
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik slaap beter zonder iets/iemand tegen me aan, ik draai best veel voordat ik de slaap vat. En omdat ik dus heel gespannen slaap met m'n hummeltje naast me, lijkt het me beter als ik haar toch maar in haar eigen bedje leg. Ik slaap ook best licht, dus ik word ook wakker van elk geluidje. Dus ik ben wel blij dat ze in haar eigen kamertje ook wil slapen.
Ik heb echt wel alles over voor m'n mini, maar uiteindelijk heeft zij ook meer aan mama als die zo fris en fruitig mogelijk is ;)
we kwamen tot de conclusie dat ze door ons gefriemel onrustig sliep want we bleven maar knuffelen en kusjes geven :@ en natuurlijk als we bewogen bewoog ze mee en werd wakker!
sinds ze naast me in haar ledikant slaapt gaat het veel beter...wellicht zou ze ook kunnen slapen in haar eigen kamer maar omdat ze zo vaak snachts wil drinken heb ik geen zin om elke keer er naartoe te lopen :9 als ze naast me is, is dat veel makkelijker even uit bed, tiet erin , en verder :Z
pi_106951356
Midas mag naar huis *O* ik vond zelf dat wij toen pas wat rust kregen. Ook al moest ik er 's nachts ik vond dat veel minder vermoeiend dan heen en weer reizen naar het z-huis.

Ik denk dat wij afscheid gaan nemen van maat 62. Ze krijgt alles nog 1x aan en dan over naar 68. De reactie van mijn vriend ow dan duurt het nog een maand voor ze over is.
pi_106951510
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Volgens mij Elin ook :) en dat schijnt aardig vroeg, zolang ze het maar doen voor ze 9 mnd zijn geloof ik :) maar dan kan het ook al zijn dat de ene baby al staat terwijl de ander nog niet eens wil rollen :D Elin zat ook al zelf met 5 mnd, dat vond ik helemaal idioot. Staan deed ze volgens mij redelijk normaal en lopen begon ze mee met 11 mnd. woordenschat heeft een jaar stilgestaan en toen sprak ze opeens volzinnen :S
Floris rolde met 2,5 maand, stond (en liep achter en langs.dingen) met 7,5 maand. Maar.echt stevig.zitten deed.ie pas.met 9 maanden :')

Geluid.maken enzo deed ie dan weer later. Echt veel woorden leren doet ie sinds 2,5 maand ofzo
pi_106951747
Stats waren prima, hij volgt nu gewoon netjes de middenlijn, lijntjeskind dus, net als Elin. 65cm lang en ongeveer 6600gram (ietsie minder maar heb zijn boekje in de tas en Laks ligt in de doek op mijn buik ;)
prikjes waren nogal lullig, hij lag echt zo breed te lachen en te geinen naar de CB-Arts en toen zag je zo zijn gezichtje vertrekken en moest ie heel zielig huilen, echt maar een paar seconden, toen in de doek, borst erin en ZZZz O+
pi_106951997
Fijn dat Midas naar huis mag!!

Mooi KD. Behalve de prikken dan.

Sudo werkte hier bij Chris beter dan bepanthen. Bij mijn neefjes juist andersom, hangt van je kind af blijkbaar.. Sudo mocht niet als het open was toch? Verder lekker aan de lucht laten drogen na het verschonen.

Chris rolde met 4 maand van buik naar rug. Na 2 dagen had hij door dat het niet handig is om zo te rollen als je het liefst op je buik ligt. Met 6 maand rolde hij beide kanten op..

Hier alweer 4 weken een baby in huis O+
Daan ligt nu boven in het ledikant te slapen. Net na 40-45 minuten wakker, even een knuffeltje gegeven, muziekschaapje aan, en hij slaapt weer. Is wel lekker dat hij even rustig boven kan dutten, na amper een uur slaap in de ochtend (veel voedingen, buikkramp, onrust)..
pi_106952045
Ik zie nu dat Elin wel kleiner en lichter was, 62.5 cm en iets van 5600gram :)
pi_106952176
Maar da's een lief klein meiske.. Dit is een stoere knul ;)
pi_106952365
En we moeten even een echo laten maken van zijn heupjes omdat hij langer in stuit heeft gelegen, 1 bilplooi zit ook een beetje scheef dus we nemen het zekere voor het onzekere ;)
pi_106952799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:26 schreef Deepfreeze het volgende:

Sudo werkte hier bij Chris beter dan bepanthen. Bij mijn neefjes juist andersom, hangt van je kind af blijkbaar.. Sudo mocht niet als het open was toch? Verder lekker aan de lucht laten drogen na het verschonen.

Weet ik eigenlijk niet ik heb het wel op kapotte billetjes gesmeerd. Waarom zou het niet mogen? Ik heb ook bepanthen in huis maar dat gebruik ik meer voor droge plekjes over het hele lichaam en de sudo echt alleen voor de billen :)
pi_106952840
Goeie stats voor Lex *O*

En mijn uk lijkt sinds ik vanmorgen weer ben begonnen met zoutoplossing neusspray weer beter in haar hum. Heeft vandaag ook al weer 2 slaapjes van een uurtje gedaan dus ik heb goede hoop voor de komende nacht :)
pi_106953093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:47 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet ik heb het wel op kapotte billetjes gesmeerd. Waarom zou het niet mogen? Ik heb ook bepanthen in huis maar dat gebruik ik meer voor droge plekjes over het hele lichaam en de sudo echt alleen voor de billen :)
Ik geloof dat het kan irriteren in een open wond..
pi_106953230
sudo doet pijn ja als het open is, weet ik uit ervaring. Als je snipverkouden bent en dus de huid rond je neus kapot hebt van het snuiten, laagje sudo erop en nachtje slapen: huid weer dicht. Maar prikt dan wel effe de eerste minuut ofzo. Omdat het wel prima werkt en het maar even prikt doe ik het er dus wel op, maar dan wel maar een beetje.
pi_106953239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik geloof dat het kan irriteren in een open wond..
Ow, dan moet ik daar eens op letten, het is me nog niet opgevallen, maar ik wil haar natuurlijk niet nog meer last bezorgen. (al lijkt ze er niet echt last van te hebben, zowel van de open billen niet als van de sudo niet..)
pi_106954091
Volgens de artsen moet je sudo en bepanthen afwisselen bij iedere luierwisseling.
Nog beter is blootleggen en maizena :)
pi_106954403
Hier ook aan de maïzena, werkt als een tierelier!
pi_106954481
Nou zolang de sudo zijn werk doet ga ik niet veranderen, maar het is wel handig om te weten dat als de sudo zijn werk eventueel neit meer zou doen ik dan kan gaan afwisselen met bepanthen (heb ik ook al wel eens gedaan, maar alleen sudo werkt hier toch beter). En anders idd maizena en voor de blote kont vind ik het te koud en dan moe tik haar constant in de gaten houden of ze niet ergens piest ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:35:21 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106954628
lijkt me lastig als je kindje gevoelig is voor luieruitslag... ik heb het bij Evie heel soms lichtelijk gehad, maar nooit echt open zoals ik hier wel eens lees. Zielig en pijnlijk lijkt me....
zal voor, mocht het ooit nodig zijn, jullie maizenatip onthouden.

Goede stats voor Lex dus :) mooi zo!

en Midas mag naar huis.... jippie!!!

Liene begint steeds beter te slapen overdag; nu voor het 2e dutje erin, de eerste duurde ruim 2 uur (!!), dat doet ze echt voor het eerst zo ontspannen slapen...
en ze is zoooo leuk aan het spelen de laatste dagen, op het speelkleed op de grond, en dan naar speeltjes toeschuiven en rollen... en als het niet lukt, dan gewoon gillen en kraaien tegen het speelgoed O+ O+ O+
Vind het zo fijn om te kunnen zeggen dat ik eindelijk echt aan het genieten ben van en met mijn meiden..

(morgen voor het eerst weer aan het werk ook).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106954776
Wat fijn BJ dat Liene het nu zo goed doet :) En spannend weer aan het werk!
pi_106955084
Goedzo Liene!!

Hier nog nooit luieruitslag gehad *even afkloppen* soms beetje rood maar met bepanthen gaat goed.
:* voor de pijnlijke billetjes!
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:10:25 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106955935
Dat lijkt me erg vervelend dml. Ik hoop dat de pijnstilling/verdoving werkt, al lijkt me dat geen aanpak van de oorzaak. Lastig.

Over draaien: deed ventje met 18 weken. Bewust, en al snel in een vloeiende beweging. Alleen: hij is nu 26 weken, en hij draait nog niet terug. Gevolg, de wakkere uren zijn erg intensief, want hij draait zich in notime op zijn buik, en wanneer het hem niet meer zint, is het piepen. Op het kdv zetten ze hem maar in de wipper af en toe.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:21:55 #194
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106956312
Hier ook nooit luieruitslag, bij een beetje roodheid smeer ik Weleda billencreme, dan is t meteen weer weg.

Onderstaande spray is ook handig, dan hoef je bij kapotte billen er niet aan te zitten of overheen te smeren en het helpt goed, weet ik uit ervaring bij oppaskindjes.
pi_106957412
die spray van Juud werkt ook als een tierelier, al heb ik een nep-variant ervan, want die zarqa was hier moeilijk te krijgen.
pi_106957831
Ik heb echt een brok intellect gebakken trouwens
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:14:05 #197
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106958146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef mefke79 het volgende:
die spray van Juud werkt ook als een tierelier, al heb ik een nep-variant ervan, want die zarqa was hier moeilijk te krijgen.
Ze verkopen het in ieder geval bij Brenda, DA drogist en De Tuinen. Dat is waar ik het heb zien staan.
pi_106958192
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef Aventura het volgende:
Dat lijkt me erg vervelend dml. Ik hoop dat de pijnstilling/verdoving werkt, al lijkt me dat geen aanpak van de oorzaak. Lastig.

Over draaien: deed ventje met 18 weken. Bewust, en al snel in een vloeiende beweging. Alleen: hij is nu 26 weken, en hij draait nog niet terug. Gevolg, de wakkere uren zijn erg intensief, want hij draait zich in notime op zijn buik, en wanneer het hem niet meer zint, is het piepen. Op het kdv zetten ze hem maar in de wipper af en toe.
:) Dat had Elin ook hoor, die draaide heeel vlot op haar rug..niet op haar buik :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:16:42 #199
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106958255
Kiran heeft enorme luieruitslag sinds hij ziek werd vorige week. Ziek en tanden tegelijk maakt enorm zure poep ;-)
Hier afwisselend bepanthen, sudocreme en ik heb er ook een keertje vaseline op gesmeerd en een keer medela tepelcreme (lidoca....)

Ondertussen weten we waar de koorst vandaan kwam, het is de zesde ziekte....dus nu heeft ie overal rode uitslag. En ook daarom dus extra uitslag op zijn billen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:54:37 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106959743
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

:) Dat had Elin ook hoor, die draaide heeel vlot op haar rug..niet op haar buik :)
hoe lang duurde het voordat ze omgekeerd kon? Ik vind het best wel intensief op deze manier, we blijven aan de gang met hem terugdraaien. Moet ook heel vaak naar zijn bedje toe om 'm te helpen, dan hoor ik weer die gesmoorde kreuntjes via de babyfoon :D
(Note to self: dit is nog niets, straks kan hij lopen, dat is pas intensief ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')