Het is maar een mening. Het is hoe is het zie, dat anderen zich genoodzaakt voelen om zich te verantwoorden is spijtig maar kan ik echt niks aan doen. Ik voel me niet alsof ik moet verantwoorden waarom mijn kind bij mij slaapt of waarom ik haar niet laat huilen...het kan me geen moer schelen wat een ander ervan zegt. Maar zo ben ik. Als ik 100% achter mijn keuzes sta heb ik geen reden om ze te gaan verantwoorden en voel ik me ook niet gekwetst omdat iemand een mening heeft die anders is. En gelukkig mag dat! een andere mening want wat zou het saai zijn als iedereen dezelfde was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bitterend zo als jij stellig je mening verkondigt maakt dat mensen voelen alsof je ze veroordeelt en ze zich moeten verantwoorden. Het is de toon die de muziek maakt![]()
Het verbaast me trouwens nogal van jou aangezien jij van tevoren riep ik zie wel of het gaat lukken en je nu zo hard aan het roepen bent over wat jij wel en niet als legitieme reden beschouwt om te besluiten kunstvoeding te geven.
Zoals ik in het bv topic al zei. Leef en laat leven.
Het is aan elke moeder voor zich om te beslissen en elke reden is legitiem in mijn ogen omdat de moeder zich daar goed bij voelt en een relaxte moeder het beste is.
Het is toch belachelijk dat je alleen goed gekeurd wordt als je redenen om te stoppen door de ballotage commissie geweest zijn hier. Want zou kwamen de discussie wel over op mij. De borstvoeding mama's die wel even aan de kunstvoeding mama's gingen vertellen of ze er wel of niet genoeg aan gedaan hadden.
Kan me helemaal voorstellen dat Danic die bewust direct kunstvoeding is gaan geven zich er behoorlijk naar onder voelde.
En ik zelf zou me vast ook aangesproken moeten voelen want mijn productie was prima maar ik had genoeg aan mijn eigen lichamelijke klachten en vond borstvoeding te zwaar om er bij te hebben. Ik kon niet eens normaal zitten maandenlang![]()
Maar ik heb dus echt schijt aan wat iedereen er van vindt. Ik heb er gek genoeg op deze manier juist meer voor Puck kunnen zijn.
Wat ze nog niet gehad hebben, daar testen ze meestal negatief op. Daar komt bij dat (volgens onze arts dus) 75% van de positieve scores valspositief is. Geen allergie, wel score op de test.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik dacht dat die bloedtesten ook niet zo betrouwbaar zijn bij baby's, dus of je dan die weg moet kiezen? Misschien eerder dingen weglaten om te kijken of het daar in zit?
QFT, en dan vooral voor wat betreft de eerste twee alinea'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bitterend zo als jij stellig je mening verkondigt maakt dat mensen voelen alsof je ze veroordeelt en ze zich moeten verantwoorden. Het is de toon die de muziek maakt![]()
Het verbaast me trouwens nogal van jou aangezien jij van tevoren riep ik zie wel of het gaat lukken en je nu zo hard aan het roepen bent over wat jij wel en niet als legitieme reden beschouwt om te besluiten kunstvoeding te geven.
Zoals ik in het bv topic al zei. Leef en laat leven.
Het is aan elke moeder voor zich om te beslissen en elke reden is legitiem in mijn ogen omdat de moeder zich daar goed bij voelt en een relaxte moeder het beste is.
Het is toch belachelijk dat je alleen goed gekeurd wordt als je redenen om te stoppen door de ballotage commissie geweest zijn hier. Want zou kwamen de discussie wel over op mij. De borstvoeding mama's die wel even aan de kunstvoeding mama's gingen vertellen of ze er wel of niet genoeg aan gedaan hadden.
Kan me helemaal voorstellen dat Danic die bewust direct kunstvoeding is gaan geven zich er behoorlijk naar onder voelde.
En ik zelf zou me vast ook aangesproken moeten voelen want mijn productie was prima maar ik had genoeg aan mijn eigen lichamelijke klachten en vond borstvoeding te zwaar om er bij te hebben. Ik kon niet eens normaal zitten maandenlang![]()
Maar ik heb dus echt schijt aan wat iedereen er van vindt. Ik heb er gek genoeg op deze manier juist meer voor Puck kunnen zijn.
Hela, mijn rooie (niet de kleine) heeft oo kvan die minineusgaten/-holtes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef MamaPurk het volgende:
Mijn moeder zei ook dat meestal de neusholtes ed. bij roodharigen nauwer zijn (mijn zusjes zijn allebei rood en ook veel verkouden geweest, maar ook allergisch voor pluisdieren).
Bitterend, ik kan mij nog herinneren dat jij heel erg verbolgen was over het feit dat wij onze mening gaven over jouw idee om zelf wel even naar het ziekenhuis te rijden zodra de bevalling begonnen was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het is maar een mening. Het is hoe is het zie, dat anderen zich genoodzaakt voelen om zich te verantwoorden is spijtig maar kan ik echt niks aan doen. Ik voel me niet alsof ik moet verantwoorden waarom mijn kind bij mij slaapt of waarom ik haar niet laat huilen...het kan me geen moer schelen wat een ander ervan zegt. Maar zo ben ik. Als ik 100% achter mijn keuzes sta heb ik geen reden om ze te gaan verantwoorden en voel ik me ook niet gekwetst omdat iemand een mening heeft die anders is. En gelukkig mag dat! een andere mening want wat zou het saai zijn als iedereen dezelfde was.
Ik riep inderdaad dat ik zie wel hoe het gaat..en het verbaasde me ook hoe ik ervoor ging de bv! ik dacht als het niet ging geef ik een flesje maar als puntje bij paaltje kwam wou ik absoluut geen flesje geven want wat was beetje pijn en geen slaap tegenover de welzijn van mijn kind. zo zie ik het voor MIJ. als een ander iets anders wil of voelt dan is het toch prima en voel je je vooral niet veroordeeld omdat ik het anders doe dan jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar.. Ja maar... Mijn rooie blijkt toch niet meer zo rood te zijn!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef MamaPurk het volgende:
[..]dacht je dat!? Ik kan niet een week zonder haar
Jij hebt ook een rooie, mooi hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hela, mijn rooie (niet de kleine) heeft oo kvan die minineusgaten/-holtes.
Verf je het tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja maar.. Ja maar... Mijn rooie blijkt toch niet meer zo rood te zijn!
Ik heb prima naar het zh kunnen rijden trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Bitterend, ik kan mij nog herinneren dat jij heel erg verbolgen was over het feit dat wij onze mening gaven over jouw idee om zelf wel even naar het ziekenhuis te rijden zodra de bevalling begonnen was.
Haal dat gevoel naar boven en denk bij jezelf dat je dat gevoel bij anderen opwekt met jouw stellige verkondiging van jouw mening.
Want hoewel het inderdaad jouw MENING is, je verkondigt het alsof het een FEIT is en dat lokt dus deze reacties allemaal uit.
Mooie rooie krullen pruik, ik ken wel winkels waar ze die verkopenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vrees dathet daar niet mee eens is, haha.
je hebt pmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:20 schreef MamaPurk het volgende:
DMl je hebt het mooi verwoord!
En ja ik voelde me aangevallen, schijnbaar heb ik het toch nog niet zo goed verwerkt als ik dacht. Maar het word zo makkelijk gezegd, bv is beter en tuurlijk is het dat, maar uiteindelijk maak je keuzes en soms uit nood en soms wel overwogen.
Dat ik me aangevallen voelde was vooral door de stelligheid waarmee eea werd gebracht. Meteen de rede waarom ik nu mijn kop weer in het zand steek en net doe of ik deze discussie niet gelezen en mee gevoerd heb. En toch knaagt het... (maar ja dat ligt dus aan mij)
Ligt niet aan jou, ik voelde het ook zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:20 schreef MamaPurk het volgende:
DMl je hebt het mooi verwoord!
En ja ik voelde me aangevallen, schijnbaar heb ik het toch nog niet zo goed verwerkt als ik dacht. Maar het word zo makkelijk gezegd, bv is beter en tuurlijk is het dat, maar uiteindelijk maak je keuzes en soms uit nood en soms wel overwogen.
Dat ik me aangevallen voelde was vooral door de stelligheid waarmee eea werd gebracht. Meteen de rede waarom ik nu mijn kop weer in het zand steek en net doe of ik deze discussie niet gelezen en mee gevoerd heb. En toch knaagt het... (maar ja dat ligt dus aan mij)
Wederom: QFTquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
En elkaar gewoon lekker in onze waarde laten? Flesvoeding of borstvoeding? Groot worden onze kinders allemaal
Dat is zo ontzettend schattig hé, zo'n kindje blijft altijd lachen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef mefke79 het volgende:
ik waag me niet meer aan de discussie, ik denk er het mijne van
Ons manneke blaft en blaft, zijn ogen zaten helemaal dichtgeplakt vanochtend en zijn neus zat vol groene klonten maar toch blijft ie lachen. De eerste nacht met helm is weer prima gegaan. Wel kwam ie voor een flesje om half drie, maar dat is te overleven omdat ie daarna weer prima geen slapen. Vanavond maar eens kijken of op de knietjes zitten ook lukt als ie zijn helm opheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |