Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door GeeftJeEnergie op 17-01-2012 17:10:10 ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Balzaretti.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:22 schreef Rubenunited het volgende:
SERIE A, linksback Nagatomo IF of Taiwo ?
Ik wil alleen SHINY of IF spelers , TAIWO of IF NAGATOMO ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:23 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Balzaretti inderdaad. Wat een baas
Wauw, je hebt wel een kort lontje hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ik wil alleen SHINY of IF spelers , TAIWO of IF NAGATOMO ?
haha nee hoor, wou alleen laten weten dat ik Balza maar niks vindquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:25 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wauw, je hebt wel een kort lontje he.
Taiwo
Denk dat zoals je het nu zegt het net zo duidelijk isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:25 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
haha nee hoor, wou alleen laten weten dat ik Balza maar niks vind
Ik doe meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef el-blanchito het volgende:
GJE en Remy,
Clubs?
M'n VP is al beter inmiddels
Zijn volgens mij allemaal non-rare silvers. Dus je kunt beter gewoon spelers kopen ipv packs.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
ik join ook wel
is dat zilveren 15k pack met alleen spelers trouwens aan te raden? of raak ik dan mn huidige team kwijt?
Inderdaad, die 15k silver upgrade packs zijn echt de grootste ripoff van alle pakjes.. volgens mij per definitie onmogelijk om daar winst op te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn volgens mij allemaal non-rare silvers. Dus je kunt beter gewoon spelers kopen ipv packs.
haha k duidelijk dan, bedanktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, die 15k silver upgrade packs zijn echt de grootste ripoff van alle pakjes.. volgens mij per definitie onmogelijk om daar winst op te maken.
NIF is beterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef zerokil het volgende:
Pff heb IF Vela maar valt me toch een beetje tegen, misschien komt het omdat hij 7 chem heeft maar goed..
Wie heb je op CB? Ik heb nu die Vucko en een silver met 77 pace en 72 def, maar daar kan ik uiteraard geen bronzen toernooien mee spelen. Voor de rest lijken de 2 Gancarczyks met 85+ pace wel goede spelers en die Komac met 78 pace en 60 shooting.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb ook Poolse bronzes. Nog nooit mee gespeeld though.
Zelfs met de 11 duurste silver non shiny spelers maak je daar geen winst mee. Vorig jaar waren ze 7.5 en toen was ik in het begin zo dom om het te kopenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, die 15k silver upgrade packs zijn echt de grootste ripoff van alle pakjes.. volgens mij per definitie onmogelijk om daar winst op te maken.
Pringles en Bullit hierquote:
Ik heb Navas en vind hem veel beter dan NIF Di Maria.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef MeneerBob het volgende:
Hoe speelt Di Maria als je hem vergelijkt met Jesus navas? Ik heb Navas nu maar wil hem vervangen door Di Maria.
Jij geeft misschien energie maar ik weet wel waar je dat vandaan haalt, drink je elke dag energy drink ofzo?quote:
Radomski, for nostalgy sakequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie heb je op CB? Ik heb nu die Vucko en een silver met 77 pace en 72 def, maar daar kan ik uiteraard geen bronzen toernooien mee spelen. Voor de rest lijken de 2 Gancarczyks met 85+ pace wel goede spelers en die Komac met 78 pace en 60 shooting.
Heeeel soms, sinds een half jaar weer eens 2 blikjes gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij geeft misschien energie maar ik weet wel waar je dat vandaan haalt, drink je elke dag energy drink ofzo?
Ik speel 433, maar kan geen goed hybrid team bouwen rondom Navas met de spelers en weinige coins die ik nu hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Navas en vind hem veel beter dan NIF Di Maria.
Maar het belangrijkste verschil is dat Navas een rechtspoot is en di Maria een linkspoot, dus als je 4-3-2-1 speelt en naar binnen trekt met je RW om te finessen is di Maria misschien handiger.
Die heeft ie er juist uit geslooptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
IF Vela is maar 78 rated maar wel een beest. Alleen is hij geen 10/15k.
Nee, dat is de SIF. De IF is 95.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een amateur die dit topic heeft geopend!
Moet nu halve finale tegen een 97 MessiIs dat gewone IF?
Ik zit mobiel man, kan niks editenquote:
echt welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel man, kan niks editen
Mwah zo'n cardje vind ik best duur.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef DutchSL het volgende:
Dan koop je een kaartje, zo duur zijn ze ook weer niet.
Je kunt nog een 4-2-3-1 Callejon of Manu del Moral in de spits zetten, ze zijn eigenlijk CF maar halen toch 9 chemistry mits goede formatie dankzij die link met je huidige CF.
En je kunt inderdaad je eigen kaartjes niet vinden.
ja, wel 1,5k damn wat veel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mwah zo'n cardje vind ik best duur.
1500 coinsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mwah zo'n cardje vind ik best duur.
nee pauper. Speel twee wedstrijden en je hebt het alquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:18 schreef zerokil het volgende:
Sponser me maar als het maar 1500 coins is.
Hey jij had toch die Koreaanse IF? Is 40k een goede prijs om hem op te pikken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:20 schreef el-blanchito het volgende:
PS3-clubbers, ik ben er weer
zeg maar als het volgende potje begint!
Een normale speler met deze stats in de BPL zo'n 2k (buiten de BPL amper 1k), maar het is Henry dus het zal wel veel meer worden (ook al omdat er nog niet zoveel kaartjes van in omloop zijn).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:25 schreef Rijst het volgende:
Hoe duur denken jullie dat Henry zal worden?
Die zilveren hè. Maar ja 40K is een mooie prijs.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hey jij had toch die Koreaanse IF? Is 40k een goede prijs om hem op te pikken?
NIET kopen! Hij is echt slecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hey jij had toch die Koreaanse IF? Is 40k een goede prijs om hem op te pikken?
Ja die bedoel ik. Verder hebben ze alleen IF Parkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die zilveren hè. Maar ja 40K is een mooie prijs.
Niet voor mezelf om mee te spelenquote:
op PS3?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Verder hebben ze alleen IF ParkIk heb hem opgepikt voor 40k als CAM in 3-5-2 en omgezet naar 4-2-3-1 CF.
Netjes! Ik heb er vannacht nog 1 verkocht voor 95K in die opstellingquote:
Nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:20 schreef el-blanchito het volgende:
PS3-clubbers, ik ben er weer
zeg maar als het volgende potje begint!
We wachtenquote:
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe OP pl0x.
btw geslaagd met een 7 voor het assesment dat ik zonet hadheerlijk tot nu toe alls in 1 keer gehaald.
Berbatov doet het niet zo goed hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:52 schreef xSoDx het volgende:
Mn teams;
343 (BPL)
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hNb2XWeRbcAdK
4222 (serie A)
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bNIeVpOibcAdL
mn silver team, speelt verassend lekker (eredivisie!)
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hkSmFxPjbcAdP
mn la liga team waar benzema geblesseerd is
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#iQLzuzwSbcAdR
meh, assisten koning dat wel, geluk heb ik iig niet met hem, gister in 1 pot (die ik uit eindelijk verloor) 7 keer op de paal/lat..quote:
Probeer eens Jones in de basisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef xSoDx het volgende:
[..]
meh, assisten koning dat wel, geluk heb ik iig niet met hem, gister in 1 pot (die ik uit eindelijk verloor) 7 keer op de paal/lat..
sturridge is wel een koning trouwens, zowel van links als rechts schiet ie zo vaak raak van 10+ meter buiten de 16, best belachelijk eigenlijk
ja best hinderlijk idd, maarja, ik kom, verassend genoeg, toch bijna altijd tegenover een pacewhore te staan.. dus ook al hadden ze meer pace dan maakt het toch weinig verschil..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
Carvalho & Albiol.. dat is toch dodelijk traag?
Ibra zal noodzakelijker zijn vanwege zijn schot, met Lucio heb je al een redelijke verdediger met wat pace.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef Reemi het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#irdtDCNLbcAei
M'n serie A team. Iemand suggesties? Ik zit te twijfelen om óf Ibra óf Thiago Silva aan te schaffen...
bron?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Jaa dus ook nieuwe spelers in fut
Vennegoor
Beter doen ze Clasie en Mulder. Want Lamprou op goalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Jaa dus ook nieuwe spelers in fut
Vennegoor
Stoerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Rijst het volgende:
Team is bijna af. Vanavond als ik thuis ben Henry halen![]()
[ afbeelding ]
Idd ja.quote:
Ja, geen nieuwe spelers dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Doublepain het volgende:
We will be releasing new, updated versions of transferred players in regular batches. Once they’re in the game, they’ll be available in that form permanently (although existing versions of the same player will remain unchanged of course). The release schedule currently looks like this:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Doublepain het volgende:
We will be releasing new, updated versions of transferred players in regular batches. Once they’re in the game, they’ll be available in that form permanently (although existing versions of the same player will remain unchanged of course). The release schedule currently looks like this:
Ja, is ie goed?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ibra zal noodzakelijker zijn vanwege zijn schot, met Lucio heb je al een redelijke verdediger met wat pace.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doublepain ons blij gemaakt met een dode mus met steenkolenengels.
Blind paard met 1* skillsquote:
haha nice. mijn 5 sterren skillmove lukte op 1 of andere manier steeds niet waardoor ik elke keer gehandicapt leek aan die zijkantquote:
4-2-3-1 is de beste formatie die ik gespeeld heb. En heb ze bijna allemaal gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
4231 is echt een geile formatie. In m'n bronzen Koreanen squad, de voorste 6 man:
ST: Lee Hyun Ho --> 21 goals in 13
CF: Kang Soo Il --> 18 goals in 9 (goedkope versie met goede formatie gehaald na 4 potjes)
LAM: Lee Hyun Seung --> 8 goals in 13
RAM: Shin In Seob --> 1 goal in 13 (beetje jammer)
LDM: Baek Ji Hoon --> 3 goals in 13
RDM: Oh Seung Bum (baas met vrije trappen) --> 9 goals in 13
Totaal 60 goals in 13 wedstrijden. Linksback heeft er ook nog 2 ingeschopt.
Ik heb er vier, maar twee zijn er niet geteld omdat ik een disconnect had in die wedstrijdquote:
Jij houdt ook wel van pace hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Tschite maar in de spits bij mijn probarlig team.
93 pace ftw
Nee joh, 5* skill boven Pacequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij houdt ook wel van pace heLaatst ook al die twee CB's met 80 en 83 pace
Ja 80k Bin ofzo, 4231 CFquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef el-blanchito het volgende:
Zeg Gurbuh, staat je IF Koreaan al weer te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |