quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
waarom bevalt de cerazette niet?
ik ben benieuwd hoe het straks gaat als ik het weer ga nemen...ik weet niet waarom maar heb niet echt zin om een spiraal ofzo te laten plaatsen...vind het een raar idee dat daar een vreemd object in blijft zitten
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja gek is dat heb ik gemerkt...moet wel oppassen dat je niet op iemand zijn tenen trapt...jammer hooorrr.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
I knowmaar die pillen zijn voor een enkele keer om uit te stellen... en zijn best troep
ik zoek meer een oplossing voor langere tijd
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb me ook heel zacht uitgedrukt over die Dyanne Beekman. Hoe fel er gereageerd werd op bepaalde dingen terwijl dat (mijns inziens) niet nodig was. Helaas ben ik een watje en blijf ik dan maar een beetje aan de vlakte... heb wel m'n eigen mening maar heb geen zin dat men mijn woorden verkeerd intrepeteert oid. Zou ik wel wat meer mogen doen hoor, gewoon zeggen wat ik denk...
Waar zijn ze dan voor? Om ze te verhullen in die lelijke tenten die ze promootquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef WupWup het volgende:
die vond dat dr tieten niet voor borstvoeding zijn gemaakt
m00000000hhhhhhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ken iemand en die zei letterlijk dat ze geen borstvoeding wilde geven want ze wilde zich geen koe voelen. Nouja, ze moet doen waar ze zich het beste bij voelt, maar persoonlijk vind ik dat dus een stomme reden. Maar dat vind ik :p Hoop dat ik hiermee niemand voor de koeienpoten schop...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef Twinkly het volgende:
[..]
m00000000hhhhhh
Zou het kind zich dan een kalfje voelen, omdat het kalfjesmelk krijgt
Je mijne miauwt af en toe en heeft een glimmende vacht... Wat eet ze?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Dan voelt die van mij zich zo nu en dan een geitje, vandaar dat ze af en toe 'mekkerd'.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ken iemand en die zei letterlijk dat ze geen borstvoeding wilde geven want ze wilde zich geen koe voelen. Nouja, ze moet doen waar ze zich het beste bij voelt, maar persoonlijk vind ik dat dus een stomme reden. Maar dat vind ik :p Hoop dat ik hiermee niemand voor de poten schop...
Hahaha herkenbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mijne miauwt af en toe en heeft een glimmende vacht... Wat eet ze?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef octopussy het volgende:
En dan denk je dat je het bij een tweede kindje allemaal wel weet en dat het gemakkelijker is. Valt toch vies tegen
Ja dat, die snappen neit waarom je in godsnaam met een kind aan je tiet gaat zitten 12 tot 14 x per dag...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het echt super rot voor mama's die moeten stoppen met bv. ZEKER als het niet had gehoeven, omdat ze geen goede begeleiding kregen.
Mama's die niet kiezen voor BV snap ik persoonlijk niet. Maar goed da's mijn gevoel en mijn mening, zij hebben een andere mening
Ik geloof ook niet dat er iemand is die daar ook maar iets van 'vind', niets dan hulde voor dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef octopussy het volgende:
Ik denk dat vrouwen die (misschien noodgedwongen) overstappen op KV daar vaak echt wel veel moeite mee hebben. Heb het zelf als erg pijnlijk ervaren toen ik na 6 maanden bv moest stoppen omdat ik erg ziek was. Ik wist donders goed dat het noodzakelijk was en echt niet anders kon, maar evengoed werkt het gevoel niet altijd mee.
En dan denk je dat je het bij een tweede kindje allemaal wel weet en dat het gemakkelijker is. Valt toch vies tegen
omdat je daar voor gemaakt bentquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat, die snappen neit waarom je in godsnaam met een kind aan je tiet gaat zitten 12 tot 14 x per dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |