quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
Jij bent ook best een mooi meisje hoor Saisai.
Ik vond het überhaupt al heel wat dat ik er eentje kenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:59 schreef welkominspace het volgende:
hallo, ben ik weer ff
weet een van jullie toevallig nog een autosloop met veel Japanse auto's?
Maar niet als je dat over je nieuwe vloer doet.quote:
Ha, Wis! Long time no see.quote:
Nee, Jackson!quote:
Het spijt me, missquote:
ben weer/nog in groningenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ha, Wis! Long time no see.
Hoe bevalt 't in de middle of nowhere?
Gaat alweer wat beter?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben weer/nog in groningen
behalve beetje hartproblemen en een kapotte auto verder wel goed
En terecht natuurlijk.quote:
Oh jee. Mentale of fysieke?quote:beetje hartproblemen
Zolang je maar niet met Jackson Brown aan komt kakken. Yech.quote:
quote:
fysiek, binnenkort weer het een en ander laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
[..]
Oh jee. Mentale of fysieke?
Hopen dat je wat met de onderzoeken kanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
[..]
fysiek, binnenkort weer het een en ander laten uitzoeken.
als ik het rustig aan doe dan kom ik de dag redelijk comfortabel door iig
Z'n broer dan maar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met Jackson Brown aan komt kakken. Yech.
Broerlief rockt altijd en overal.quote:
In dat geval - lay off the speed, baby.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
fysiek, binnenkort weer het een en ander laten uitzoeken.
als ik het rustig aan doe dan kom ik de dag redelijk comfortabel door iig
Zolang dhr. Collins maar meespeeltquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Broerlief rockt altijd en overal.
Nou ja... tenminste tot ver in de jaren '70.
(Let ook vooral op 't onvolprezen koortje!)
Bootsy of Phil ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zolang dhr. Collins maar meespeelt(maar ik geloof niet dat dat daar het geval is).
Zaterdag simplon niggaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Catch22- het volgende:
Ricko wanneer ga we biris klappen vriend
Doe ze beiden maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bootsy of Phil ?
*duikt preventief onder bureau*
Die week erop is vrijdag en zaterdag dat feest van Harde baas?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zaterdag simplon nigga(die week daarop ook DENK ik, want noisia)
JEMIG DE PEMIG DE POEPSIEPEMIG gekke boi, du hast gleichquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die week erop is vrijdag en zaterdag dat feest van Harde baas?
Jij wel met je lutserpost bah bahquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee man, ongetwijfeld een leuk feest hoor maar allemaal van die Vindi technokutjes en irritante kakgasten die van 'Harde Baas' hebben gehoord en het nu helemaal speciaal vinden dat ze op dat feest kunnen zijn. Overigens is dat bij Technootjes ook zo de laatste 2 a 3 jaar.
Ik ben naar Paradigm geweest , was prima te doen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee man, ongetwijfeld een leuk feest hoor maar allemaal van die Vindi technokutjes en irritante kakgasten die van 'Harde Baas' hebben gehoord en het nu helemaal speciaal vinden dat ze op dat feest kunnen zijn. Overigens is dat bij Technootjes ook zo de laatste 2 a 3 jaar.
Huize Maas is alleen zo kakquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:03 schreef Catch22- het volgende:
http://www.huizemaas.nl/n(...)rinity-in-technoland
ook wel vet, 25e in huize maas.
Ach kom op, je kon de Almanak jaarclubjes er zo uit pikken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ik ben naar Paradigm geweest , was prima te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |