Dan had je het topic moeten openen, nu niet patsen met dingen die zouden kunnen zijn en dat niet zijnquote:
Zucht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Zo zit ik echt niet achter mijn stoel, weet je zelf ook wel neem ik aan.
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het niet vrolijk of jolig. Ik vind het wel hysterisch. Alsof je hyper achter je pc zit te tikken.
Zo denk ik er over. Niet dat het belangrijk is maar ik meld het wel
Hoezo ik kan het alsnog veranderenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had je het topic moeten openen, nu niet patsen met dingen die zouden kunnen zijn en dat niet zijn
Ik ook, MNR-bashen is helemaal hot in 2012 onder al die mensen met hun eigen meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja.... Ik denk zelf dat 1, misschien 2 mensen die mening hadden en dat de rest deze mening heeft overgenomen.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik een eigen meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, MNR-bashen is helemaal hot in 2012 onder al die mensen met hun eigen mening
In-geo-lied.quote:ingeolied, inge-olied, ingeölied
Correct is: ingeolied. Afbreken als in-ge-olied (niet: in-geo-lied).
Ik vermoed dat naloperij en iemand pakken zodat je zelf niet wordt gepakt veel plausiber isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.
Nee dat kwam er niet in voor.quote:
CL, ik post hier al jaren. In al die tijd heeft nog nooit iemand dit gezegd. Ik geloof niet dat er niemand was die dit niet durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat niemand er eerst wat van durfde te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |