ik zou het super vinden als je dat zou doen! Je mag best mijn tools lenen als je wil, heb ook nog wel wat hout. Probeer hem twee blocks van de weg te maken, en een veranda of afdakje ofzo? Of een etalage met glass blocks ipv panes, daar kan nml een sign op. En het liefst geen cobblequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef Lorrelies het volgende:
Powerkiwi?
Ik wil wel die barber maken alsnog, met jouw hulp dan wel![]()
Of wil je 'm echt zelf doen, want dat is ook goed hoor(maar heb anders niet veel te doen etc
)
Straks is alles op zwart, dan denk je nog eens terug aan deze tijden waarin alles slechts één dag zwart is...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef benx het volgende:
Ik mag dan wel Anti-Sopa zijn, maar alles op zwart gooien is echt... triest. Wil ik wat downloaden of iets doen op minecraft.net kan je er niet op. Beetje jammer.
lolquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Straks is alles op zwart, dan denk je nog eens terug aan deze tijden waarin alles slechts één dag zwart is...
Ik vind het wel een goede actiequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:48 schreef benx het volgende:
Ik mag dan wel Anti-Sopa zijn, maar alles op zwart gooien is echt... triest. Wil ik wat downloaden of iets doen op minecraft.net kan je er niet op. Beetje jammer.
lekker ouderwets bordspelletjes spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:59 schreef Lorrelies het volgende:
Straks moeten we allemaal zonder internet leven en weer informatie in boeken opzoeken in de bibliotheek en gamen zonder online te kunnen en en en en .... nah
Ja want AUTEURSRECHTEN BOOHOOOOOquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
lekker ouderwets bordspelletjes spelen
ow wacht straks is dat zeker ook verboden
ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie
1 het is survivalquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:07 schreef Lorrelies het volgende:
Drump, ik wil:
- Minder en ook minder agressieve mobs >.> Ze zijn niet echt liev voor mij.
- IRC
- 1.1
*zeik zeik*
Maar de difficulty stond eerst lagerquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
1 het is survival
2 als we de admin mode gefixt hebben
3 als de plugins geupdate zijn wat waarscheinlijk met bukkit recomended is
creative is nu weer aan volgensmij hoor ? (of ik moet het mis hebben)quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Creative was toch down vanwege een xp exploit?
Is dat een bukkit probleem?
Vind het namelijk erg jammer
Het zou wel open kunnen, die exploit zit niet op 1.0.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
Creative is nog steeds niet open dus
Vanwege de xp exploit
Dnbrainwash heeft portal gefixt, zou moeten doen nu.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
Creative is nog steeds niet open dus
Vanwege de xp exploit
Meh, mijn glory days zijn long gone_O-quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef Jajong het volgende:
Why am i not surpised dat jij ook Minecraft Maisnon.
Maisnon is Wriggleton ingamequote:
quote:
quote:
Nee Wriggleton was mn broertjes username die ik gebruiktequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Maisnon is Wriggleton ingame
Ze was vet mooi bezig met een stad op creative afgelopen zomer
daarna heb ik dr nooit meer gezien
tot nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |