Morgen na mijn tentamen ga ik die-hard gamen de hele dagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het vanavond. Maar ach, misschien donderdag weer iets.
hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:08 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.putlocker.com/file/90JL4MGJEE4G4WS#
ah mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Morgen na mijn tentamen ga ik die-hard gamen de hele dag![]()
En de dag erna weer leren![]()
Maar maandag ben ik van die tentamens verlost en heb ik 2 weken vakantie![]()
![]()
Dus dan ben ik met de meeste dingen wel weer van de partij denk ik
Doe mee! (:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef maurisioo het volgende:
Vanavond weer een event!
[ afbeelding ]
Er zijn twee teams met beiden een village. Het is de bedoeling dat jullie het andere team zijn diamond block afpakt.
In sommige huizen zijn chests te vinden met spullen die je kunt gebruiken voor bijv. potions. Onder de 3 blocks diepe grond is steen, iron, redstone en diamond te vinden. Daarmee kun je verdediging (als muren), traps en wapens maken.
Naast de dorpen is een neutraal dorp, dat overgenomen kan worden.
Het begint om 20:15/20:30 uur
Regels:
- niet gaan griefen in je eigen village
- geen teamgenoten doodmaken
- niet cheaten (zoals x-ray)
Iedereen is welkom! Als je even wilt aangeven dat je meedoet d.m.v. een reactie hieronder of PM.
IP: 109.72.41.16
Rockiejjquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef maurisioo het volgende:
Vanavond weer een event!
[ afbeelding ]
Er zijn twee teams met beiden een village. Het is de bedoeling dat jullie het andere team zijn diamond block afpakt.
In sommige huizen zijn chests te vinden met spullen die je kunt gebruiken voor bijv. potions. Onder de 3 blocks diepe grond is steen, iron, redstone en diamond te vinden. Daarmee kun je verdediging (als muren), traps en wapens maken.
Naast de dorpen is een neutraal dorp, dat overgenomen kan worden.
Het begint om 20:15/20:30 uur
Regels:
- niet gaan griefen in je eigen village
- geen teamgenoten doodmaken
- niet cheaten (zoals x-ray)
Iedereen is welkom! Als je even wilt aangeven dat je meedoet d.m.v. een reactie hieronder of PM.
IP: 109.72.41.16
Ow..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef maurisioo het volgende:
Oja server draait op 1.1 dus als je 1.0 hebt even backup daarvan maken en updaten.
Is zo gedaan hoor, kopier gewoon je minecraft map even naar bijv. je bureaublad, laat minecraft updaten, en daarna plaats je je kopie weer terug.quote:
duurt wss niet heel lang hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:06 schreef bobbernaut het volgende:
ik kan toch niet want schooltijden slapen enzo :\
20:30 verzamelen, loopt uit 20.45..quote:
Kom nou maar. Waarom beginnen we niet NU?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
20:30 verzamelen, loopt uit 20.45..
Nee kwart over 8 verzamelen en begint uiterlijk om 20:30quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
20:30 verzamelen, loopt uit 20.45..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |