Was het ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Ondanks dat ik dat tweede wel als een een voordeel zie, heb je een punt.
Een beetje GTST maar dan anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef maurisioo het volgende:
Best leuk trouwens om al die oude minecraft delen weer terug te lezen, zoals met die ruzie met Toothless toen.
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een beetje GTST maar dan anders.
best had hem 2x geleegd in die tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik stond gisteren 5 uur afk, plan leegde hem na 4.5 uur. Heb niemand over lag gehoord.
xpfarm is het probleem niet, het is het uren achtermekaar mobs verzamelen, kill ze dan 1x per uur ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Een nacht is idd wel een beetje te, als ik in mn xpfarm zit, dan kill ik ze om de 30/45 minuten, maar als je 4 uur achterelkaar niet killt, tja dat is idd wel kickwaardig
Maa vb, jij hebt zelf een xpfarm..
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:39 schreef Lorrelies het volgende:
En dan zegt Drumpie dat IK niks te doen heb
Dude.
of gewoon een afk plugin, hadden we met 1.7 ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Heel simpel te verhelpen om de server iedere nacht om 03:00 een restart te geven. Wordt ie nog sneller van ook.
komt omdat we die functie niet hadden aangezetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef Sitethief het volgende:
Maar die kickte je niet Vic.... dan stond je simpelweg op afk...
wtf dat is echt niet normaal hoe goedquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Mender het volgende:
Leuke topic titel. Echt waar echt waar.
Ga aub door met het bedenken van deze geniale tt's. En stop vooral niet met het posten van offtopic spam, het liefst in caps en met minimaal 5 uitroeptekens. (credits aan allen die zich aangesproken voelen)
Hou dit aub in stand, en ik zal dit topic met plezier blijven volgen.
Tot zover mijn rage
Bedankt voor het lezen. Yoyo
PRECIES!!!!!!! Preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Mender het volgende:
Leuke topic titel. Echt waar echt waar.
Ga aub door met het bedenken van deze geniale tt's. En stop vooral niet met het posten van offtopic spam, het liefst in caps en met minimaal 5 uitroeptekens. (credits aan allen die zich aangesproken voelen)
Hou dit aub in stand, en ik zal dit topic met plezier blijven volgen.
Tot zover mijn rage
Bedankt voor het lezen. Yoyo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kom al een tijdje niet meer op de server? De server is outdated? Moet ik weer downgraden naar 1.0 ?
Oh myyyy, dat is zo lekker hèquote:
Whaha nou zoiets was het wel! Al die orks liepen op een heuveltje met Minecrafthekjes, en iedereen ging ze neerschieten met arrows en zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef Sitethief het volgende:
@Lorrelies, zullen we dat spel maken, en dan wat classic Towerdefense erbij! Toffe game!
doe!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Whaha nou zoiets was het wel! Al die orks liepen op een heuveltje met Minecrafthekjes, en iedereen ging ze neerschieten met arrows en zo
Rofl. Such fantasy*heeft zin om het te tekenen* XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |