Okey dan ;Dquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee Wriggleton was mn broertjes username die ik gebruikte
Maar nu heet ik gewoon Maisnon hoor
Meer inmiddels. Ik vind hem echt leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
Maar het dorp heeft maar 6 inwoners
Ah gelukkig :3quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Meer inmiddels. Ik vind hem echt leuk
waar blijft de pyromaan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
Maar het dorp heeft maar 6 inwoners
Wasda?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef maurisioo het volgende:
Mender, ik blijf maar vragen maar komt er nog een The Hunger Games event met die map?
Ik ga denk ik nog wel een keer zo'n event houden. Maar dan ga ik wel een nieuwe (iets kleinere) map maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef maurisioo het volgende:
Mender, ik blijf maar vragen maar komt er nog een The Hunger Games event met die map?
Haha okequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nog wel een keer zo'n event houden. Maar dan ga ik wel een nieuwe (iets kleinere) map maken.
Ik heb ook nog wel een paar andere iedeën voor een event.
Maar op dit moment speel ik ff geen minecraft. En ik ben ook ff wat minder in dit topic actief. Vandaar dat ik je vraag nog niet had beantwoord.
jup, en de meeste lui zijn bezig met iets anders. Hij schijnt te vergeten dat indy developers niet vaak veel grote toppers maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:02 schreef tuut-chips het volgende:
Mojang zou meer werknemers in dienst moeten nemen. Er is simpelweg te weinig nieuwe content.
denk dat eerst het hoogste rechtsorgaan in de US hier nog z'n woordje over zal moeten gaan zeggen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Berend. het volgende:
(Ik post het maar even voor de gene die het niet weten enzo)
[ afbeelding ]
En nog vééééééél meer website's. Maargoed, ook wij zullen hier van wat gaan voelen als het echt door gaat
*Pakt flint en steel*quote:
Ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef drumstickNL het volgende:
Er moet nog zoveel gebeuren en er kan nog zoveel gedaan worden. Ze moeten juist focussen op MC en niet het spel wegdrukken onder het kopje: "voltooide games" want een succes zoals MC zullen ze nooit meer krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |