Dat komt doordat er een dier op staat.. en dan schijnt het vaak al gelijk adorabel te zijn.:X (mits geen heel lelijk beest of dood of in stukjes enzo natuurlijk)quote:
Jij mag blijven...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
Zal ik wel even universele goeie muziek posten! Vriendelijk dat ben ik
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Tally het volgende:
Een Godtje topicDaar moet ik in getikt hebben
Breder wellichtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt over het algemeen een iets andere smaak dan ik
ik nu ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit nu lekker naar Marco - Ik leef niet meer voor jou; te luisteren. Heerlijk
Dit is ook wel wat voor jequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga nu even luisteren naar UKF Dubstep. Misschien daarna nog even UKF DnB
Ken het wel. Klinkt wel geinig (veel goede dames in de clip), maar mocht van mij wel wat snellerquote:
Ik heb toch altijd nog het idee dat de wat minder mooie medemens de zaal niet mocht betreden ten tijde van die opname.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd nog het idee dat de wat minder mooie medemens de zaal niet mocht betreden ten tijde van die opname.
Goeie zaak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd nog het idee dat de wat minder mooie medemens de zaal niet mocht betreden ten tijde van die opname.
Ik heb artiesten gezien op hun eerste optreden die al een act opvoeren. Dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hou niet van fake 'artiesten'.
Ik hou er van om naar mooie mensen te kijken. De meeste mensen trouwens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hou niet van fake 'artiesten'.
Uiteraard. Maar zo'n zaal vol met uitsluitend fotomodellen is me net iets te gelikt. En bovendien statistisch gezien nogal wonderbaarlijk...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou er van om naar mooie mensen te kijken. De meeste mensen trouwens.
Daarom zijn modellen knap,de meeste artiesten en zijn mooie mensen succesvoller.
Wie zegt dat ze een weerspiegeling wilde geven van een doorsnee concert?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zo'n zaal vol met uitsluitend fotomodellen is me net iets te gelikt. En bovendien statistisch gezien nogal wonderbaarlijk...
Nee, ik vind het stom.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Godtje & Tukker; zijn jullie nog een beetje aan het hardlopen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |