Ik vind hem netjes omschrevenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:48 schreef rebel-angel het volgende:
de afgelopen week zijn m'n bioscoopkaartjes binnengekomen![]()
en daarom is het nu tijd om te delen.
de kaarten zijn voor de maandag, dinsdag, woensdag of donderdag.
ze zijn geldig tot 26-06-2013.
met uitzondering van erkende feestdagen en de kerstvakantie.
en toeslagen voor films in 3d moeten nog apart betaald worden.
dus wie kan ik blij maken met een bezoekje aan de bioscoop ?
wil je misschien met je hele gezin of alleen of met je vriend(in)
laat het me weten en we regelen het.
mag ook via pm.
deze aanbieding is uitsluitend voor de doelgroep van dit forumonderdeel (of is dat nou een lompe opmerking)
Hier ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik zou wel heel graag 2 kaartjes willen voor mij en mijn vriend!
Inderdaad, OP is netjes!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind hem netjes omschreven
Mocht je kaartjes overhouden dan willen wij er wel graag 2 hebben, maar wil graag eerst anderen de kans geven op kaartjes. Het is nu niet zo dat wij nooit naar de bioscoop kunnen, meestal komt er ergens in een jaar ook wel een aanbieding voorbij van de U-Pas van de gemeente Utrecht dat we met korting kunnen.
Heb je nog wel alle vraag kunnen beantwoorden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef rebel-angel het volgende:
oke ik heb iedereen een pm gedaan
en ben nu echt door m'n kaarten heen![]()
als ik de adressen heb dan ga ik ze donderdag op de post doen
en wens ik iedereen heel veel plezier bij de film
ja en neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Heb je nog wel alle vraag kunnen beantwoorden?
Nee hoor, is geen rampquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ja en nee
ik kon niet meer aan de vraag van ireth voldoen,![]()
maar omdat ze al aangaf andere voor te willen laten gaan,
schat ik zo in dat ze dat geen ramp vindt.
aan het einde van de rit heb ik er 12 weg gegeven
weet je wat je ook kan gebruiken in Utrecht.. het heet my order, is een app op een smartphone. kan je voor 5 euro naar de bios in de city, camera/studio of catharijne (geselecteerde films, andere films zijn 7,50 volgens mij)! werkt met een online minitix portemonnee waar je gewoon precies het bedrag op kan zetten dat je nodig hebt, via de app kan je opladen met paypal maar dan moet je minimaal 25 euro erop zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind hem netjes omschreven
Mocht je kaartjes overhouden dan willen wij er wel graag 2 hebben, maar wil graag eerst anderen de kans geven op kaartjes. Het is nu niet zo dat wij nooit naar de bioscoop kunnen, meestal komt er ergens in een jaar ook wel een aanbieding voorbij van de U-Pas van de gemeente Utrecht dat we met korting kunnen.
Ik heb een nokia uit 1920 ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
weet je wat je ook kan gebruiken in Utrecht.. het heet my order, is een app op een smartphone. kan je voor 5 euro naar de bios in de city, camera/studio of catharijne (geselecteerde films, andere films zijn 7,50 volgens mij)! werkt met een online minitix portemonnee waar je gewoon precies het bedrag op kan zetten dat je nodig hebt, via de app kan je opladen met paypal maar dan moet je minimaal 25 euro erop zetten.
ik ben echt al meerdere keren geweest voor 5 euro. niet eens de slechtste films (of oude ofzo).
bv: heineken ontvoering, iets van night in paris ofzo, sherlock holmes 2, zag dat the rum diary nu ook kan.. echt heel hendig!
ohja en ts.. super tof van je![]()
Nou joh! Waarom doe je dat nou? Mafkeesquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:00 schreef Martijntj het volgende:
Ik ben door de regen naar de bioscoop gefietst! Ireth- morgen stuur ik twee kaartjes op.*gunfactorrr*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou joh! Waarom doe je dat nou? MafkeesJaleesa spint voor 'n heel erg goed doel. Da's echt heel goed en aardig, al ben ik stiekem meer van de iets kortere en directere manier. Verder was ik daar te laat- en hier op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t is jou en Susanne gegund!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |