quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:58 schreef JAM het volgende:
Nou, goed. Dat geforceerde geneuzel aan elkanders adres van Stali en MP heb ik zojuist even doorgebladerd. Ik kwam daar allemaal vervelende woorden zoals 'geveinsde', 'filosoferen' en 'krochten' tegen dus al te veel aandacht heb ik daar ook maar niet aan geschonken. AL SNEL KWAM IK TOT DE CONCLUSIE DAT MEN ELKAAR NIETS TE MELDEN HEEFT EN ER EEN STUK BETER AAN ZOU DOEN GEWOON HUN DIKKE BEK DICHT TE HOUDEN. Gisteren heb ik pasta gekookt. Verder heb ik geen ambities meer in 2012.
Hierom blijf ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:58 schreef JAM het volgende:
Nou, goed. Dat geforceerde geneuzel aan elkanders adres van Stali en MP heb ik zojuist even doorgebladerd. Ik kwam daar allemaal vervelende woorden zoals 'geveinsde', 'filosoferen' en 'krochten' tegen dus al te veel aandacht heb ik daar ook maar niet aan geschonken. AL SNEL KWAM IK TOT DE CONCLUSIE DAT MEN ELKAAR NIETS TE MELDEN HEEFT EN ER EEN STUK BETER AAN ZOU DOEN GEWOON HUN DIKKE BEK DICHT TE HOUDEN. Gisteren heb ik pasta gekookt. Verder heb ik geen ambities meer in 2012.
ik weet nog steeds niet wat voor topic dit isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Gillingham het volgende:
Het laatste lichtpuntje van Fok, dit topic.
Ja maar dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je gelezen Staal, ik ben een kloon van jou
TTKLPTAWARDS
Dat heb ik niet eens geprobeerd te suggereren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je gelezen Staal, ik ben een kloon van jou
TTKLPTAWARDS
Een scharrelkip zie ik door de vingersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je toch ook?
We hebben net even onderling zitten stemmen dus jij mag nu even verder posten.
Ik moet e.e.a. gaan koken voor mijn oude eenzame schizobestaan.
Zit wel een scharrelkip bij. Sorry..
Ja, het is een slowchat, of op z'n Nederlands een TTK-LangzaamPraatTopic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat voor topic dit is![]()
Is het een SC ofzo?
Daar leek het anders verdomd veel op !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens geprobeerd te suggereren.
Zoiets, meer dan een smileytopic in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat voor topic dit is![]()
Is het een SC ofzo?
En honden...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat hier de -zelfbenoemde- elite van FOK! samenzweert, maar dat is niet zo. Het gaat met name, afhankelijk van het publiek, over babies, keukens en reisjes.
Naar mijn info ben je wel een oude vrouw. Dus dat heb je gemeen met Stali.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar leek het anders verdomd veel op !![]()
maar goed... zand erover
Oh ja. Honden. Maar die zijn geïntroduceerd door Sigme, dus daar zal ik geen kwaad van spreken. Puur uit nepotistische overweging.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het is een slowchat, of op z'n Nederlands een TTK-LangzaamPraatTopic.
Sommige mensen denken dat hier de -zelfbenoemde- elite van FOK! samenzweert, maar dat is niet zo. Het gaat met name, afhankelijk van het publiek, over babies, keukens en reisjes.
Ah... oké, kom ik wel af en toe op de koffie, de boel een beetje in de gaten houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zoiets, meer dan een smileytopic in ieder geval.
Da's waar ik ben stokoudquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Naar mijn info ben je wel een oude vrouw. Dus dat heb je gemeen met Stali.
maar ik zie eruit als 65 hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's waar ik ben stokoud70+
Dat is bejaard. Ik zei oud. Verder maakt 40+ of 70+ voor mij niet zo veel verschil.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's waar ik ben stokoud70+
Overigens vind ik dit wel een geinige ontwikkeling. Zoveel jaar geleden had niemand het ooit over kinderen. Die bestonden toen gewoon niet en daar was men ook helemaal niet mee bezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het is een slowchat, of op z'n Nederlands een TTK-LangzaamPraatTopic.
Nou zeg!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar leek het anders verdomd veel op !![]()
maar goed... zand erover
Ik ben 38, ouwe zak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Naar mijn info ben je wel een oude vrouw. Dus dat heb je gemeen met Stali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |