Ik zie voorzie nu al een ooit verschijnende verzamel-movie: The Best of Oop, "Die kan nog geen grasspriet passeren!"quote:
"Komt er weer zo'n ziekenhuisbal" is ook een klassieker. Of: "Hé Scheids, heb ie een bint in je ogen??"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie voorzie nu al een ooit verschijnende verzamel-movie: The Best of Oop, "Die kan nog geen grasspriet passeren!"
Ahh, je mist the point zie ik..geeft nie, het wordt er alleen maar leuker opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:18 schreef pullup het volgende:
Kan je niet beter filmpjes maken als er wel chatters zijn![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat dit tot etenstijd ongewijzigd blijft.
Ach ja, het is weer eens wat anders dan opa met een bord vol eten (waarvan ik ook nooit het punt zie)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, je mist the point zie ik..geeft nie, het wordt er alleen maar leuker op
Omie wil van Opie af zie ik hier? Ruim ¤200 "drinkgeld" en Opie heeft geen pilletjes meer nodig, nooit meer!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Uiteraard maakt darten dorstig, daarom zorgt Oma dat Oop voldoende drinkgeld bij zich heeft
[ afbeelding ]
Oop geeft ook rondjes hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omie wil van Opie af zie ik hier? Ruim ¤200 "drinkgeld" en Opie heeft geen pilletjes meer nodig, nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |