Hij doet opzuigend sssssssssssssssssssss, helemaal geen ffffffffquote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef chiren het volgende:
Haha als Peter op z'n Britse bek gaat en naar z'n knie grijpt:
*FFFHHHHHHH*........bugger! *FFFFHHHHHHHHHH*.......bugger!
whatevsquote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij doet opzuigend sssssssssssssssssssss, helemaal geen ffffffff
Ik zag die tunnel en ik dacht, ze zullen toch niet.....en ja hoorquote:
Die foto was wel grappig jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef Daskaar het volgende:
ik heb me er uitstekend mee vermaakt, stewie was op dreef, foto maken van lois enzo
Dat is de special. Er is ook nog een aflevering met de tijd die achteruit gaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef JK het volgende:
Die laatste aflevering is toch de 200e met dat gelul van de stemacteurs en schrijvers etc. of mis ik er één?Want die van de 200e aflevering heb ik uitgezet. Flashbacks etc.. leuk hoor, maar ik ken ze onderhand wel.
Daar staan tig filmpjes van op youtube. Dat zou het alleen maar saai maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef Specularium het volgende:
Die special viel een beetje tegen.
Had net als bij South Park wel het achter-de-schermen-werk willen zien plus het opnemen van de stemmen.
OK, ik ga snel zoeken naar die aflevering! Thanksquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is de special. Er is ook nog een aflevering met de tijd die achteruit gaat.
dit, als je aardig vervangt met slechtquote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Specularium het volgende:
Was wel aardig, American Dad was beter.
Een hond erbij dus, ingesproken door niemand minder dan:quote:Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef Daskaar het volgende:
Family Guy krijgt een nieuw vast karakter.
ja! geweldig karakter!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Een hond erbij dus, ingesproken door niemand minder dan:
Tony Sirico a.k.a. Paulie "Walnuts" Gultierryuit the Sopranos.
In The Sopranos was hij in ieder geval het karakter wat voor de meeste humor zorgde, nu kijken of dat ook gaat werken in Family Guy...
twitter:PumpkinEater69 twitterde op maandag 10-12-2012 om 03:05:23Daughter going on date. Is there a 'slow down' button on this life thingy? #emotional reageer retweet
OMG dit is brilliantquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef NextTVH het volgende:
twitter:PumpkinEater69 twitterde op maandag 10-12-2012 om 03:05:23Daughter going on date. Is there a 'slow down' button on this life thingy? #emotional reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |