waaromquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat zit in elke maaltijd als jij je handen na het toiletbezoek niet goed wast.
Het is ook de bedoeling het als try before you die ding te doen... Niet om elke week naast je zelf verbouwde prakje te eten natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef pinine het volgende:
[..]
de naam zegt het al, als je die bypassburger vaak eet heb je later een bypassoperatie nodig
Dat was een reactie over poep in het eten volgens deze post van je.quote:
Waarop ik zei dat het in elk voedsel zit als jij je handen na wc-gebruik niet goed wast. (ontlasting = fecale streptococcen)quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zit er in... kijk maar naar Fast Food Nation
Zijn vreemde regulaties in de US. Hier staat ook bij elke starbucks een waarschuwingsbordje terwijl het onmogelijk is koffie te maken zonder aanwezigheid van acrylamide.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo gek is? Dit spul is het gevolg van een proces wat mensen al duizenden jaren gebruiken, lang voordat er iets bestond als fast-food restaurants. Dus de causaliteit tussen fastfood-acrylamide-kanker is helemaal niet zo zeker. Het is bijvoorbeeld ook een ingrediënt in sigarettenrook, en komt ook voor in zeg de gebakken aardappelen van oma, of de hamburger op de bbq.
Dat was vroeger idd zo maar daar zijn ze een aantal jaar geleden op teruggekomen. Steeds meer zie je donkere "gezellige" tinten zoals donkergroen en bordeauxrood. Denk dat ze te veel competitie kregen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:18 schreef sientelo het volgende:
Het licht bij McDonald’s: warm om mensen te trekken aan de buitenkant, kil in het restaurant
Hamburgerketen McDonald’s zet licht ook heel duidelijk in om te zorgen voor klandizie. Tegen de avond is er bij het Amerikaanse hamburgerbedrijf veel rood en zachtgeel neonlicht te zien. Aan de buitenkant dan, om mensen te trekken. Maar wie naar binnen loopt na gelonkt te zijn vindt daar weer het blauwe en koele licht. Daarvoor is duidelijk een reden, want McDonald’s wil niet dat iemand na het eten van een frietje en een hamburger nog uren blijft zitten. Het licht wordt daarom op die manier binnen zo (ongezellig) ingezet, dat er weer nieuwe klanten bediend kunnen worden omdat de oude al weer zijn vertrokken.
Is niks nieuws, waarom denk je dat slagers plukjes groen tussen het vlees in de toonbank leggen? Of de Jumbo groen-getinte lampen op de slagerij-afdelingen gebruikt? Juistem, om het vlees wat roder te laten lijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:18 schreef sientelo het volgende:
Het licht bij McDonald’s: warm om mensen te trekken aan de buitenkant, kil in het restaurant
Hamburgerketen McDonald’s zet licht ook heel duidelijk in om te zorgen voor klandizie. Tegen de avond is er bij het Amerikaanse hamburgerbedrijf veel rood en zachtgeel neonlicht te zien. Aan de buitenkant dan, om mensen te trekken. Maar wie naar binnen loopt na gelonkt te zijn vindt daar weer het blauwe en koele licht. Daarvoor is duidelijk een reden, want McDonald’s wil niet dat iemand na het eten van een frietje en een hamburger nog uren blijft zitten. Het licht wordt daarom op die manier binnen zo (ongezellig) ingezet, dat er weer nieuwe klanten bediend kunnen worden omdat de oude al weer zijn vertrokken.
Que?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Juistem, om het vlees wat groener te laten lijken.
Ik heb het even aangepast, dat moet rood zijn idd..quote:
En die vind ik zo lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef heartz het volgende:
Landelijk is iedere Mac toch net anders.
In Amerika heb je Mac's met refills. Je betaalt 1x je drank en je kan blijven refillen.
MacKroketten vind je alleen in Nederland.
En het belangrijkste, waarom hebben wij geen McRib hier in Nederland!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef heartz het volgende:
Landelijk is iedere Mac toch net anders.
In Amerika heb je Mac's met refills. Je betaalt 1x je drank en je kan blijven refillen.
MacKroketten vind je alleen in Nederland.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En het belangrijkste, waarom hebben wij geen McRib hier in Nederland!!
Whehe, ik denk gewoon wat er in een gewone kroket en in onze bitterballen zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die vind ik zo lekkerzou er nu wel een lusten.
En nee, ik hoef niet te weten hoe en wat er allemaal in zit.
Idd, dat is voornamelijk bloem/meel, bouillon en restvlees, met wat groente naar smaak, en paneer er omheen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef heartz het volgende:
[..]
[..]
Whehe, ik denk gewoon wat er in een gewone kroket en in onze bitterballen zitten
Ragout?
Zoiets zou ik niet eens in mijn mond krijgen. Denk dat ik het laag na laag zou eten.quote:
Wie zou dat kopen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet eens in mijn mond krijgen. Denk dat ik het laag na laag zou eten.
Ze zouden eigenlijk ook een Illuminati-burger met 13 lagen moeten maken
Whehequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Reptillians natuurlijk.
En mensen die zin hebben in een vette bek
Nee, dat mag inderdaad niet, omdat je jezelf dan te kijk zet als een gigantische mongool die geen idee heeft waar hij het over heeft. Dus inderdaad, doe maar niet Tickerboy.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als Hitler echt zo slecht was.. hadden al die mensen desijds echt..
Ohh nee dat mag zeker weer niet?
Ik tel 10 treden, dat schiet al opquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:18 schreef heartz het volgende:
Wat vind je Lavenderr? Komt dit al in de buurt?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |