Het kan natuurlijk ook dom toeval zijn. Doet me denken aan een aflevering van mythbusters over piramide vormen, en hoe appels die daar binnen geplaatst werden, niet zouden rotten. En zowaar, bij 1 van de controle appels was het ook zo. Bij de rest was het niet zo, dat werden lieve pluizeballetjes. Later bleek dat die controle appel met een ander mes was gesneden, en een 2e proef waarbij alle appels met 1 mes werden gesneden, leverde enkel rottend fruit op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
Hoeveel conserveringsmiddelen heb je nodig om een hamburger onvergangkelijk te maken zeg?
En wat is het nut eigenlijk? Als ze langer dan 10 minuten klaar liggen moeten ze de prullebak alweer dacht ik.
Is er ook een meer objectieve test hiervan, zeg met een aantal hamburgers, controlegroep, en betrouwbare tijdsaanduiding etc etc? 1 foto zonder achterliggende website, zegt me eerlijk gezegd niet zoveel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ik kreeg net deze ingezonden
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:51 schreef muzas het volgende:
Ook geweldig.
Verder zal het me een zorg zijnSoms kan een Big Mac best lekker zijn. En je sterft er heus geen gruwelijke pijnlijke dood aan
Veel, vermoed ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:22 schreef muzas het volgende:
Daarbuiten. Stel nou dat die broodjes inderdaad vol zitten met conserveringsmiddelen etc. Hoeveel broodjes zou je per tijdseenheid moeten eten om het gevaarlijk voor je gezondheid te laten zijn?
Ik denk dat de hoeveelheid vet t.o.v. conserveringsmiddelen in die broodjes gevaarlijker is voor de gezondheid.
Ging laatst naar de BK, omdat ik dacht lekkere trek te hebben in een dubbele Whopper kaas. Slechts 1 hap zette me op andere gedachten...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom.
Snacken zo af en toe is genieten toch? Je weet dat het slecht is, dat maakt het eigenlijk nog lekkerder. Misschien is het wel daarom dat we het doen, dat stiekeme genot.
Wat weet je van de drijfveren van de mens?
*Freud erbij pakt
*en Jung, voor de tegengestelde mening
Beetje plastisch uitgedruktquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef HyperViper het volgende:
McDonalds is ok. Niemand komt daar voor een gezonde maaltijd. Fuck it ook al zit er rat in dan vreet ik die shit nog, als het maar smaakt. Even kleien 's avonds en het is weer uit je systeem, geen probleem hoor.
Doe mij maar een dubbele bypass burger, een portie flatliner fries, een jolt cola en een pakje Luckies zonder filter!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.heartattackgrill.com/
Neem een lekkere dubbele bypass burger
[ afbeelding ]
Naar de mcDonalds gaan voor een salade is het zelfde als naar de hoeren gaan voor een knuffel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:11 schreef Gray het volgende:
Ik sta af en toe nog steeds met verbazing en licht ontzag te kijken naar hoe de marketingmachine van McD de kritiek op het ongezonde aspect van hun voedsel tot een Health-campaign heeft gespind door salades in te voeren en allerlei nieuwe labels op de verpakkingen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Naar de mcDonalds gaan voor een salade is het zelfde als naar de hoeren gaan voor een knuffel.
Oh noes een conspiracy!!!quote:
quote:Mould, maggots, fungi, bacteria" - all need moisture to survive and grow. Leave any food that can dry out on a counter top and it will look the same.
Go to your nearest organic/whole/over priced bakery, buy a loaf of bread, cut it into slices no more than an inch or so thick, let it dry out and see what happens. Take a picture day 1, take a picture day 7, day 365, it will shrink a little, but if left in a dry enough environment, it will keep the same form.
A hamburger, already partially dried out and quite thin will also show the same effects after a year. It just dries and doesn't rot.
Ignorance of science is the story here, not the fact that a dried out burger isn't growing mold or fungus on it. I've done this experiment (not with a burger, just bread) with a bunch of grade 6 kids and they can now explain this better than this "professional" can.
bron
Same herequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele bypass burger, een portie flatliner fries, een jolt cola en een pakje Luckies zonder filter!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Naar de mcDonalds gaan voor een salade is het zelfde als naar de hoeren gaan voor een knuffel.
BK vind ik wel stukken lekkerder dan mcquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Ging laatst naar de BK, omdat ik dacht lekkere trek te hebben in een dubbele Whopper kaas. Slechts 1 hap zette me op andere gedachten...
Voortaan lekker zelf maken.
Veeg me op.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef muzas het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |