Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Iemand hier ervaring met Gulpener Gladiator ?
Ja en?quote:
Sterk, zoetig, weinig smaakontwikkeling, vlakke smaak. Leuk om goedkoop en snel dronken te worden als je meerdere achtereenvolgens opdrinkt, maar niet om te genieten. Zelfde soort bier als Groslch Kanon, Atlas en andere zogeheten strong beer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Dan heb ik nog liever Grolsch Kanon dan Gulpener Gladiator. Die Atlas is imo helemaal goedkope en ook goedkoop smakende rotzooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sterk, zoetig, weinig smaakontwikkeling, vlakke smaak. Leuk om goedkoop en snel dronken te worden als je meerdere achtereenvolgens opdrinkt, maar niet om te genieten. Zelfde soort bier als Groslch Kanon, Atlas en andere zogeheten strong beer.
Perfect alcoholistenbier. 89 cent voor 0,5-liter-blik. 10%. Dat is ¤ 17,80 per liter alcohol. Een fles (40%) wodka van 1 liter is al snel > 10 euro, dat geeft >25 euro per liter alcohol. Dus behoorlijk goede prijs!quote:
Klinkt als een uitstekende keuze dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sterk, zoetig, weinig smaakontwikkeling, vlakke smaak. Leuk om goedkoop en snel dronken te worden als je meerdere achtereenvolgens opdrinkt, maar niet om te genieten. Zelfde soort bier als Groslch Kanon, Atlas en andere zogeheten strong beer.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, alle verzoeken zijn ingewilligd. Nu hebben wij bierkenners/liefhebbers ook een waardige OP.
Ja, matig biertje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan de Rochefort ook bewaren voor een andere keer hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
Zit nu aan de Westmalle Tripel, zometeen een deugniet en ik sluit af met Tripel Karmeliet, Brugse Zot en Trappistes Rochefort 10. Morgen lekker vrij.
Eens, maar er zijn betere.quote:
Wat allemaal wel niet kan....quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan de Rochefort ook bewaren voor een andere keer he
Och, als ik morgen vrij was geweest, had ik misschien ook zoiets gedaan. Maar dan met VS-bieren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan de Rochefort ook bewaren voor een andere keer he
Ik wist helemaal niet dat Mikkeler wat dingen bij de Proefbrouwerij onderbrachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef Curchulain het volgende:
Gisteren een verlaat kerstcadeautje gehad:
Mikkeller Texas Ranger Barrel Aged with Vanilla and Cocoa Beans
En een cadeautje uit Chili:
Kunstmann Gran Torobayo
De Man van Drank in Rotterdam, als dat dan niet te ver is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef IPA35 het volgende:
Overal wat volgens mij.
BGB kom uit Noorwegen bijvoorbeeld.
Goed bier overigens maar had er meer van verwacht, zeker voor ¤6.75.
Weet er iemand waar ik de volgende of een deel van de volgende merken kan krijgen zonder naar Amsterdam af te hoeven reizen?
-Mikkeller
-Founders
-Sierra Nevada
-Struise Brouwers
-En de wat makkelijker te verkrijgen bieren van Anchor.
Ik ken de winkel in Utrecht en een redelijke winkel in Arnhem maar ik denk niet dat die het hebben. (Bert heeft wel Anchor.) Ik woon in de Betuwe dus als iemand een adres dichter bij dan De Bierkoning weet zou dat fijn zijn.
Wel ver.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Man van Drank in Rotterdam, als dat dan niet te ver is.
Bierparadijs, maar dat is denk ik net zo ver.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wel ver.
Misschien Burg Bieren? Maar dat is ook wel ver.
Nou ja, pech. Dan blijft het speciaal.
Klopt, vind de karmeliet ook wat zoeter en fruittiger, absoluut mijn favoriet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind hem het lekkerst uit dat rijtje, wat pittiger dan een Karmeliet.
Uiteindelijk heb ik mij ingehouden en de Rochefort inderdaad laten staan, ben er nu wel blij mee want moet nog even naar de sportschool straks. Misschien neem ik de Rochefort wel als ik terugkom.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Och, als ik morgen vrij was geweest, had ik misschien ook zoiets gedaan. Maar dan met VS-bieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |