Mwa al sinds juli 2011 dezequote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef Type-R het volgende:
[..]
Nee. Zo geef je RTL alleen maar redenen om het te veranderen.
Doet het niet bij mijquote:Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ben http://adaptive.rtl.nl/IPadXLapp ook aan het checken, maar staat er nog niet.
Handig voor de op btw?
Eens. Of Boskamp en de Mos.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik Schelveccio + Boskamp het beste duo, dan mag Gijp echt wel wegblijven...
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Of Boskamp en de Mos.In elke uitzending weer een ander duo is ook best goed voor de houdbaarheid van VI. Nu is Gijp er weer alle uitzendingen bij, wat betekent dat we Schelveccio een stuk minder gaan zien.
of Barbara, JJ en Jan Smit nooit meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Of Boskamp en de Mos.In elke uitzending weer een ander duo is ook best goed voor de houdbaarheid van VI. Nu is Gijp er weer alle uitzendingen bij, wat betekent dat we Schelveccio een stuk minder gaan zien.
QFTquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Yi-Long het volgende:
Willem was gelukkig in een normale en relaxte stemming, ipv het gebruikelijke lichtgeraakte overgevoelige chagrijnige gebeuren...
Leuke show. Jammer vand at extra reclameblok.
Ik vond Willempie ook wel relaxed overkomen. Maar ik moet wel zeggen dat dat grotendeels door Genee kwam. Genee had ze trollmode off. Zonder Gijpie had Genee er op los getrolled.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Yi-Long het volgende:
Willem was gelukkig in een normale en relaxte stemming, ipv het gebruikelijke lichtgeraakte overgevoelige chagrijnige gebeuren...
Leuke show. Jammer vand at extra reclameblok.
Ja en later zelf wel stellen dat wel meer mensen soms paar weken de gordijnen dichttrekken en zich verschuilen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef J2T het volgende:
Ik kreeg het wel ff ongemakkelijk toen Genee tegen Willem zei dat hij het rustig aan moest doen met Gijpie. René is niet op zijn tong gevallen en kan best wel voor zichzelf opkomen.
Ja dat vond ik ook al zo vreemd.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en later zelf wel stellen dat wel meer mensen soms paar weken de gordijnen dichttrekken en zich verschuilen.
jammer he zo'n status balk onderinquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:26 schreef Xaobotnik het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IPadXLa..tional.mp4
![]()
Hehe. Nu dit dan:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer he zo'n status balk onderin![]()
![]()
Daar hebben we iets aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hehe. Nu dit dan:
http://217.118.160.172/IP(...)a429b4e1d4068490.mp4
Morgen geen werk. Ik trek effe een saladebowl icm een mozarella-kaasje open...![]()
De reclame duurt in z'n totaliteit gelukkig niet langer dan voorheen, nog steeds bijna 23 minuten.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze uitzending. Direct na 20 minuten al reclame. Waar dit meestal 21:10 is. Even lullen en hopa weer reclame.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:43 schreef Santello het volgende:
Al die zeikerds hier die 24/7 een grapje willen horen. Wees blij dat er zo'n bazen voetbal programma is waar af en toe veel gelachen word.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:43 schreef Santello het volgende:
Al die zeikerds hier die 24/7 een grapje willen horen. Wees blij dat er zo'n bazen voetbal programma is waar af en toe veel gelachen word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |