Idd. Dat kan niks anders dan een topshow wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:05 schreef Frey het volgende:
Rustig begin met Gijp, maar dat komt wel goed vrijdag met Boskamp erbij.
Sjelsiequote:Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Boskamp nu bij Extra Time op Canvas.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zal Vandenborre blij mee zijn...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zal Vandenborre blij mee zijn...![]()
Is al zo'n lekker gemotiveerde jongen.
Kut eens op met je Schelveccio.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik Schelveccio + Boskamp het beste duo, dan mag Gijp echt wel wegblijven...
Als je had opgelet kwam begon dat juist omdat MeH meerdere keren weigerde in te vallen/spelen en vervolgens ook meerdere keren kortstondig ziek werd op wedstrijd en trainingsdagen. Dit dit valt Frank totaal niet aan te rekenen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef TC03 het volgende:
Trouwens, Johan had het toch over de morele verplichting van een trainer richting de investeringen van een club? Ik vraag me af hoe hij die verplichting ziet voor Frank de Boer met El Hamdaoui...
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat het niet zo uitbundig is begonnen. Nu kunnen ze het langzaam weer opbouwen en kan men niet zeiken dat er gedaan werd alsof er niets aan de hand was. René heeft zich goed staande gehouden, denk dat het toch wel moeilijk was voor hem gezien het verwachtingspatroon.
Eens, maar goed, het is dan ook een afterparty.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef vanBoeschoten het volgende:
Dat Extra Time is zelfs met Boskamp dodelijk saai
Dentz, wat lees ik nu jongen?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik kon me niet echt concentreren, heb slechts 1 grap opgevangen over Hansie die naar een speciale school moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |