Deze bedoel je? (rechts onderin)quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand toevallig een rompertje/shirtje/broekje en/of mutsje van de Hema met kleine poesjes erop? Die ze nu in de winkel hebben zijn met boerderij?diertjes
http://www.hema.nl/winkel(...)ompertje-lange-mouw-(33361700)
(krijg de link niet echt goed op de iPad sorry)
vorig jaar geloof ik hadden ze met poesjes.
Maat 56 of 86 maakt niet zoveel uit
45 cm is toch echt wel te kort, helaas. Dus het jurkje laat ik dan maar schieten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:11 schreef Ssserpente het volgende:
Het jurkje is van schouder tot onderkant 45 cm, Miss.![]()
En de rest (en Benetton ipv Mexx) ligt klaar.
Nee hoor, die vond ik net nog.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef Cathmar het volgende:
Heb ik dat bolerootje van de We gewoon gemist?
Jammer...
Dit setje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand toevallig een rompertje/shirtje/broekje en/of mutsje van de Hema met kleine poesjes erop? Die ze nu in de winkel hebben zijn met boerderij?diertjes
http://www.hema.nl/winkel(...)ompertje-lange-mouw-(33361700)
(krijg de link niet echt goed op de iPad sorry)
vorig jaar geloof ik hadden ze met poesjes.
Maat 56 of 86 maakt niet zoveel uit
welke heb je van We?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog een stuk of 6 spijkerbroeken in maat 92 liggen.
Van Hema, We en H&M.
Is er interesse? Anders kan ik me het werk besparen
Ja hoor, kom maar door!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Van Hema, We en H&M.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Van Hema, We en H&M.
van Eva via haar moeder (ik dus)quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Reilain het volgende:
Oona was vandaag in fok!-outfit:
[ afbeelding ]Ben alleen ff kwijt bij wie het shirt vandaan kwam... & Raissa ik ben erg blij met de broek!
OK. het is wel wat syntetisch spul, vind ik (beetje plakkerig effect). en ik was de broek nog even voor ik 'm je toestuur. Ik PM je wel even voor de gegevens.quote:
Haha, het gaat bij mij echt niet goed, hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef trui het volgende:
[..]
ach, vandaag had de post toch niet meer gered.
Sjips te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond bij de grote opruiming van de zolde een tas met kleertjes. Hele leuke lente/zomerkleertjes voor een meisje. Verschillende merken zoals IKKS, Oilily, Imps en Elfs, maar ook Zara en veel DPAM. Allemaal te klen voor Senna, want vooral maat 80, enkele 74, enkele 86. Voornamelijk wit, veel roze, maar niét heel zoet. Broekjes, jurkjes, rompers en leuke vestjes.
Ik Heb niet zo'n zin om het allemaal op de foto te zetten, dus heeft iemand interesse in een doos met al deze kleertjes voor 15 euro incl verzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |