quote:
Mag ik aub ook PM over jouw nieuwe werk?quote:
mijn man weet er wel redelijk wat vanaf...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
mag ik iemand hier lastigvallen met een vraag over salaris/belasting? MI misschien of iemand anders die goed is in dat soort dingen? het gaat over de fiscale regeling woon-werkverkeer, ik snap er werkelijk geen kont van![]()
Ik wel iig, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Over onredelijk zijn: schamen jullie je daar niet voor achteraf? Natuurlijk ben ik ook weleens onredelijk -wie niet- maar ik vind het niet leuk, fijn, lekker of anderzijds positief ofzo.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef progje het volgende:
[..]
mijn man weet er wel redelijk wat vanaf...
nee hoor! ik heb dan wel onredelijke gedachtes/gevoelens, maar realiseer me zelf ook wel dat ze onredelijk zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Die konijntjes
Over onredelijk zijn: schamen jullie je daar niet voor achteraf? Natuurlijk ben ik ook weleens onredelijk -wie niet- maar ik vind het niet leuk, fijn, lekker of anderzijds positief ofzo.
Zie spoiler, heb wel voor speedverzenden gekozen. En er zit een stekker van 15 dollar bij.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof Ml! Wat was je er uiteindelijk voor kwijt, may I ask? Geen invoerrechten moeten betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Kan ik cd'svan je overkopen? Wij hebben ook een kindle.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
PM magKindle is binnen
blijk niet de touch versie besteld te hebben
anderzijds zijn de recenties daarvan niet allemaal jubelend en reclame..
Hij leest ieg goed! Nu de cd''s van de collega''s er nog opzetten, morgen maar
Oh en de wifi is amazing
Als mijn collega ze niet terug hoeft kan je ze krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik cd'svan je overkopen? Wij hebben ook een kindle.
Is goed!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]als hij zin heeft om er heel ff naar te kijken dan zal ik zo wel een pm sturen!
Dat zou ultiem cool zijn. Ik hoor het wel!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als mijn collega ze niet terug hoeft kan je ze krijgen.
Volgens mij heeft hij ze speciaal voor me gebrand.
Het valt best mee, maar jij zou het idd niet wegkrijgen. Als het scheelt, ik zou het niet eens tot de middag redden met jouw dagmenuquote:Op maandag 16 januari 2012 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aurum ik ben zowat shocked door jouw lijstIk tel 4 warme maaltijden ofzo. Hemel, waar laat je het?
. Ik zou het echt serieus niet weg krijgen.
oh, dat heb ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het dan ook over doen en niet over gedachten. Je moest eens weten wat ik af en toe denk. Meermaals levenslang als ik het uit zou voeren.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie spoiler, heb wel voor speedverzenden gekozen. En er zit een stekker van 15 dollar bij.Ook een tof dingetje, uiteindelijk qua prijs wel vergelijkbaar met de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ook zo blij ermee![]()
Wat zij zegt. En ik spui het hier, of tegen mijn vriend, maar dan zeg ik erbij dat ik ook wel weet dat het onredelijk is en dat het er even uit moet!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee hoor! ik heb dan wel onredelijke gedachtes/gevoelens, maar realiseer me zelf ook wel dat ze onredelijk zijnen ik doe op zo'n moment ook niet onredelijk, ik denk het alleen dus daar schaam ik me dan ook niet voor achteraf.
ik wel, ik voel me dan echt rot achteraf, en gelukkig is m'n vriendje lief genoeg om me als ik me rot voel en spijt heb weer blij te makenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Die konijntjes
Frustraties zijn een ding, maar ik heb dus echt moeite met onredelijkheid. Dat zijn twee totaal verschillende zaken.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niets mis met je frustraties uiten hoor. Zolang je mensen maar niet moedwillig kwetst.
Helaas betrap ik mezelf er wel eens op, vooral wanneer de pijn me de baas wordt kan ik wel eens harder uithalen dan ik bedoel.. Ik vind mezelf dan ook helemaal niet leuk en probeer het altijd voor te zijn en gewoon aan te geven wanneer men even niet zoveel van me moet vragen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Frustraties zijn een ding, maar ik heb dus echt moeite met onredelijkheid. Dat zijn twee totaal verschillende zaken.
ik wil voorlopig wel les blijven geven hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 23:02 schreef Amsel het volgende:
Dat was voor mij ook een van de redenen om uit het onderwijs te stappen Kwak. Er liggen genoeg uitdagingen op andere vlakken, maar op een gegeven moment ging het me tegenstaan dat ik nooit slimmer hoefde te zijn dan een zesdeklasser.
Perr, het is een management-opleiding, ik wil wat theoretische onderbouwing voor alles wat ik nu uit m'n duim zuig
Nu bedtijd!
En daarvoor dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke jas chico!
Zelfs ik heb nu een jas aan overigens. Het werd toch wat frisjes op de fiets.
ok!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:04 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Waarom zo laat nog die shake Perr? Verdeel 'm gewoon lekker voor en na je sporten.
Volgens mij ben je dan langer onderweg dan dat je daar bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:48 schreef _aurum_ het volgende:
leuke jas!
Willen er nog mensen naar Istanbul?
Kun je niet gewoon de yoghurt inderdaad voor het sporten nemen, en na het sporten nog een echte maaltijd? Anders wordt het inderdaad wat weinig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:33 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes (287 kcal)
T: banaan (125 kcal)
L: 3 volkoren bth: 2x bauernham+boter, 1x niks, kom chinese tomatensoep (~435 afhankelijk van de soep)
T: appel (80 kcal)
T: (tijdens het koken): 2 gedroogde abrikozen, handje pijnboompitten (~100kcal)
D: pilav met gehakt en veel spinazie (http://www.ah.nl/allerhan(...)kt+rozijnen+spinazie maar dan met minder rijst en meer spinazie) (~540 kcal ofzo?)
B: uurtje kinect
~1600 kcal
Vandaag:
O: brinta, melk, rozijnen (346kcal)
T: appel (80kcal)
L: 4 bruine boterhammen, boter, bauernschinken (495kcal)
T: banaan (125 kcal)
D1: ?
S: hardlooptraining ('duur'loop, 40min)
D2: ?
(zonder D: ~1050kcal)
Ik moet nog iets bedenken om te eten voor en na het sporten. Misschien neem ik een bak yoghurt of kwark voor het sporten en een broodje rosbief/rauwkost naderhand, is dat wat?
Ik kom rond half 9 thuis, dan nog douchen enz. Ik heb dan meestal niet echt trek meer eigenlijk. Broodje kan in de oven tijdens het douchen, dus dat is ideaal. Misschien dus een grote bak yoghurt vooraf (zal er ook nog wel iets indoen om het lekker te maken, misschien is een banaan wel een goed idee), 2 broodjes met vlees en een lading rauwkost na het sporten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:47 schreef Lago het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de yoghurt inderdaad voor het sporten nemen, en na het sporten nog een echte maaltijd? Anders wordt het inderdaad wat weinig.
klinkt goed!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef Quinazoline het volgende:
Hmmz. Als jullie het allemaal zeggen dan zal ik wel proberen om niet eigenwijs te zijn. Heb hier al te vaak gezien dat 'jullie' gelijk hebben en 'men' het advies niet opvolgt.
Dan wordt het denk ik iets van meergranenrijst met uhm.. rode paprika&courgette en een stukje vlees/vis.
Oeh. Maar er staat niet bij welke data het mag he? (ik ben bijv alleen 6 tot 11 maart vrij, en dat zal dan wel weer precies níet kunnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:48 schreef _aurum_ het volgende:
leuke jas!
Willen er nog mensen naar Istanbul?
Ik heb geen magnetronquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
Is vrij snel en simpel toch? Vind zelf iets als bruine bonen heel makkelijk om even snel in elkaar te flansen.
Hoeveel tijd heb je voor je sporten? Als je dan een half uur tijd hebt om iets te maken kun je bijvoorbeeld chili con carne maken, tijdens het bereiden je D1 eten, en na je S de chili con carne even snel in de magnetron doen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:15 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron. En ik heb in principe wel genoeg tijd voor het sporten, omdat ik ruim voor het sporten mijn D1 wil eten. Chili is eigenlijk best een goed idee, volgens mij heb ik daar ook alles voor in huis. Zitten er veel eiwitten in bonen?
Doe het ook altijd in een pan hoor, heb die magnetron nog bijna nooit gemist. Heb nog paprika&champignons, dus dat moet goed komen. Ik tel bonen eigenlijk niet als groente? En ik gebruik altijd witte bonen in tomatensaus voor de chili. O en linzen zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]maar in een pan kun je het ook opwarmen
Bruinen bonen zit een heleboel eiwit (vergeleken met andere groente) in en zijn goede KH's. Met rundergehakt, paprika, ui en knoflook er doorheen heb je een goede maaltijd te pakken.
Bruine bonen zijn verder ook gewoon
Neuh, het is gewoon een debiele naam.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:26 schreef Quinazoline het volgende:
Fit 4 free, dat klinkt alsof het gratis is. What's the catch?
Kan je vooraf klaarmaken en dan nog even snel opbakken/magnetronnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef Quinazoline het volgende:
Hmmz. Als jullie het allemaal zeggen dan zal ik wel proberen om niet eigenwijs te zijn. Heb hier al te vaak gezien dat 'jullie' gelijk hebben en 'men' het advies niet opvolgt.
Dan wordt het denk ik iets van meergranenrijst met uhm.. rode paprika&courgette en een stukje vlees/vis.
Vitamines zitten er ook niet veel van in (andere stoffen wel weer, kalium bijv.), maar dat moet je dan compenseren met paprika en ui.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:25 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Doe het ook altijd in een pan hoor, heb die magnetron nog bijna nooit gemist. Heb nog paprika&champignons, dus dat moet goed komen. Ik tel bonen eigenlijk niet als groente? En ik gebruik altijd witte bonen in tomatensaus voor de chili. O en linzen zijn ook lekker, die heb ik zeker nog. Nouja, een variatie met bonen dus vanavond.
Ik zou willen dat er een fit4free hier in de buurt zitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:25 schreef Lago het volgende:
Zo, net even langs de fit 4 free gegaan.Zit heel erg te twijfelen of ik lid zal worden.. Vond het er op zich prima uit zien, het is echt op kruipafstand en ik heb 2 mensen die ik ken die ook lid willen worden. Ik vind het alleen zo irritant dat ze alleen jaar abonnementen hebben, want ik weet niet hoe lang ik hier nog blijf wonen.
Maar andere sportscholen zijn er niet echt in de buurt, dus het is dit, of niks.
Ja, wel tof!! Sommige liedje zijn wel iets te veel country naar mijn smaak, maar hij had een paar echt mooie liedjes. En ik had hem nog nooit in het echt gezien.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vitamines zitten er ook niet veel van in (andere stoffen wel weer, kalium bijv.), maar dat moet je dan compenseren met paprika en ui.
's Middags al wat groente bij je L zorgt er voor dat je met je D niet zo hoeft op te letten.
Oh, en als je ijsbergsla dan ook maar nooit als groente hebt geteld!![]()
Wow, dat is echt goedkoop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben heel blij met mijn sportschool. Fitnessruimte, groepslessen, zwembad, zonnebank, sauna en gratis drinken voor 35 euro per maand. En er wordt -en dat lijkt moeilijk bij veel sportscholen- goed schoon gemaakt.
Ijsbergsla en komkommer tellen nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]Jamaar als sla en tomaten en komkommer ook al niet tellen, hoe kan ik dan groente bij mijn lunch doen? Paprika is wel een goed idee though.
Thanks voor de rauwkosttip, Co, ik neem inderdaad wel eens van die te dure zakjes rauwkost (ook om te mixen door een bakje koolsla, daar zit altijd veel te veel dressing bij).
Weerstand training brengt een heleboel voordelen met zich mee. Botten worden er sterker van dan bij alleen duursport, sterkere spieren, hogere verbranding, lenigheid, kracht...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef Mini. het volgende:
Ik ben jaloers Co, had er ook wel heen gewild!
Hier ook geen sportschool, alleen een fiets en zware tassen.Daarom twijfel ik een beetje of een sportschool nog wel iets toevoegt, want ik krijg op zich al aardig wat beweging en zelfs de goedkoopste abonnementen zijn nog best duur.
Gerichte bekkenbodemtrainingen en cardio zijn vaak zinvoller. Al heeft trainen met gewichten ook een toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Dus het voegt echt wel iets toe....en bij gericht trainen kun je incontinentie tegengaan.
Op je 65e Depends-vrij kunnen zijn is ook wel wat waard gok ik
Denk je echt dat nu trainen voorkomt dat ik over 40 jaar incontinent word?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Mijne kost 32,-/mnd, en lees net dat de sportdrankjes ook gewoon gratis zijn (de ranja's voor in je water dan).
[..]
Weerstand training brengt een heleboel voordelen met zich mee. Botten worden er sterker van dan bij alleen duursport, sterkere spieren, hogere verbranding, lenigheid, kracht...
Zware tassen tillen zorgt er ook deels voor, maar vaak voor nog meer klachten omdat je daarbij minder let op je houding, en je ook scheef kan groeien.
Dus het voegt echt wel iets toeJe voorkomt er osteoporose mee en bij gericht trainen kun je incontinentie tegengaan.
Op je 65e Depends-vrij kunnen zijn is ook wel wat waard gok ik
Maar als je het puur bij die 'paar' oefeningen houd raak je al sneller verveeld. Als je kunt afwisselen en bij een boel andere oefeningen die spieren ook meepakt blijft vaak de motivatie hoger.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gerichte bekkenbodemtrainingen en cardio zijn vaak zinvoller. Al heeft trainen met gewichten ook een toegevoegde waarde.
Specifiek spieroefeningen bedoel je? Meer dan gewoon bewegen in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:36 schreef loveli het volgende:
Trainen voorkomt wel botontkalking.
Als je ziet hoeveel vrouwen in elkaar zakken en als je weet dat je dat kunt voorkomen... ik zeg, doen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
Tot je 30ste of 35ste maak je botweefsel aan, daarna wordt de dichtheid alleen nog minder. Door je botten te belasten (weerstandtraining) hou je de dichtheid zoveel mogelijk in stand (voor je 35ste kun je je botten versterken door trainen).
Mannen met hun testosteron hebben daar natuurlijk weer veel minder last van dan vrouwen met oestrogeen
Ik zal je helpen.. diezelfde testosteron zorgt er ook voor dat mannen eerder kalende zijn dan vrouwen.quote:
Nou en?! Scheelt weer de kapper en shampoo e.d.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.. diezelfde testosteron zorgt er ook voor dat mannen eerder kalende zijn dan vrouwen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou en?! Scheelt weer de kapper en shampoo e.d.
Ja. Of zelfs al eerder, als je een kind hebt gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Denk je echt dat nu trainen voorkomt dat ik over 40 jaar incontinent word?
Oh? Dan weet jij niet wat die oefeningen in kunnen houdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar als je het puur bij die 'paar' oefeningen houd raak je al sneller verveeld.
Ja nee, die zijn wel 'onderhoudend'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh? Dan weet jij niet wat die oefeningen in kunnen houden
Wel tof! Hoe lang blijft hij? Is hij er met carnaval?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand dat zou antwoorden
Goeie! En waar logeert 'ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel tof! Hoe lang blijft hij? Is hij er met carnaval?
Geen idee, zolang als we het allebei leuk vinden denk ik! En ik ga sowieso carnavallen, dus wie weet gaat hij wel meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel tof! Hoe lang blijft hij? Is hij er met carnaval?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand dat zou antwoorden
Leuk!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:04 schreef Amsel het volgende:
Raad eens wie er een maand eerder dan gepland naar Nederland komt?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:04 schreef Amsel het volgende:
Raad eens wie er een maand eerder dan gepland naar Nederland komt?![]()
![]()
![]()
Heb je zoveel ruimte nodig voor squats en deadlifts?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Alles?
Heb thuis geen ruimte voor die dingen, en ben te groot fan van squats en deadliftVoldoening van die oefeningen vind ik ook veel groter dan oefeningen met dumbells. (al doe ik die ook gewoon natuurlijk)
Bij de Decathlon verkopen ze ook prima stangen, als je bie de Lidl niet slaagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je zoveel ruimte nodig voor squats en deadlifts?
Wil nog een stang hebben voor in de deuropening, straks bij de lidl kijken of ze die nog hebben. Heb ook een halter + gewichten, maar had me verkeken op de lengte van de halterstang. 1.20 leek me genoeg, maar had beter 1.50 kunnen hebben.
Was je naar Ray??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, wel tof!! Sommige liedje zijn wel iets te veel country naar mijn smaak, maar hij had een paar echt mooie liedjes. En ik had hem nog nooit in het echt gezien.
Halterstang is 1m80, en moet je nagaan hoeveel ruimte 200+kg aan gewichten inneemt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je zoveel ruimte nodig voor squats en deadlifts?
Wil nog een stang hebben voor in de deuropening, straks bij de lidl kijken of ze die nog hebben. Heb ook een halter + gewichten, maar had me verkeken op de lengte van de halterstang. 1.20 leek me genoeg, maar had beter 1.50 kunnen hebben.
Hoe train je je benen, behalve fietsen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:55 schreef the85mc het volgende:
Wat trainen jullie zoal in de sportschool? Ik ben eerder ook lid geweest bij een sportschool, maar nu train ik thuis. Heb 1 bankje voor buikspieroefeningen en borstspiertraingen en verschillende haltersets en eigenlijk kan ik alles trainen. Bovendien train je veel meer core stabiliteit wanneer je losse gewichten gebruikt.
Mijn eten gister:
O: 4boterhammen kip smeerkaas, glas melk
T:appel koffie
L: 4 boterhammen kip smeerkaas
T:appel, tomaten.
S: 35 minuten hardlopen
D: risotto met ham, prei champignons, magere kwark
T: 4 bier, kwark yoghurt met vruchten
En ik heb in totaal nog 80 minuten gefietst.. Maar dat was redelijk rustig tempo, 20km/u
Ik wel, dodelijk vermoeiend, maar achteraf voel ik me altijd kick-ass en strakquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe niet aan dode liften, lunches, skwats en geduw en gedruk.
Krijg heel erg ruzie met de fysio als ik dat doequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wel, dodelijk vermoeiend, maar achteraf voel ik me altijd kick-ass en strak
Ojaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Krijg heel erg ruzie met de fysio als ik dat doe.
Laat casual vallen dat kenstreepjes lekker zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans heeft ook zo'n bankje. Dat ding staat vooral heel erg in de weg.
Die heeft 'ie al. Ik heb ook liever dat 'ie dat ding wegdoet dan echt gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Laat casual vallen dat kenstreepjes lekker zijn.
Alles waarbij gehups komt kijken is geen optie, dus dat rules out alle andere Les Mills dingen en ook zelfstandig 'aan apparaten hangen' is me verboden.. Dus eh.. Ja. Ik geloof dat RPM enige optie isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja![]()
Mag je nog wat ander dan RPM, eigenlijk? Of is dat zo ongeveer je enige optie?
Dat en zwemmen waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alles waarbij gehups komt kijken is geen optie, dus dat rules out alle andere Les Mills dingen en ook zelfstandig 'aan apparaten hangen' is me verboden.. Dus eh.. Ja. Ik geloof dat RPM enige optie is.
Ja en daar kreeg ik waanzinnig last van mn knieën van.quote:
Gehad en verkocht ivm schouderklachtenquote:
Heb ik ook gehad, dat ging na een tijdje (sterker worden) over.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en daar kreeg ik waanzinnig last van mn knieën van.
Ja, dat doe ik nu. Nouja, sporten.. oefeningen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sporten onder begeleiding van een fysio?
Nee. Deed echt teveel zeer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, dat ging na een tijdje (sterker worden) over.
Maar dat is bij jou niet zo?
Hé bah, het heerst wel helaas. *extra vitashotje neemt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Deed echt teveel zeer.
Dus houd 't lekker bij RPM. Maar vanavond niet. Dikke klieren, snotter de snotter
.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Goodbye het volgende:
Kledingkast opruimen en een broek tegenkomen die je vroeger geweldig zat en die nu bij lange na niet dicht kan.Ja, ik heb 'm gepast. Stom, want ik zag zo ook wel dat ik hem niet zou passen
![]()
Da's waar, maar bij lekkers denk ik toch eerder aan iets met wat meer suikers of chocolade-onderdelenquote:
Of aan de koelkastquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb 'm ook niet weg kunnen gooien.Verder wel alle kleding die ik al lang niet meer gedragen heb, maar dit moet maar een soort reminder zijn ofzo. Zal ik hem aan de voorraadkast hangen?
![]()
In de droger gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee in mijn geval is het een vrij recente spijkerbroek.
Oh, dat geldt voor mij ook met sommige kleding, hoor. Vandaar die drie kiloquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee in mijn geval is het een vrij recente spijkerbroek.
Stapje voor stapje klinkt verstandig en 3 kilo is goed haalbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik was op mijn vijftiende al volgroeid, zo ongeveerDus dat is het niet, het is echt overtollig spek.
Maar laat ik het maar stapje voor stapje doen. Ik wil graag 3 kilo kwijt, dan pas ik al weer een stuk meer kleding uit mijn kast!
Nee, was het maar waar en kon ik mezelf maar ff in de droger doenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar en kon ik mezelf maar ff in de droger doen.
Heb jij hetzelfde als Amsel? Je ziet er toch wel goed uit, met of zonder die paar centimeter.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb 'm ook niet weg kunnen gooien.Verder wel alle kleding die ik al lang niet meer gedragen heb, maar dit moet maar een soort reminder zijn ofzo. Zal ik hem aan de voorraadkast hangen?
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef loveli het volgende:
Had jou ouder gedacht, je bent dan best jong gaan samenwonen.
Hoeveel tijd zit er tussen ontbijt en lunch? Ik zou het er niet op trekken, maar bij mij zit er ook meestal een uur of vijf tussen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen is dat GB. Ik heb ook 2 van die broeken in m'n kast hangen.
Wat vinden jullie van dit lijstje?
O: yoghurt met muesli en banaan
T: mandarijn
L: kom kokos/curry soep, omelet met wat kaas
B: 50 minuten wandelen
T: 100 gram rosbief
D: stampot raapjes met wat spekjes
T: yoghurt met wat frambozen.
ik heb om 8 uur ontbeten, en om 12 uur lunch. Soms heb ik dan hele erge honger, soms niet..Vandaag was zo'n niet dag...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit er tussen ontbijt en lunch? Ik zou het er niet op trekken, maar bij mij zit er ook meestal een uur of vijf tussen.
Waar is je brood, geen zin in? Dan vind ik hoeveelheden altijd lastig inschatten. Maar overall ziet je lijstje er lekker uit. Wel iets te weinig voor mijn gevoel.
Oh, dus tegelijkertijd met je mandarijntje ook nog twee knackebrod? Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb om 8 uur ontbeten, en om 12 uur lunch. Soms heb ik dan hele erge honger, soms niet..Vandaag was zo'n niet dag...
OH, ik ben nog 2 knackebrod vergeten. Van die dunne, volkoren. 1 met kaas, 1 met hagelslag. Tussen ontbijt en lunch.
Vergeleken met het gemiddelde van je andere lijstjes zit 'ie (denk vooral dankzij je lunch) lager in carbs, dat was me al opgevallen. En denk dat je ook goed zit met eiwitten. Ben benieuwd hoe jij het erop doet, ik vind het een mooie lijst.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Hmmm lekker weinigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Denk dat Jagars lunch en diner redelijk vullend zijn, hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm lekker weinigDat wilde ik vanochtend al zeggen maar had het te druk op het werk
Mijn
O: kwark en vla
T's:grote appel, grote peer, slagroomtaart v.d. bakker, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen kaas, kom tomatencremesoep met veel ballen, beker melk
T's: mandarijn, chocola, 2 dropjes, paar chipjes
D: pak zuurkool, 150 gr. gebakken lever, 2 gebakken uien, 200 gram rode bieten, 2 grote opscheplepels aardappelpuree (met creme fraiche, mosterd, kruiden) 3 ananasschijven.
T. 3 augurken met achterham
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde als Amsel? Je ziet er toch wel goed uit, met of zonder die paar centimeter.
Broeken van toen ik 18 was wil ik niet meer passen (het bijbehorende modegevoel mag ook daar blijven).
Dat is ook mijn doelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik was op mijn vijftiende al volgroeid, zo ongeveerDus dat is het niet, het is echt overtollig spek.
Maar laat ik het maar stapje voor stapje doen. Ik wil graag 3 kilo kwijt, dan pas ik al weer een stuk meer kleding uit mijn kast!
I know, ik heb de hele morgen zitten nadenken wat ik moest eten voor lunch. Inderdaad geprobeerd minder carbs te eten. Ik weet niet of ik het kan volhouden, want vandaag werkte ik thuis. maar eens kijken..Morgen misschien avondeten zonder carbs dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Vergeleken met het gemiddelde van je andere lijstjes zit 'ie (denk vooral dankzij je lunch) lager in carbs, dat was me al opgevallen. En denk dat je ook goed zit met eiwitten. Ben benieuwd hoe jij het erop doet, ik vind het een mooie lijst.
en ik wil afvallen! Ik denk dat het rond 1800 kcals zit. Schat ik zo in. Ik eet namelijk een redelijke hoeveelheid muesli in de ochtend..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:39 schreef loveli het volgende:
Is het weinig? Weet niet op hoeveel kcals 'ie uitkomt, maar mij leek de hoeveelheid wel ok.
Als ik zo inschat best prima lijstje. Zo te zien vrij laag in KH, maar dat hangt ook af van de hoeveelheid muesli en aardappelen in de stammppot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Rijst ongekookt gok ik? En yoghurt bestaat voor een groot deel uit water.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:17 schreef Quinazoline het volgende:
Diner is meergranenrijst geworden (90 gram ongekookt?), met 1 paprika, 1 bak champignons, 1 ui en tomatensaus. Geen bonen meer in huis. Die rijst heeft meer eiwitten per 100 gr dan de yoghurt die ik heb. Is dat raar?
Volgens het pak, zou dat ongekookt zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Rijst ongekookt gok ik? En yoghurt bestaat voor een groot deel uit water.
Kwark nemen in plaats van yoghurt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:17 schreef Quinazoline het volgende:
Diner is meergranenrijst geworden (90 gram ongekookt?), met 1 paprika, 1 bak champignons, 1 ui en tomatensaus. Geen bonen meer in huis. Die rijst heeft meer eiwitten per 100 gr dan de yoghurt die ik heb. Is dat raar?
Ik eet geen combinaties.. Ik lust alles bij elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk dat Jagars lunch en diner redelijk vullend zijn, hoor!![]()
Mooie lijst, maar ik snap de combi zuurkool en rode bieten bij je avondeten niet!
Geen kwark in huis, alleen bulgaarse en magerevruchtenyoghurt. En ik ga dadelijk hardlopen, dus geen boodschappen meer doen. Maar volgende keer koop ik inderdaad kwark ipv yoghurt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kwark nemen in plaats van yoghurt?
[/Viz]
Ach jeetjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:36 schreef Phaidra het volgende:
Meh. Thuisgekomen met gigantische hoofdpijn en change of plans: mijn meneer rijdt op weg naar huis langs de snackbar. Koken gaat 'm nu niet worden.
Yep. Zal je altijd zien, bijna nooit hoef ik te koken en dan probeer ik er nóg onderuit te komenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yep. Zal je altijd zien, bijna nooit hoef ik te koken en dan probeer ik er nóg onderuit te komen.
Ja, meneer heeft een hobbyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoezo moest je koken?
Heb jij een kokende man?
Check wel of je inkomen klopt! Bij mij gebruikten ze steevast informatie van 4 jaar terug, waardoor ik in the end alles weer kon terugbetalen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en ik krijg 24 euro zorgtoeslag per maandHad dat niet verwacht
Had het deze december aangepast, maar afgelopen jaar weet ik dat ik onterecht het volle bedrag heb gekregen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Check wel of je inkomen klopt! Bij mij gebruikten ze steevast informatie van 4 jaar terug, waardoor ik in the end alles weer kon terugbetalen...
Als je op 1 adres woont tenzij studentenhuis ben je dat in ogen van Bdienst automatischquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Had het deze december aangepast, maar afgelopen jaar weet ik dat ik onterecht het volle bedrag heb gekregen.
Hmm, ik ben niet zo iemand die zich graag laat verrassen door de belastingdienst
Ml, kwam dat dan niet door fiscaal partnerschap?
/nog nooit samengewoondquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je op 1 adres woont tenzij studentenhuis ben je dat in ogen van Bdienst automatisch
En worstjes draaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoezo moest je koken?
Heb jij een kokende man?
Jij bent echt een topgozer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En worstjes draaien.
En toen Duvel ook nog eens mee ging helpen, voelde ik mij genoodzaakt mijzelf maar bezig te houden met het keuren van de verscheidene Duitse biertjes
Is dat zo? Want als rekening wordt gehouden met het inkomen van A. kom ik volgens mij ook niet in aanmerking voor zorgtoeslag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je op 1 adres woont tenzij studentenhuis ben je dat in ogen van Bdienst automatisch
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat zo? Want als rekening wordt gehouden met het inkomen van A. kom ik volgens mij ook niet in aanmerking voor zorgtoeslag.
Heeft hijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, meneer heeft een hobby![]()
. Hij is ook altijd eerder thuis dan ik, dus dat is sowieso erg praktisch. Maar vanmiddag had hij een meeting en zou hij laat zijn, dus moest ik eens aan het werk.
Is de lijst een goed voornemen of heb je de Laurelientjes momenteel uitgebannen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: grapefruitsap, mandarijn, yohgurt met appel
T: 2 cappuccino
L: tosti
T: tosti, 2 plakken indische cake
D: biertje, nasi met 3 ons chinese roerbakgroente
T: kwark met citroenkwark
S: als ik puf heb nog zo
Dit is eerlijk gezegd het eerste jaar dat ik er zelf mee bezig ben. Daarvoor had ik papa.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Heb je het andere jaren ook gehad dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het rare is dat ik dacht dat het vandaag weer een heel slecht lijstje was, maar toen ik het net opschreef viel het wel mee! De Laurelientjes waren de afgelopen maand dagelijks aanwezig, maar nu ik af en toe op de crosstrainer klim krijg ik weer de moed om wat gezonder te gaan doen. Werk gaat nu wel weer, iets rustiger, zal wel de afbouw zijn naar het nieuwe cultuurbeleid va 2013quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Is de lijst een goed voornemen of heb je de Laurelientjes momenteel uitgebannen?
Kan je het werk nog wat bijbenen?
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw werk? En: hoe eet jij daar die kilo groente en fruit, zonder storende skronsjgeluiden voor je collega's? (dat vroeg ik me serieus laatst af, ik denk diep na over het leven zoals je ziet)
zorgtoeslag mag je bij mijn weten kiezen, tenzij je geregistreerd partners bent of getrouwd (samenlevingscontract mag volgens mij wel). huurtoeslag valt altijd samen, behalve in studentenhuis.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Heb je het andere jaren ook gehad dan?
Ja! De gedroogde varianten durft hij nog niet aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft hij
[ afbeelding ]
al?
Ik heb inmiddels twee porties gedroogde worsten gemaakt.
En een stuk gerookt ontbijtspek, al komt het recept daarvoor niet uit dat boek.
Oh, ik ben niet geregistreerd in luv, dus dat zal het verschil wel zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zorgtoeslag mag je bij mijn weten kiezen, tenzij je geregistreerd partners bent of getrouwd (samenlevingscontract mag volgens mij wel). huurtoeslag valt altijd samen, behalve in studentenhuis.
Er was een collega die viavia liet weten zich te storen aan het skronsjskronsj. Dus nou doe ik het alsvolgt: zodra ik op de heenweg van de A7 de Waldwei oprij, mag ik een van de twee zakjes openmaken. Ongeveer een half uur later ben ik op kantoor en dan is het zakje leeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het rare is dat ik dacht dat het vandaag weer een heel slecht lijstje was, maar toen ik het net opschreef viel het wel mee! De Laurelientjes waren de afgelopen maand dagelijks aanwezig, maar nu ik af en toe op de crosstrainer klim krijg ik weer de moed om wat gezonder te gaan doen. Werk gaat nu wel weer, iets rustiger, zal wel de afbouw zijn naar het nieuwe cultuurbeleid va 2013![]()
Hoe is het met jouw werk? En: hoe eet jij daar die kilo groente en fruit, zonder storende skronsjgeluiden voor je collega's? (dat vroeg ik me serieus laatst af, ik denk diep na over het leven zoals je ziet)
Ik vind de gedroogde varianten niet tegenvallen, dus laat 't hem toch maar eens wagen. Gewoon goed binnen de veiligheidsmarges blijven. Ik heb trouwens geen geavanceerde droogkast ofzo, met wat improviseren lukt het ook wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja! De gedroogde varianten durft hij nog niet aan.
Ik was het ook niet maar dan nog ben je toeslagpartner.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet geregistreerd in luv, dus dat zal het verschil wel zijn.
Kijk, dat zijn goede berichten!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind de gedroogde varianten niet tegenvallen, dus laat 't hem toch maar eens wagen. Gewoon goed binnen de veiligheidsmarges blijven. Ik heb trouwens geen geavanceerde droogkast ofzo, met wat improviseren lukt het ook wel.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
chico heb je al op de "boek nu"knop gedrukt? Dan zie je de mogelijkheden qua data
Istanbul?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee nog nietdankje. Wil er iemand mee 8-11 maart? (do-zo)
Huisgenoot 1 is uw toeslagpartnerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik was het ook niet maar dan nog ben je toeslagpartner.
Op de site van de Bdienst kun je het simpel uitvinden http://www.toeslagen.nl/reken/toeslagpartner/
Ja. 169 euro pp, komt nog boekingskosten (20 per boeking) en 2,50 pp bij, dus totaal 181,50 pp. Do-zo komt mij eigenlijk heel goed uit qua vrije dagen enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Istanbul?
Wij gingen via Oad en betaalden uiteindelijk 250 per persoon, data helemaal naar wens gezocht.
Helaas staan de toeslagen los van je jaarlijkse aangifte. Zou veel mensen een hoop geld besparen. Je moet je er zelf voor aanmelden en ook zelf opletten dat je een gewijzigd inkomen op tijd doorgeeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huisgenoot 1 is uw toeslagpartner![]()
We wonen verdullemme al meer dan vier jaar samen en de Belastingdienst weet dat zogenaamd niet?
He laiverd, er is geen enkele reden om te gaan hardlopen tegen heug en meug! Je bent slank, gezond en krijgt meer dan genoeg beweging. Ga lekker wandelen met je aanstaandequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in wokken, heel gek!
En nu even Guido Weijers terug kijken.. Die hebben we in Meppel live gezien.. Toffe show!
Heb zin in om vakantie te boeken, echt wel want het wordt straks weer herfst
Morgen lekker wandelen met mijn lief, even samen vrij. Dus niet hardlopen ben echt zo bekaf dat ik nu al wil gaan janken alleen om al te denken om te hardlopen
Awww! Niet huilen, uniekje!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in wokken, heel gek!
En nu even Guido Weijers terug kijken.. Die hebben we in Meppel live gezien.. Toffe show!
Heb zin in om vakantie te boeken, echt wel want het wordt straks weer herfst
Morgen lekker wandelen met mijn lief, even samen vrij. Dus niet hardlopen ben echt zo bekaf dat ik nu al wil gaan janken alleen om al te denken om te hardlopen
Dat laatste vind ik altijd zo raar, want je geeft toch ook de cijfers van je jaaropgaaf door?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helaas staan de toeslagen los van je jaarlijkse aangifte. Zou veel mensen een hoop geld besparen. Je moet je er zelf voor aanmelden en ook zelf opletten dat je een gewijzigd inkomen op tijd doorgeeft.
Ik verdien krijg dik onder dat bedragquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kreeg alleen zorgtoeslag toen ik <2000¤ pm verdiende.
En verder lig ik volledig gekleed te rillen onder een deken. Mag. Niet. Ziek. Worden..
Dat zijn twee verschillende afdelingen blijkbaar, die geen zin hebben om met elkaar samen te werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik altijd zo raar, want je geeft toch ook de cijfers van je jaaropgaaf door?
Sowieso weet de Belastingdienst volgens mij meer dan ze altijd zeggen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
He laiverd, er is geen enkele reden om te gaan hardlopen tegen heug en meug! Je bent slank, gezond en krijgt meer dan genoeg beweging. Ga lekker wandelen met je aanstaande!
Ik op jouw leeftijd ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verdien krijg dik onder dat bedrag![]()
Lekker vroeg naar bed vanavond?
Ik hoop dat ik dan gewoon net als jij toen zorgtoeslag krijgquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik op jouw leeftijd ook
/oma
En ja ga ik ook doen. Ben een en al snot. En koortsig.
Ik doe dat uitstapjespakket niet. Geef me een reisgids en ik vind mijn eigen weg welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef Mini. het volgende:
Chico, had je wel gezien dat je voor al die uitstapjes moet bijbetalen? Ik had er ook even naar gekeken, maar dan is het toch nog best veel geld.
alles was op loopafstand dus dat kan primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik doe dat uitstapjespakket niet. Geef me een reisgids en ik vind mijn eigen weg wel. Hou sowieso niet van in een groep achter een reisleider aanhobbelen, laat mij maar lekker ronddwalen in een stad en alles op mn eigen tempo bekijken.
Ik ga wss met een vriendinnetje anders zou ik het leuk vinden! Vond het wel een goede aanbiedingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. 169 euro pp, komt nog boekingskosten (20 per boeking) en 2,50 pp bij, dus totaal 181,50 pp. Do-zo komt mij eigenlijk heel goed uit qua vrije dagen enzo. En ik wilde nog een paar dagen weg rond maart.
Verkooppraatje: ik ben heel leuk om mee op citytrip te gaan want uhm ik ben gezellig, heb interesse in bijna alle soorten cultuur en hou van mooie plaatsen want dan kan ik ook mooie foto's maken. Maar ik zal de camera niet in je gezicht duwen als je dat niet wil.
Als ik geld had zou ik meegaan maar ik moet sparen voor Pinkpop + Sziget + zomervakantie. Jammer, had het wel leuk gevonden (minus de cameraquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. 169 euro pp, komt nog boekingskosten (20 per boeking) en 2,50 pp bij, dus totaal 181,50 pp. Do-zo komt mij eigenlijk heel goed uit qua vrije dagen enzo. En ik wilde nog een paar dagen weg rond maart.
Verkooppraatje: ik ben heel leuk om mee op citytrip te gaan want uhm ik ben gezellig, heb interesse in bijna alle soorten cultuur en hou van mooie plaatsen want dan kan ik ook mooie foto's maken. Maar ik zal de camera niet in je gezicht duwen als je dat niet wil.
Dat idd. Plus dat ik er toch geen klap van verstaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik doe dat uitstapjespakket niet. Geef me een reisgids en ik vind mijn eigen weg wel. Hou sowieso niet van in een groep achter een reisleider aanhobbelen, laat mij maar lekker ronddwalen in een stad en alles op mn eigen tempo bekijken.
Ja ik vond het ook wel een goede aanbieding. Jammer dat de meeste van mn vrienden die week gewoon college hebben enzo (ik ben dan heel toevallig vrij).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ga wss met een vriendinnetje anders zou ik het leuk vinden! Vond het wel een goede aanbieding
Ja ik moet eigenlijk sparen voor een stage in de VS, maar ik vind dat ik dit nog wel kan hebben als ik dan gewoon een keer extra examentraining geefquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Als ik geld had zou ik meegaan maar ik moet sparen voor Pinkpop + Sziget + zomervakantie. Jammer, had het wel leuk gevonden (minus de camera)
SnelBoeken dan. Anders is alles vol. Duitsland heeft dan twee weken paasvakantie (31 mrt - 15 april)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn LIEF!
Sigme, blijf nou van die koekjes af muts! Jij bent sterker dan dan!
MarMar, blijft zo klote voor je, kan mij voorstellen dat je compleet af bent![]()
Vik, werk je nou fulltime?
XM, het houdt niet op met de ellende ook he? Beterschap!
Wil eind maart, begin april wel graag naar Tenerife maar aangezien wij allebei nogal lui zijn om dingen te regelen
Nah, dit moet wel lukken hopelijk
Als je weerstand eenmaal lager is komt alles ook tegelijk vaak...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
En uitgerekend vanavond speelt die kies weer ff op.
Ik kan me niet herinneren recentelijk teddyberen te hebben onthoofd, dus weet niet helemaal waar m'n bad karma vandaan komt.
brrrr! Maar je jas lijkt me echt heerlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
het is maar goed dat ik die nieuwe jas gekohct heb!
Hoe is het trouwens met de studie? Jij moet inmiddels je BA al hebben toch of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel een goede aanbieding. Jammer dat de meeste van mn vrienden die week gewoon college hebben enzo (ik ben dan heel toevallig vrij).
[..]
Ja ik moet eigenlijk sparen voor een stage in de VS, maar ik vind dat ik dit nog wel kan hebben als ik dan gewoon een keer extra examentraining geef.
Ughquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
het is maar goed dat ik die nieuwe jas gekohct heb!
Ja die heb ik binnen! Ben nu bezig met mn masterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de studie? Jij moet inmiddels je BA al hebben toch of niet?
Ja! Ik heb een lijstje met onderzoeksgroepen gekregen van een prof hier op de uni, heb nu eentje gekozen en daar gaan we binnenkort contact mee leggen om te kijken of ze een plaats hebben voor een masterproject. Daarna visa/beurzen etc regelen. Kom ik je dan nog wel over lastigvallenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef Mini. het volgende:
Oh wat leuk Chico, de VS!Heb je al een concreet plan?
Jeej! Leukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die heb ik binnen! Ben nu bezig met mn master.
En jij, bevalt Engels nog steeds?
Da's prima.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een lijstje met onderzoeksgroepen gekregen van een prof hier op de uni, heb nu eentje gekozen en daar gaan we binnenkort contact mee leggen om te kijken of ze een plaats hebben voor een masterproject. Daarna visa/beurzen etc regelen. Kom ik je dan nog wel over lastigvallen.
Stimmt, had zondag geen tijd en was gisteren ook laat thuis, dus ik had het maken van dat weekmenu ook beter moeten plannenquote:
Moet bekennen dat ik het bullshit vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Zou toch even goed uitzoeken hoe het zit met die zorgtoeslag, Puff en GB. Volgens mij maakt het niet uit of je een relatie hebt of niet. M. en ik wonen samen voor de Belastingdienst/Overheid. Als ik m'n baan verlies, moet hij mij ook onderhouden, want ik krijg dan geen bijstand en vice versa.
Puff verdient veel meer dan ik en ik krijg amper zorgtoeslag (volgens mij krijg ik op dit moment niks, ik betaal terug), dus lijkt me sterk dat jij dan 24 euro per maand krijgt?.
Even gezocht en idd: als je samenwoont (als stel of niet) krijg je geen zorgtoeslag als je gezamenlijke inkomen hoger is dan ¤ 51.691. En terecht imho. Als wij al zorgtoeslag zouden krijgen.
Ik bedenk op vrijdag al welke weekenddag ik dat ga doen en plan zelfs de lunchesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stimmt, had zondag geen tijd en was gisteren ook laat thuis, dus ik had het maken van dat weekmenu ook beter moeten plannenToch vind ik het nog niet zo rampzalig als ik hem zo bekijk! Ik zie iig groenvoer en fruit en niet echt te veel/ te weinig eten
![]()
Kun je mij niet leren plannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik bedenk op vrijdag al welke weekenddag ik dat ga doen en plan zelfs de lunches
Als jij denkt dat je naar mij gaat luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je mij niet leren plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |