Okay, dankjewel!!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:26 schreef GimmeGore het volgende:
In het centrum heb je de Wonne, maar die is niet zo vaak open (aan de Noorderhagen, achter Atak en bij het muziekcentrum).
Dan heb je aan de Lonnekerbrugstraat een vestiging van het Goed
En er zit een snuffelhal aan het begin van de Molukkenstraat
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
ow en op de Emmastraat heb je nog Kringloop Enschede!
Wat leuk zo'n zelf uitgekozen cadeaupakket!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Skitzofrenix het volgende:
Een goed voorbeeld dat je bij de kringloopwinkel ook nieuwe leuke (keuken) spullen kunt kopen, ook om cadeau te doen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij elkaar was het iets van 6 á 7 euro, terwijl zo'n pan al het dubbele kost in de winkel!
Heb alles bij kringloopwinkel Emmaus vandaan.
Nu hoef ik alleen nog de stickers overal van af te halen en het met mooi cadeaupapier inpakken en dan kan ik het cadeau aan m'n zus geven voor op haar house warming party!
He, in emmaus lombok zijn er van die 6 binnen gekomen vandaag!!!! Weet niet of het precies van die serie is die jij bedoelt, maar ze lijken er wel erg op!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag deze beker gescoord voor 25 cent:
[ afbeelding ]
Ik heb al jaren 2 andere bekers uit de serie, nu mist er nog 1.
weet je ook welke je mist? volgens mij staan er hier 2 in de kastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag deze beker gescoord voor 25 cent:
[ afbeelding ]
Ik heb al jaren 2 andere bekers uit de serie, nu mist er nog 1.
ik kijk ook steeds als ik er ben voor jouw bestek, maar steeds niksch dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je ook welke je mist? volgens mij staan er hier 2 in de kast
heb je wel altijd eerste keusquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorige week hing er een vacature voor vrijwilligerswerk bij de kringloop..... zal ik???
ik had weer een lepel en een mes, vorige weekquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kijk ook steeds als ik er ben voor jouw bestek, maar steeds niksch dus
uhuhhhh daarom ook en ik hoef dan ook niet dat debiele integratie-gedoe te doenquote:
Tofheid!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had weer een lepel en een mes, vorige week
heb ik wel gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
uhuhhhh daarom ook en ik hoef dan ook niet dat debiele integratie-gedoe te doen
win-win situatie
Ik mis nog de rechtse, van Floddertje met Smeerkees.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je ook welke je mist? volgens mij staan er hier 2 in de kast
ja doen! ik vind het ook leuk om voor anderen te zoeken!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tofheid!
o.a. door jou weet ik ook waar ik op moet letten
ik maak volgende x even foto van servies wat ik wil hebben als jullie daar dan op willen letten, er is in de loop der jaren een hoop gesneuveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |