Michelangelo2 + 1quote:
Ah, the student becomes the master!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag je twee antwoorden in één post geven overigens?
Officieel niet, maar soms kan je wel wat soepeler zijn, anders had hij het wel in 2 posts achter elkaar gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag je twee antwoorden in één post geven overigens?
Klopt. Nu de film nog.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef Baszh het volgende:
Tuschinsky denk ik, maar film weet ik niet![]()
Maar, maar, andere hadden ook rarae dingen geraden!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
er staat gewoon wages of fear dragon...
-equote:
quote:
Die stond inderdaad ook tussen de zoekresultaten op youtube toen ik op adagio for strings zocht.quote:
Daar ken ik het ook van. Hoewel ik Platoon gezien kan ik mij dat hele nummer ook niet herinneren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die stond inderdaad ook tussen de zoekresultaten op youtube toen ik op adagio for strings zocht.
quote:
Nop. Waterloo klopt ook nietquote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik zie pas 3 plaatjes maar ik gok dat daaronder paths of glory en la grande illusion staan
Is goedquote:
I knowquote:
waar blijft de nieuwe vraagquote:
Ben je weer veroordeeld?quote:
Ik heb je toegevoegd met aantal punten dat je had aan het begin van dit topic. Als je er meer hebt dan laat het maar even weten.quote:
Hij leert het ook nooit af héquote:
Je had Dragon gewoon kunnen verwijderenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond dat ik meer recht had op de 2e plek.
Dankquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd met aantal punten dat je had aan het begin van dit topic. Als je er meer hebt dan laat het maar even weten.
Kut Sands ook altijdquote:
Die hebben toch sowieso meerdere films gemaakt?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:50 schreef Michelangelo2 het volgende:
Humphrey en Bette, verder kom ik niet.
Film uit topjaar 1939quote:Op maandag 16 januari 2012 20:50 schreef Michelangelo2 het volgende:
Humphrey en Bette, verder kom ik niet.
Duh, er zijn maar 3 FMT'ers die zijn vraag kunnen beantwoordenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opgezocht, maar zegt mij niets. Val af voor deze vraag.
Nog niet eens van gehoord, in de verste verte niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duh, er zijn er maar 3 FMT'ers die zijn vraag kunnen beantwoorden
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef wyccie het volgende:
Bell, Book and Candle?
Even kijken wat er nog is blijven hangen van het lezen van IMDB-bio's.![]()
quote:A young socialite is diagnosed with an inoperable brain tumour, and must decide whether she'll meet her final days with dignity.
Meldt zich!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duh, er zijn maar 3 FMT'ers die zijn vraag kunnen beantwoorden
21 jaar, maagd en bang voor de zon zijnquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
21 jaar, maagd en bang voor de zon zijn
verwachte reactie:quote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken misschien wat verder dan de Hollywoodfilms van de laatste 20 jaar?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
89 jaar, maagd en een originele projector lekker aan je troetelbeer trekken in je donkere kamer eerder.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ sommige mensen hebben smaak.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken misschien wat verder dan de Hollywoodfilms van de laatste 205 jaar?
Beschuldig je Sands van smaak hebben?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
+ sommige mensen hebben smaak.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beschuldig je Sands van smaak hebben?
Hmm, dat helpt ook geen ene moer.quote:
Die is met Grant en Hepburn en uit 1938 (je komt in de buurtquote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dat helpt ook geen ene moer.![]()
Ik geloof dat Bringing up Baby er eentje is?
Ik lees een andere keer wel de bio van Davis door.
Ik laat hem nog even openquote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef wyccie het volgende:
Welke film was het? Of wil je het nog openlaten voor iemand anders?
Dit lijkt me niet per se een makkelijkere vraag. Is dat Bela Lugosi?
2/8quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Superbad
Friends with benefits
Dat was het.
4/8quote:
5/8quote:
quote:
quote:
quote:
Da's snel.quote:
Beidequote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er Lynchig uit. Inland empire?
Dat was letterlijk mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ziet er Lynchig uit. Inland empire?
Mij ook.quote:
quote:
Haha, mijn vriendin heeft hem zelfs en ik weet het niet eens... weet wel hoe die ongeveer eruit zietquote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heet de trilogie die Luhrmann maakte met Strictly Ballroom, Romeo + Juliet en Moulin Rouge?
hornage +1quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef DragonFodder het volgende:
James spader, maggie gyllenhaal
Die sm film. Eh, secretariat of the secretary ofzo? Regisseur geen idee
Nou doe es een hintje of stel een fatsoenlijke vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:10 schreef hornage het volgende:
[..]
De regisseur is ook bekend van een film met Robert Downey Jr en Nicole Kidman.
zvjz=vmr, ik op bed
Nouja, de regisseur is voor de rest ook niet superbekend dus als mijn laatste hint geen belletje doet rinkelen: Je krijgt het punt als je nog 1 naam uit de film noemtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou doe es een hintje of stel een fatsoenlijke vraag
Als een andere film van 1 van de 2 ook goed is zeg ik : Stargatequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:19 schreef DragonFodder het volgende:
Kom niet verder dan Maggie en James.
Jónguh!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als een andere film van 1 van de 2 ook goed is zeg ik : Stargate
Die is ook bekend van Lost jahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef picodealion het volgende:
Die eerste is van Lost, maar geen idee hoe die heet.
frans volgens mij...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Die derde is van Pretender of niet? met een Duits klinkende achternaam?
Dat klopt ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
En 4 is overigens van judging amy
Adem in.... adem uit.... adem in..... adem uit...... adem i......zzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:51 schreef RanTheMan het volgende:
HORNAGE HET IS @#@$% nog geen 10 uur, geef es een hint![]()
![]()
![]()
secretaryquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:55 schreef hornage het volgende:
puu, dan gaat het punt naar diegene die de karakternaam van Maggie weet in Secretary
Of het punt gaat naar degene die 3/4 scoorde?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:55 schreef hornage het volgende:
puu, dan gaat het punt naar diegene die de karakternaam van Maggie weet in Secretary
Dat is mijn laatste stap...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of het punt gaat naar degene die 3/4 scoorde?
Willy ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:08 schreef hornage het volgende:
Haar voornaam doet je wel wat aan Bruce denken......
Jammer dat het zo moest, maar jaaaaaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
lee? (almighty lijkt me wat onwaarschijnlijk)
dat was ook een grapje.quote:
nope, en ik geef geen hint totdat pico zich gemeld heeft...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:35 schreef hornage het volgende:
Laat ik direct maar Boiler Room roepen
tuurlijk, hoe weet je dat zo snelquote:
Als je iets beter had opgelet weet je dat Jenaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tuurlijk, hoe weet je dat zo snel![]()
![]()
jonge het was je eerste vraag ooit in FMTquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je iets beter had opgelet weet je dat Jenam'n schatje is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef picodealion het volgende:
Oh, je wist het wel. Moest eerlijk zeggen dat ik Ribisi zo gauw niet had geweten als er niet vorige week nog een vraag was over Cold Mountain.
-edit-
Oh echt?!
quote:: [as Jack Nicholson] All right, sparky, here's the deal. If you wanna court the little lady, ya gotta be a straight shooter. Do ya got it?
: What?
: [pointing to each word on a blackboard] Tell... her... the *truth*!
Beauty and the Beast?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:49 schreef picodealion het volgende:
Sommige mensen voelen zich erg beledigd als je dat zegt, maar ik vind van wel.
Zie, ik wist wel dat de quotes te doen warenquote:
Ohja, dat was wel echt legendarischquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:52 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb Alladin nog nooit gezien (zoals ook duidelijk werd na een enorme faal op een paintvraag toendertijd)
Ik ook in het Nederlands, maar toch kon ik het eruit halen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm nog nooit in het Engels gezien. Talloze malen in het Nederlands, maar misschien moet ik deze maar gewoon eens herkijken. Toch wel m'n favo Disney denk ik.
Geen idee, maar meer plaatjes kunnen geen kwaadquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee, maar meer plaatjes kunnen geen kwaad
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee, maar meer plaatjes kunnen geen kwaad
quote:
Ik mis wat op dit plaatjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]Jullie mannen
![]()
okee dan:
[ afbeelding ]
tietenquote:
Ik kijk ook vaker naar de ogen van een actrice dan naar de rest van het lichaam jahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:15 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je er ook een met haar ogen open? Misschien helpt dat
gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaker naar de ogen van een actrice dan naar de rest van het lichaam jah
altijd op zoek naar dat 3e oog zeker...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaker naar de ogen van een actrice dan naar de rest van het lichaam jah
Dat kan jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Dopekoe het volgende:
Ken ik haar niet van de underworld films ?
Ze heeft alleen een broerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze lijkt wel erg op Keira Knightley. Heeft die een zusje ofzo?
Ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
he is dat niet die rooie uit outlander? de chick van caviezel?
Ze zit alleen in de eerste 2, maar toch:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:24 schreef Dopekoe het volgende:
Underworld
Underworld Evolution
Underworld: Rise of the Lycans
Ze heeft wel wat weg van Yvonne Strahowski van Mass Effect 2 en Chuckquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:04 schreef tombolafan het volgende:
sorry, had even een krijsende baby die aandacht wilde
Foto met ogen open:
[ afbeelding ]
ze is idd brits
Gregory Hinesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Dopekoe het volgende:
Wie is dit en 3 films met hem ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gregory Hines
Running Scared
Tap
History of the world part one
Met Renée! Da's waar ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jammer dat je dan Eve of Destruction niet noemt
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef Waaghals het volgende:
Laatste is Freddy Rodriquez
van oa.
Harsh Times
Planet Terror
En zo te zien niet echt actueel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef DragonFodder het volgende:
Da's curtis armstrong, toch? Van revenge of the nerds?
een hele jonge dan, moet dan midden jaren 80 zijn vermoed ik, maar ik heb werkelijk geen idee, die vrouw ook nog nooit gezienquote:
De film die ik zoek is een jaar ouder, wel met dezelfde regisseurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |