Vormer heeft zich heel sterk ontwikkeld bij Roda en is voor dit Feyenoord zeker wel een toegevoegde waarde, mocht Karim deze zomer vertrekken heb je alvast wat achter de hand, anders ben je dan gewoon te laat.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Stevenzenl het volgende:
Vormer is een overbodige aankoop imo. Zeker als je kijkt welk niveau Feyenoord nastreeft, een Vormer maakt je niet beter, alleen nuttig voor op de bank.
Vormer was de laatste weken echt goed bezig. Hij begon zelfs geregeld te scoren. Hij heeft wel meer diepgang dan de andere middenvelders. Maar anderzijds loopt hij wel iets (te) veel de bal. En heb weinig afstandsschoten van hem gezien. En zijn vriendin is een pluspunt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer heeft zich heel sterk ontwikkeld bij Roda en is voor dit Feyenoord zeker wel een toegevoegde waarde, mocht Karim deze zomer vertrekken heb je alvast wat achter de hand, anders ben je dan gewoon te laat.
Prima versterking.
Countertroll? Ik trollde overigens niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede troll Steven. Vormer kan zelfs makkelijk strootman vervangen.
Vormer niet goed genoeg voor de basis van een club als feijenoord vindenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Countertroll? Ik trollde overigens niet.
Ik zie het niet echt als troll, hij mag toch van mening zijn dat Vormer overbodig is bij Feyenoord ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede troll Steven. Vormer kan zelfs makkelijk strootman vervangen.
Kanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als troll, hij mag toch van mening zijn dat Vormer overbodig is bij Feyenoord ?
Ik vind het een troll. Mag ik ook vinden. Zo krijgen natuurlijk kettingreactie dus stop discussie.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als troll, hij mag toch van mening zijn dat Vormer overbodig is bij Feyenoord ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan
Als hij dat daadwerkelijk meent kan hij beter niet meer posten in VBL.
Vast wel, Otman Bacardi past goed bij Feyenoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het al zeker dat Bakkal transfervrij naar feyenoord komt in de zomer dan?
Bakkal zie ik nog niet zo snel blijven en Karim zou ook zomaar verkocht kunnen worden, en als je daar niet op voorbereid bent dan heb je in de zomer een probleem aangezien je dan vaak transfersommen moet neerleggen voor spelers en we dat niet kunnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Naja, je kan gaan lopen mekkeren dat ik het een troll vind. Ten koste van wie moet hij in de basis komen? Daarnaast weet ik overigens niet of Goossens al rond is met Feyenoord, maar dat is tenminste een speler waar je wat aan hebt. Bij een middenveld met El Ahmadi, Clasie en Bakkal heb je niks aan Vormer.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan
Als hij dat daadwerkelijk meent kan hij beter niet meer posten in VBL.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het al zeker dat Bakkal transfervrij naar feyenoord komt in de zomer dan?
De kans is groot dat El Ahmadi en Bakkal vertrekken.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Naja, je kan gaan lopen mekkeren dat ik het een troll vind. Ten koste van wie moet hij in de basis komen? Daarnaast weet ik overigens niet of Goossens al rond is met Feyenoord, maar dat is tenminste een speler waar je wat aan hebt. Bij een middenveld met El Ahmadi, Clasie en Bakkal heb je niks aan Vormer.
Kijk, Vrij baan voor Vormer.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
De kans is groot dat El Ahmadi en Bakkal vertrekken.
El Ahmadi staat niet onwelwillend tegen een verlening. En sowieso contract tot 2013quote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
De kans is groot dat El Ahmadi en Bakkal vertrekken.
Die hebben ook vrijwel allemaal een transferbudget.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar als Vormer naar PSV of Ajax was gekomen was het plotseling een waardeloze speler. Zegt toch genoeg dat de top van de Eredivisie Vormer lekker naar Feyenoord lieten gaan?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar als Vormer naar PSV of Ajax was gekomen was het plotseling een waardeloze speler. Zegt toch genoeg dat de top van de Eredivisie Vormer lekker naar Feyenoord lieten gaan?
Onzin Twente wou hem hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
En Vitesse.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin Twente wou hem hebben.
Ga nu maar weer wieberen..
Je mag blij zijn dat je spelers met de kwaliteiten van Vormer gratis op kunt pikken. De meeste spelers met zijn kwaliteiten vertrekken vaak voordat hun contract afloopt naar een andere club of vertrekken transfervrij naar een club die hun een grote pot met tekengeld voorhoud.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Bakkal straks weg is ben ik maar wat blij met Vormer.
Back-Up voor Strootmanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
Voor wie zou hij bij PSV moeten spelen dan?
ahahahaha wat ben jij toch grappig man, ga lekker jodenkoeken etenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vormer was ook een gerucht bij PSV hoor.
Maar Vormer wou voor een slimme tussenstap kiezen VOOR de top
Inderdaad, nergens, vandaar mijn mening dat hij niet goed genoeg is voor de top, of de ambities die Feyenoord heeft.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
Voor wie zou hij bij PSV moeten spelen dan?
Feyenoord zal ook niet onwelwillend staan tegen een lekkere transfersom die ze kunnen pakken na een goed seizoen van onze Marokkaanse vriend.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Ahmadi staat niet onwelwillend tegen een verlening. En sowieso contract tot 2013
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahahaha wat ben jij toch grappig man, ga lekker jodenkoeken eten
Een speler die al 2 jaar op rij uitblinkt bij een middenmoter, Nederlands, nog voldoende potentie, 23 jaar, type speler dat bij Feyenoord past. Gewoon een logische versterking.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, nergens, vandaar mijn mening dat hij niet goed genoeg is voor de top, of de ambities die Feyenoord heeft.
Vormer zou in mijn ogen de ideale nummer 6 speler zijn voor Ajax. Die lopen de laatste 2 jaar ook maar wat te proberen op die positie met Anita, Janssen en Enoh. Vormer had heel goed op die plek bij Ajax uit de voeten gekund.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een speler die al 2 jaar op rij uitblinkt bij een middenmoter, Nederlands, nog voldoende potentie, 23 jaar, type speler dat bij Feyenoord past. Gewoon een logische versterking.
Vooral leuk dat we tegen iedere topploeg in NL de slag op het middenveld wonnen en daar nu nog meer versterking bij komt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Muto het volgende:
Die angst weer voor ons. Zo hoort het
Die medelijden de afgelopen jaren was het meest pijnlijke. Die angst nu is zo ontzettend fucking lekker. Wij tellen weer mee.
Mokotjo heeft veel potentie maar maakt naar verluidt nog vaak cruciale fouten in de passing. Ik zou hem graag een jaartje bij een club als NEC, Utrecht of NAC zien.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
El Ahmadi en Bakkal zie ik het liefst beide blijven! .
Maar als het niet kan ben ik blij met nieuwe spelers die van Geel transfervrij binnen sleept hoor.
Ik bedoel liever Vormer en Goossens dan Van Haaren en Mokotjo in de bassis.
allemaal van die kutclubs. NAC verwijft ook zijn huurvriendjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mokotjo heeft veel potentie maar maakt naar verluidt nog vaak cruciale fouten in de passing. Ik zou hem graag een jaartje bij een club als NEC, Utrecht op Nac zien.
Toffe username...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mokotjo heeft veel potentie maar maakt naar verluidt nog vaak cruciale fouten in de passing. Ik zou hem graag een jaartje bij een club als NEC, Utrecht op Nac zien.
Thnks. Jij ookquote:
Ook nog ja ! laat Ajaxmietje maar vervelend doen wij weten wel beter.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral leuk dat we tegen iedere topploeg in NL de slag op het middenveld wonnen en daar nu nog meer versterking bij komt.
Ja, altijd. Sk-houder? Vak X?quote:
Nee, wel 3 jaar een SCC op W1 gehad maar ik heb op zondag geen tijd meer wegens mijn eigen voetbal op zondagmiddag.quote:
Kan het me voorstellen. Hoop dat ze volgend jaar weer daarheen gaan. Kijken of ik dan wel mee kan.quote:
Ah, ook lekker. Nee, ik dacht het omdat ik laatst iemand met een shirtje met Guidetti achterop op Vak X zag staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, wel 3 jaar een SCC op W1 gehad maar ik heb op zondag geen tijd meer wegens mijn eigen voetbal op zondagmiddag.
Laten we het hopen. Hem zie ik 10x liever blijven dan Bakkal.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Ahmadi staat niet onwelwillend tegen een verlening. En sowieso contract tot 2013
Lekker weer zeker daar?quote:
Het is al snel beter dan hier..quote:
Dat sowieso jaquote:
Einde van vorig seizoen was hij praktisch onverkoopbaar he. Schijnt bovendien zwaar te verdienen ook. 1.3 miljoen of zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:57 schreef Muto het volgende:
Al is het maar verlengen om zijn waarde op te krikken.
Cabral en Cissé?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:59 schreef Guidetti het volgende:
Hoe denken jullie over het doorselecteren van onze selectie? Wie mogen er van jullie vertrekken?
Swerts, G Fernandez, Ramsteijn, Van Haaren.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:59 schreef Guidetti het volgende:
Hoe denken jullie over het doorselecteren van onze selectie? Wie mogen er van jullie vertrekken?
Vlaarquote:Op maandag 16 januari 2012 18:59 schreef Guidetti het volgende:
En dan wat doorstromen uit de jeugd.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Swerts, G Fernandez, Ramsteijn, Van Haaren.
Bij verlenging moet hij natuurlijk ook inleveren. Zal dan wel ongeveer hetzelfde salaris verdienen als Vlaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Einde van vorig seizoen was hij praktisch onverkoopbaar he. Schijnt bovendien zwaar te verdienen ook. 1.3 miljoen of zo.
Erger me dood aan dat nonchalante. jammer dat frank er nog niets uitstampt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Komen die kut-neuzen hier weer interessant doen? Je zou beter naar je eigen team kijken met die walgelijke Vertonghen van jullie Smoofie. Alleen die arrogante kutkop van hem is al reden genoeg om 'm weg te doen. Man...dat is echt de enige speler in de Eredivisie (en misschien wel Europa) die ik zo irritant vind dat ik jeukende handen krijg als hij in beeld komt.
Ik geef antwoord op een vraag en dan kom je met dit?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Komen die kut-neuzen hier weer interessant doen? Je zou beter naar je eigen team kijken met die walgelijke Vertonghen van jullie Smoofie. Alleen die arrogante kutkop van hem is al reden genoeg om 'm weg te doen. Man...dat is echt de enige speler in de Eredivisie (en misschien wel Europa) die ik zo irritant vind dat ik jeukende handen krijg als hij in beeld komt.
Ik vond het niet zo denderend, centraal heb je dan volgend seizoen, Vlaar, de Vrij, Indi, Kongolo.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ramsteijn is aardig begonnen voor hij geblesseerd raakte.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Happel ... oma was ook graag naar de herdenking geweest.
Maar ja, er komen aardig wat centrale verdedigers door.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ramsteijn is aardig begonnen voor hij geblesseerd raakte.
Vlaar kun je van de zomer misschien nog wat voor vangen. Dan heeft hij nog een contract voor 2 jaar. Zo geweldig vind ik hem niet dit seizoen. Het hele elftal wordt sterker maar uitgerekend onze aanvoerder blijft stil staan in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij zijn plafond bereikt?quote:
De vraag was niet aan jou gericht appel.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op een vraag en dan kom je met dit?
Bayern wil hem toch hebben?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erger me dood aan dat nonchalante. jammer dat frank er nog niets uitstampt.
Klopt idd, was ik alweer vergeten. Voldoende opties dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
van Huijgevoort is toch ook een CV?
Hij is wel érg wisselvallig, net zoals Verthonghen, maar dan erger.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vraag was niet aan jou gericht appel.Je komt direct met de aanvoerder van ons team, zonder argumenten. Overduidelijke troll weer.
Fiorentina ook, Arsenal ook.quote:
Als hij wegmoet, dan Martins Indi op de plek. Heeft indruk op me gemaakt de laatste wedstrijden dat hij mocht spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vlaar kun je van de zomer misschien nog wat voor vangen. Dan heeft hij nog een contract voor 2 jaar. Zo geweldig vind ik hem niet dit seizoen. Het hele elftal wordt sterker maar uitgerekend onze aanvoerder blijft stil staan in zijn ontwikkeling. Misschien heeft hij zijn plafond bereikt?
Maar wie moet zijn plek innemen? Mulder, Nelom(21), Martins Indi(19), de Vrij(19) en Leerdam(21) in de verdediging is wel erg jong.
Oh god, heb je ook weer een berichtje over het trainingskamp gelezen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is wel érg wisselvallig, net zoals Verthonghen, maar dan erger.
deze dus?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, heb je ook weer een berichtje over het trainingskamp gelezen?
Oh god, kun je ook eens normaal reageren?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, heb je ook weer een berichtje over het trainingskamp gelezen?
Had ik niet eens gelezen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deze dus?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terugval-Vlaar.dhtml
Guidetti heeft er ook zin in. Maar da's logisch iedere ajax en feyenoordsupporters hebben er zin inquote:John Guidetti was de hele trainingsweek in Marbella de scherpste en meest agressieve speler van Feyenoord. De Zweedse topscorer van Feyenoord is dan ook gebrand om na de winterstop net zo fanatiek te blijven scoren als in de eerste seizoenshelft.
Guidetti focust zich vooral op de tweede wedstrijd, thuis tegen Ajax. Hij trainde tijdens de kerstvakantie in Kenia, waar hij met zijn ouders in zijn jeugd woonde, stug door in de kokendhete zon. "Ik heb vaak duurlopen gedaan en ik kan goed tegen de hitte", aldus de Scandinaviër.
Feyenoord - Ajax
Op zijn twitter maakte hij de Feyenoord-aanhang gek door te verkondigen dat hij "al aan het trainen was voor de 29ste" (Feyenoord-Ajax). Tegen FC Basel maakte de huurling van Manchester City, op wiens aanblijven na dit seizoen de hoop is gevestigd, twee van de drie treffers voor Feyenoord. Na een dik uur werd hij vervangen door jeugdinternational Anas Achahbar.
Niet wanneer jij hier weer opzichtig de jood uit komt hangen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh god, kun je ook eens normaal reageren?
Nee, natuurlijk had jij dat niet gelezen.quote:
Mooi manquote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het was zo geniaal, dat mag van mij elke dag zo.
Nee dat had ik niet. Jij bent één van de reden dat ik soms in de avond hier kom trollen met die kut reacties van jou.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet wanneer jij hier weer opzichtig de jood uit komt hangen.
[..]
Nee, natuurlijk had jij dat niet gelezen.
Pssstttquote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet. Jij bent één van de reden dat ik soms in de avond hier kom trollen met die kut reacties van jou.
Dus je geeft toe dat je een ordinaire trol bent zonder verdere toegevoegde waarde aan dit topic en in de regel ook aan heel VBL?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet.Jij bent één van de reden dat ik soms in de avond hier kom trollen met die kut reacties van jou.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 16-01-2012 om 19:18:39Feyenoord laat weten dat #Goossens voor alle posities aan de linkerkant in aanmerking komt. reageer retweet
Toch niet LB mag ik hopen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 16-01-2012 om 19:18:39Feyenoord laat weten dat #Goossens voor alle posities aan de linkerkant in aanmerking komt. reageer retweet
Lezen is erg moeilijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een ordinaire trol bent zonder verdere toegevoegde waarde aan dit topic en in de regel ook aan heel VBL?Pleur gewoon op joh met je 020-gebral.
Lijkt me stug. Misschien op meerdere posities op het middenveld maar ik zie hem niet als linksback of linksbuiten.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zegt dat goossens voor alle posities op links bruikbaar is
Soms in de avond = elke dag in elk topic in VBL?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herhaal je eigen woorden enkel. Het zal dan toch echt aan je eigen schrijven liggen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh god, kun je ook eens normaal reageren?
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet. Jij bent één van de reden dat ik soms in de avond hier kom trollen met die kut reacties van jou.
quote:
Kun jij ook eens gewoon over voetbal praten ipv die offtopic bs?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms in de avond = elke dag in elk topic in VBL?
Wat goed van je, mijn reacties quoten. Misschien ook eens kijken waarom ik zo heb gereageerd?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kun jij ook eens gewoon over voetbal praten ipv die offtopic bs?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat goed van je, mijn reacties quoten. Misschien ook eens kijken waarom ik zo heb gereageerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |