Ja leuk. Ik kwam op DEF, ik deel het. Jammer dan, mijn TT is geschotenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[DEF] Defensie bezuinigingen 2011 #7
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik kwam op DEF, ik deel het. Jammer dan, mijn TT is geschoten
Dan hadden jullie geen goede kookbeer bij, wij regelden altijd goed ontbijt;quote:Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bruine bonen met varkensvlees en witte bonen met varkensvlees, konden we het mee doen.
Later kwam er meer variatie in. Macaroni, en boerenkool. Die luxe maaltijden hadden we enkel in Bosnië![]()
Kwam uit oa de buitenlandse gevechtsrantsoenen die ze in Srebrenica hadden liggen. Voorkeur gaat duidelijk uit naar die Canadese.
Op Camp Pleso waren er daarom ook diverse voorvallen waaronder knokpartijenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan hadden jullie geen goede kookbeer bij, wij regelden altijd goed ontbijt;
[ afbeelding ]
Je hebt het magazijn van de foef opengebroken om een Struik blik te pakken?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Camp Pleso, weet het nog goed. Kwamen we "straight out of hell" terecht in een oase met zelfs een burger king![]()
Je weet zelf wel dat dat niet goed ging
Hij ging in hongerstaking. Zonder Struik geen oorlog.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het magazijn van de foef opengebroken om een Struik blik te pakken?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij ging in hongerstaking. Zonder Struik geen oorlog.
Ben in vorm de laatste tijd.quote:
hehe, nog nèt niet nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het magazijn van de foef opengebroken om een Struik blik te pakken?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben in vorm de laatste tijd.
Overigens hij heeft in zijn webshop twee categorieën, Struik en English Junk
Onder de 57 cent per zakje?quote:
Logistieke problemen daar? Die gevechtsrantsoenen waren eigenlijk alleen maar 'back up' in Bosnië, ik heb geen blik hoeven open te trekken daar, wij hadden elke dag een complete warme maaltijd en drie blikjes 33 cl Heineken bier per dag en met kerst had iemand teveel besteld en hadden we een diner waar we de hele week aan konden eten, niets te klagen gehad over het eten.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op Camp Pleso waren er daarom ook diverse voorvallen waaronder knokpartijen
Daar ga ik geen info over geven momenteel, want prijzen moeten we nog ff doorrekenenquote:
T is Stuik dat ik gebruikquote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij ging in hongerstaking. Zonder Struik geen oorlog.
Dat heeft bij "ons" best wel kwaad bloed gezet.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Logistieke problemen daar? Die gevechtsrantsoenen waren eigenlijk alleen maar 'back up' in Bosnië, ik heb geen blik hoeven open te trekken daar, wij hadden elke dag een complete warme maaltijd en drie blikjes 33 cl Heineken bier per dag en met kerst had iemand teveel besteld en hadden we een diner waar we de hele week aan konden eten, niets te klagen gehad over het eten.
Zonder struik, vecht ik met een lege buikquote:
Net als die Belgen in WOI, die een treinwagon vol met chocolade opaten en erna achterkwamen dat het laxeermedicatie was, die kwamen wat later aan bij het front. Het zag rondom de wagon nogal bruin en dat was niet van de chocolade, of eigenlijk weer welquote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, nog nèt niet nee.
We waren wel massaal aan de dunne
Jullie kregen toch wel een doos gevechstrantsoen en anders wat lokaal spaghetti eten, dat was daar een paar cent voor een bord.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heeft bij "ons" best wel kwaad bloed gezet.
Op Camp Pleso konden we gewoon tegen betaling eten in die vreetschuren.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Jullie kregen toch wel een doos gevechstrantsoen en anders wat lokaal spaghetti eten, dat was daar een paar cent voor een bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |