quote ditquote:
GMTAquote:Op maandag 16 januari 2012 17:14 schreef rolfson het volgende:
Merkkleding is prima merkkleding waar de merknaam in koeienletters opstaat is voor klapjosties.
Als de merk zo groot er op staat dat je het van 1 km kan zien wel ja. Maar gewoon subtiel (dus bijv. op label) is gewoon klasse& kwaliteit.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef Herpderphawk het volgende:
Echte bazen hebben gewoon Jack & Jones ofzo, Gucci/Armani/etc -> pauper/kamper
Zegt ook nog niet alles.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Als de merk zo groot er op staat dat je het van 1 km kan zien wel ja. Maar gewoon subtiel (dus bijv. op label) is gewoon klasse& kwaliteit.
Jij moet het ook niet aantrekkenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
beetje krappe kleding alleen bij de schouders enz.
Als je echt een vrouw bent, ben je gewoon dik. Jack&jones verkoopt alleen heren kleding.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
beetje krappe kleding alleen bij de schouders enz.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Als je echt een vrouw bent, ben je gewoon dik. Jack&jones verkoopt alleen heren kleding.
is niet hetzelfde kwaliteitquote:Op maandag 16 januari 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
Iemand slaan omdat je er niet tegen kan dat hij voor ¤5,- dezelfde kwaliteit kleren heeft als jij voor ¤300,-.
UGGquote:
UGG ook jaquote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
is niet hetzelfde kwaliteit
[..]
UGG
Saaiste post van 2012. Proficiat. Met je jas.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:27 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Armani en Hugo Boss goed vinden, pauper.
Dat zijn niets meer dan slappe aftreksels van de echte propere merken met daadwerkelijk enige vorm van kwaliteit.
Cesare Attolini, Luigi Borrelli, Anderson & Sheppard, Sciamat, H. Huntsman & Sons om maar een paar echte goede merken te noemen. Bespoke, confectieknuppel, dat is waar de kwaliteit is te vinden.
En zo ziet een echte jas eruit:
[ afbeelding ]
Dan is het mindere kwaliteit. Maar je kunt beter 40 shirts van Zeeman kopen voor ¤100,- dan 1 shirt van Armani voor ¤100,-. Als een van je Zeeman shirtjes kapot gaat, gooi je hem weg en pak je een nieuwe uit de kast.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
is niet hetzelfde kwaliteit
[..]
UGG
Okee.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:27 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Armani en Hugo Boss goed vinden, pauper.
Dat zijn niets meer dan slappe aftreksels van de echte propere merken met daadwerkelijk enige vorm van kwaliteit.
Cesare Attolini, Luigi Borrelli, Anderson & Sheppard, Sciamat, H. Huntsman & Sons om maar een paar echte goede merken te noemen. Bespoke, confectieknuppel, dat is waar de kwaliteit is te vinden.
En zo ziet een echte jas eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:29 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, jij zou wel een man pijpen als hij jou een LV / versace handtas geeft.
[..]
Zeg eerlijk, jij zou wel een man pijpen als hij jou een LV / versace handtas geeft.
[..]
Daarom Cesare Attolini, Luigi Borrelli, Anderson & Sheppard, Sciamat en H. Huntsman & Sons.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Saisai het volgende:
als iemand een LV of Versace tas heeft ga ik er bij voorbaat vanuit dat het fake is trouwens
Kwaliteit vs kwantiteit altijd een dilemma.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het mindere kwaliteit. Maar je kunt beter 40 shirts van Zeeman kopen voor ¤100,- dan 1 shirt van Armani voor ¤100,-. Als een van je Zeeman shirtjes kapot gaat, gooi je hem weg en pak je een nieuwe uit de kast.
Als die van Armani kapot gaat, heb je niets. Ook als die gewassen wordt, heb je gewoon geen shirtje.
hoezo niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij moet het ook niet aantrekken
echt? ik dacht dat t ook vrouwen kleding wasquote:Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Als je echt een vrouw bent, ben je gewoon dik. Jack&jones verkoopt alleen heren kleding.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo niet?![]()
Nee maar de merken diesel/replay/gstar/chasin enz... merk je gewoon dat je max. grote moet kopen en zelfs dat is nog te klein of te krap bij de schouders... beetje jammer.
Hoe gaat dat over 10 jaar?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef Dimens het volgende:
Louis Vuilton.![]()
[ afbeelding ]
Marokkanen merk is het geworden.
Misschien ben je gewoon dik.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo niet?![]()
Nee maar de merken diesel/replay/gstar/chasin enz... merk je gewoon dat je max. grote moet kopen en zelfs dat is nog te klein of te krap bij de schouders... beetje jammer.
Hoe gaat dat over 10 jaar?
Only en J&J zijn van hetzelfde bedrijf.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat t ook vrouwen kleding was![]()
![]()
![]()
Als kind kreeg ik daar altijd kleding van. Binnen een week helemaal verkleurd door het wassen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ordinaire kleding hebben ze daar. Vind ik dan.
Dsquared heeft wel toffe schoenen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat een merken!
Dsquared!
doe dan gewoon een spijkerbroekje van J&J of cars vest van J&J of shirt
en voila
en een paar adidas originals
moi en de V&Dquote:Op maandag 16 januari 2012 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
Welke bazen hier kopen allemaal hun kleding bij de heren H&M in Den Haag dan
Daar heb ik laatst nog een broek gekocht.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
Onder andere. Ook de H&M's in Rotterdam en Amsterdamquote:Op maandag 16 januari 2012 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
Ik haal bij de Score alleen mijn jeans. De rest haal ik elders.quote:
Ik ook vaak puur omdat de maten van de shirts te klein zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik haal bij de Score alleen mijn jeans. De rest haal ik elders.
Scapino polo's hebben dezelfde kwaliteitquote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Ralph Lauren
Lacoste polo's voor in de zomer
Of gewoon een fatsoenlijke herenzaak bezoeken, dan weet je sowieso wel dat het kwaliteit is.
kloptquote:Op maandag 16 januari 2012 17:44 schreef Maanvis het volgende:
Hugo Boss, die maakte toch de SS-kostuums voor Hitler?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Ralph Lauren
Of gewoon een fatsoenlijke herenzaak bezoeken, dan weet je sowieso wel dat het kwaliteit is.
Bodybuilden kost ook kledingquote:Op maandag 16 januari 2012 17:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ook vaak puur omdat de maten van de shirts te klein zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Ralph Lauren
quote:
Ik moet alles al een maat groter kopen, vooral broeken. Mijn quads zijn echt aan het groeienquote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk ben ik beetje op zoek naar goede merk dat grote maten heeft zodat ik niet steeds XXL moet kopen en nog hopen dat t genoeg is.
Ja maar het geluk is dat je kwa broeken nog wel ver kan gaan... alleen moet je weer oppassen dat ze niet te lang worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moet alles al een maat groter kopen, vooral broeken. Mijn quads zijn echt aan het groeien.
Mijn shirts heb ik alleen bij H&M gehaald. Bij de Primark hebben ze weleens de grote maten over en zijn meestal van prima kwaliteit. Die haal ik dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja maar het geluk is dat je kwa broeken nog wel ver kan gaan... alleen moet je weer oppassen dat ze niet te lang worden.
Maar wat voor merk koop jij dan dat wat grotere shirts heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |