Waarom virtueel? Alle virtuele hoeken van de slaapkamer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:50 schreef dawg het volgende:
goed hoor. net een virtuele tour in mijn huis gemaakt, voor teganchickie.
nu nog zoeken hoe ik die bij haar krijg. 63 mb.
met jou?
ja, moet nog even zoeken. straks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Vast wel ergens zo'n online uploade ding aanwezig?
hier gaat t z'n gangetje, beetje middagdip op het werk
Ik weet het zo ook niet uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:52 schreef dawg het volgende:
ja, moet nog even zoeken. straks.
middagdip? nog 2u en 25m
Omg. Dat kan toch wel kleiner.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:50 schreef dawg het volgende:
goed hoor. net een virtuele tour in mijn huis gemaakt, voor teganchickie.
nu nog zoeken hoe ik die bij haar krijg. 63 mb.
met jou?
mov naar ander formaat gooien?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef dawg het volgende:
zou niet weten hoe. is maar een fotocameratje. maakt .mov.
Mag ik ook zien?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
kan ook maar dit is cooler. met muziek op de achtergrond.
nop. 10 mb us overal nog de max.. als t geen 5 is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:25 schreef dawg het volgende:
zo. teruggebracht tot 15,7 mb.
kun je dat nog mailen met hotmail?
gewoon op youtubequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Kun je het niet op yousendit ofzo zetten?
er zijn genoeg mogelijkheden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:31 schreef Tegan het volgende:
Of in tweeen knippen. Of gewoon pics maken. Of niet sturen. Of ...
m'n credo "ik heb geen humor, ik lach gewoon overal om" gaat weer eens opquote:
Ik laat men graag lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n credo "ik heb geen humor, ik lach gewoon overal om" gaat weer eens op
Dan loop je of nooit buiten.. of bij een voetbalwedstrijd in de stadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel politie gezien als hier
Leuke wijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel politie gezien als hier
Niet tegelijkertijd op één plek, maar verspreid over een half jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan loop je of nooit buiten.. of bij een voetbalwedstrijd in de stad
of er is echt iets gaande
owwwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd op één plek, maar verspreid over een half jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |