Beter op je spullen letten!quote:
Net als met belastingen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben het meegenomen.en.gan t weggeven.. zomaar.. gratis
Wat een hetero's!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben het meegenomen.en.gan t weggeven.. zomaar.. gratis
ze doen idd nwet of t niets is.. ze maken t je heel makkelijk, ze bedanken je.. en je kont er leger van terugquote:
Klinkt als een gouden formule voor mensen die snel willen afvallen. Hop, zo een halve kilo eraf.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef Cue_ het volgende:
ze doen idd nwet of t niets is.. ze maken t je heel makkelijk, ze bedanken je.. en je kont er leger van terug
Zou dat comfortabel zitten, twee van die ongelijke billen? Of moet je dan twee keer een kwart liter aftappen?quote:
Zul je altijd zien dat er mensen zijn die gelijk 6 kilo willen afvallen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een gouden formule voor mensen die snel willen afvallen. Hop, zo een halve kilo eraf.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
Pfff, krijg Rhu alweer aangeboden om als vriend toe te voegen bij fb. Moet mijn vinger in bedwang houden.
Why?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
Pfff, krijg Rhu alweer aangeboden om als vriend toe te voegen bij fb. Moet mijn vinger in bedwang houden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik las het, en nu is het weg en ben ik het vergeten. Argh.
Neuh, ik kijk gewoon in de editinfo.quote:
Waar wil die vinger naartoe dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
Er zijn vast fetisjisten die daar anders over denken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De 'Ignore' knop. Niet heel opwindend overigens.
Je mag het beestje Q gewoon bij zijn naam noemen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn vast fetisjisten die daar anders over denken.
Ignore-knop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag het beestje Q gewoon bij zijn naam noemen hoor.
Gisteren naar de dierenarts geweest weer, heb weer meer pilletjes en druppeltjes meegekregen maar vanmorgen leek het weer in 1x een stuk beter te gaan. Rare kat.quote:
Het komt uiteindelijk dus wel goed, mooi zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren naar de dierenarts geweest weer, heb weer meer pilletjes en druppeltjes meegekregen maar vanmorgen leek het weer in 1x een stuk beter te gaan. Rare kat.
Als ze naar de dierenarts moeten is het ineens overquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren naar de dierenarts geweest weer, heb weer meer pilletjes en druppeltjes meegekregen maar vanmorgen leek het weer in 1x een stuk beter te gaan. Rare kat.
Volgende keer ga ik gewoon een keer een rondje door de stad fietsen met haar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze naar de dierenarts moeten is het ineens over
Ligt er aan hoe ver ik ga fietsen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Als het psychisch is ben je nog verder van huis
Je zal misschien steeds verder moeten.. en de volgende stap is dat iemand dan de dokter na moet doen.. en dan moet je ook echt met pilletjes thuiskomen en dreigen.. en dan.. en dan...quote:
Ze wilde vast gewoon even naar buiten. Nu ze heeft gevoeld hoe tering koud het daar is is ze weer genezen. Simpel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zal misschien steeds verder moeten.. en de volgende stap is dat iemand dan de dokter na moet doen.. en dan moet je ook echt met pilletjes thuiskomen en dreigen.. en dan.. en dan...
Ik wil ook weer een babybuikquote:
Nou, go for it!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een babybuik
Die misselijkheid voor niets is niet leukIk zou willen dat het was omdat ik zwanger ben ofzo
Dat is een beetje gecompliceerd op het moment.quote:
Ja. Nu zou ik die behandelingen ook niet aan kunnen met die hormonen.quote:
Dat dan weer niet neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat helpt niet tegen haar huidige misselijkheid
Sowieso boven de wc hangen dus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Cola Tal. Dan kots je het uit óf boer je het weg.
maar je weet je van te voren of het een boer is/komt of nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Nja bij het boeren hoeft dat niet hoor.
Ja met die lekkere bruine draadjes in je kotsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Cola Tal. Dan kots je het uit óf boer je het weg.
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:59 schreef JDude het volgende:
Tenzij het een boer met wat meer dan gewenst resultaat is.
Valt reuze mee. Je kots gaat er van naar cola ruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja met die lekkere bruine draadjes in je kots
Bubbelt het dan ook in de wc?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je kots gaat er van naar cola ruiken.
/ervaring.
Geen idee, die haal ik nooit. De emmer is mijn beste vriend.quote:
Arme JDude, zomaar emmer worden genoemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee, die haal ik nooit. De emmer is mijn beste vriend.
Ik krijg nu heel ranzige ideeenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arme JDude, zomaar emmer worden genoemd.
Ik heb de draadjes ervaring.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je kots gaat er van naar cola ruiken.
/ervaring.
Gatverdamme.quote:
Die uit je neus komt!quote:
ow die heb ik volgens mij ook wel eens meegemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die uit je neus komt!
Ja ook dat heb ik mee gemaakt
Spaghetti uit je neus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Die uit je neus komt!
Ja ook dat heb ik mee gemaakt
Hier ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spaghetti uit je neus.
Verdikte klonten melk door je slokdarm omhoog.
Chocoladevla tijdens het fietsen.
Ja, kotsverhalen genoeg hier.
Ja, precies. Het is al een stuk minder dan vroeger, toen ik een jaar of 16 was, kwam ik de deur niet meer uit omdat ik overal kotsmisselijk van werd. Alleen school ging nog, maar o wee als ik een tentamen hadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ookAls ik ook maar een beetje stress heb ga ik over mn nek
Daar heb ik dan weer geen last van!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes komen er aan de andere kant uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |