Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 16-01-2012 16:36:23 ]
Ik moet nog een jaar, das pas kut als je 16 bent....quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, maandje nog dan ben ik er vanaf
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@vandermar
Ja gewoon brackets
@Reemi
Gewoon dramatisch
Aight. Ik vind het een van de vetste UI ooitquote:Op maandag 16 januari 2012 16:07 schreef Fifut het volgende:
Ja, je mag hem wel houden, mede-feyenoorderik neem wel weer die Guidetti
Ik voel je bro..quote:Op maandag 16 januari 2012 16:07 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar, das pas kut als je 16 bent....
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb er ook nog 1 Die niet eens verkocht wordt voor 26Kscammer
quote:
komt omdat het een eindbaas is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef el-blanchito het volgende:
Wat heeft Taiwo een hoge heading trouwens! 86
Buffon in plaats van de Steekquote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Team is af:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fS9znRUQbczxW
Verdediging uit mijn Serie A team gepakt (alleen Lucio i.p.v. Chiellini, al kan Chiellini ook omdat ik i.p.v. een Braziliaanse CDM nu Nocerino heb), twee pacey skillers op de flanken en twee goede allround spitsen. Ik ben benieuwd hoe Eto'o speelt..
Ik zou IF Jovetic ipv Sneijder doen. Hij is echt gigantisch goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef FUT123 het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ifmNVvCGbczyp
Dit is mijn team nu maar ik wil eigenlijk nu een ander team gaan maken. Raden jullie dit aan ?
Ibrahimovic-Pato
Di Natale---------------------Sneijder
IF Marchisio-Cambiasso
Taiwo-Silva-Chiellini-Maicon
Stekelenburg
Lijkt enigzins op mijn team, zelf was ik niet zo'n fan van Sneijder. Heb hem echter nooit in mijn 4222 gebruikt. Ik vind 4222 echt heerlijk. Zelf zou ik De Rossi ipv Cambiasso doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef FUT123 het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ifmNVvCGbczyp
Dit is mijn team nu maar ik wil eigenlijk nu een ander team gaan maken. Raden jullie dit aan ?
Ibrahimovic-Pato
Di Natale---------------------Sneijder
IF Marchisio-Cambiasso
Taiwo-Silva-Chiellini-Maicon
Stekelenburg
Ja, ik denk dat ik deze sowieso erbij koop dat ik kan doorwisselen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou IF Jovetic ipv Sneijder doen. Hij is echt gigantisch goed.
50% kansquote:
Denk het niet, de enige IF ooit die maar blijft stijgen en stijgen in zijn release week, onbegrijpelijk.. zit die youtube neger hem te promoten of iemand anders ofzo?quote:
Ben Arfa hetzelfde maar die is in de pricefix vanaf dag 1 al.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het niet, de enige IF ooit die maar blijft stijgen en stijgen in zijn release week, onbegrijpelijk.. zit die youtube neger hem te promoten of iemand anders ofzo?
die YT neger niet nee. Gaat ie nog verder stijgen denk je?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het niet, de enige IF ooit die maar blijft stijgen en stijgen in zijn release week, onbegrijpelijk.. zit die youtube neger hem te promoten of iemand anders ofzo?
Nee, die heeft hem juist gediscardquote:Op maandag 16 januari 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoalngquote:
Haha, Robben: 315K, Ramos: 330K, Pepe: 145K, Marcelo: 165K, etc etc. En de winnende goal wordt gescoord door Jonothan de Guzman, 400cquote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef laucas het volgende:
Jaja, de Guzman is goud waard voor Toefjes
Wat een grafteam dit, ik speel nog 1 potje met deze fags en dan begroet ik IF Ben Arfa.
Toch niet Jong Dong Gook ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb net al m'n geld geïnvesteerd in een Silver IF Koreaanse gast. Er staat er nog maar 1 andere van op de markt, dus ik hoop dat ik m'n 50K er wel uit kan halen
KLinkt allemaal als Chineesquote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Chang Wong Tae Ne
Wi Dong La
Gong Kook Rae
De enige Zilvere IF die er is, zoek z'n naam maar op.quote:
Ja Robben is een klasse apart maar ik mis een extra CM in deze formatie maar die bestaat dus niet, een soort CF met vleugels er naast.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Robben: 315K, Ramos: 330K, Pepe: 145K, Marcelo: 165K, etc etc. En de winnende goal wordt gescoord door Jonothan de Guzman, 400c![]()
Maar inderdaad laucas, normaal is een wedstrijd tegen jou een grote desillusie, maar ik herkende je bijna niet. Niet een team dat jou ligt duidelijk. Hoop dat je bij de verkoop nog wat mooie profit maakt (of je komt er nog achter welke spelers jou dwarsliggen natuurlijk, robben is geweldig om mee te spelen..)
3412 misschien een optie?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja Robben is een klasse apart maar ik mis een extra CM in deze formatie maar die bestaat dus niet, een soort CF met vleugels er naast.
3-5-2 is het ook weer niet want daar mis ik de vleugels weer, de LM en RM zijn me daar net iets te tam en dat gekut in het centrum vind ik ook maar niks. Denk dat het maar weer de good old 4321 wordt
Ja, mijn favoriete opstelling!quote:
Ik zou ook terug gaan naar 4321. Misschien een team met IF Ba en IF Ben Arfa?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja Robben is een klasse apart maar ik mis een extra CM in deze formatie maar die bestaat dus niet, een soort CF met vleugels er naast.
3-5-2 is het ook weer niet want daar mis ik de vleugels weer, de LM en RM zijn me daar net iets te tam en dat gekut in het centrum vind ik ook maar niks. Denk dat het maar weer de good old 4321 wordt
Vandermarretje!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, mijn favoriete opstelling!
Ik vind Giovani echt kut, hij voelt zo vreselijk traag en log aan.quote:
@blanchito: 3412 vind ik ook niet zo fijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou ook terug gaan naar 4321. Misschien een team met IF Ba en IF Ben Arfa?
Chicharitoquote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog een slecht vandermarretje ookeigenlijk zou je dan met Chicharito moeten spelen
ja dan moet je met een twee spitsen systeem gaan spelen wil je écht een vandermarretje gaan doen.quote:
nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:54 schreef zerokil het volgende:
Is het mogelijk om een RB een volle 9 chem te geven op een CB positie? (4-2-3-1)
Hoezo? Imo is een vandermarretje gewoon een gouden speler in een silver team...quote:Op maandag 16 januari 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dan moet je met een twee spitsen systeem gaan spelen wil je écht een vandermarretje gaan doen.Wat je ook kan doen is Medina RW zetten, pacey, 4* skill. Baasje.
ja een ultiem vandermarretje is gewoon de beste speler erbij maar laat maarquote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo? Imo is een vandermarretje gewoon een gouden speler in een silver team...
Deze.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo? Imo is een vandermarretje gewoon een gouden speler in een silver team...
jaquote:Op maandag 16 januari 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze.
WTF is er mis met mijn klasgenoten. Hele timeline van twitter vol met: eten, daarna met school bezig. Huiswerk
en nog meer van dat soort troep. zou ik echt de enige zijn die morgen niets heeft voorbereid voor het assesment waar je niets voor kan voorbereiden?
Mwah, ben juist nog wat tacovreters eruit aan het werkenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja een ultiem vandermarretje is gewoon de beste speler erbij maar laat maarMaar Medina moet je wel even uitproberen IMO
Salcido en Araujo CBquote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, ben juist nog wat tacovreters eruit aan het werkenAlleen Liga BBVA CB's zijn allemaal zooooo traaaaaagggggg
Salcido, IF Fabian, Bermudez, Talavera.quote:
Ja maar ik krijg toch het idee dat ik dan iets over het hoofd ziequote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jamaar als het jou ook lukt zonder, waarom zou je dan iets doen?
El Hamlap is wel een aardig spitsje, moet je wel liggen. Je kunt ook voor El Kabir of Castaignos gaan als je vleugels NL zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:06 schreef S0nic het volgende:
Iemand linkje van een Gouden Eredivisie team? of is het de moeite niet waard.
Vooral de spits lijkt me een probleem.
ik heb wel een silver/gold mix, is dat ook goed?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:06 schreef S0nic het volgende:
Iemand linkje van een Gouden Eredivisie team? of is het de moeite niet waard.
Vooral de spits lijkt me een probleem.
Nee, moet specifiek goud zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel een silver/gold mix, is dat ook goed?
Thx, heb al een silver eredivisie team dus er valt al wat te combinerenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga hem toch posten.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jVWba9QVbczCg
Wow, Boilesen en alderweireld hebben goede statsquote:Op maandag 16 januari 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga hem toch posten.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jVWba9QVbczCg
trololololo Feyenoord heeft niet eens gold verdedigersquote:Op maandag 16 januari 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wow, Boilesen en alderweireld hebben goede stats
Ik zou het maar eens ff checken bij je klasgenoten, mij is het te vaak overkomen en nu loop ik overal achteraanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg toch het idee dat ik dan iets over het hoofd zie
Liever alles zilver en brons dan alles niet zilver en bronsquote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
trololololo Feyenoord heeft niet eens gold verdedigers
Ik zal wel eens informeren maar ze zullen wel met dingen bezig zijn die nog lang niet af moetenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ik zou het maar eens ff checken bij je klasgenoten, mij is het te vaak overkomen en nu loop ik overal achteraan
Vlaarquote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever alles zilver en brons dan alles niet zilver en brons![]()
Vlaar > Alderweireld en vertongen. Vlaar is een tank alleen jammer van de lage pace wat in het echt totaal anders is. DUS>>>>>>
Ik ga mij even richting de wc begeven want ik moet pissen van het lachenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vlaarpure stront die vent. Hij is langzaam als een zak stront man
Alderweireld
VERTONGHEN
![]()
![]()
![]()
Ja waarschijnlijk wel, je kan het maar beter zeker wetenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal wel eens informeren maar ze zullen wel met dingen bezig zijn die nog lang niet af moeten
je doet maar, je kan niet ontkennen dat IF Jan een eindbaas isquote:Op maandag 16 januari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga mij even richting de wc begeven want ik moet pissen van het lachen
Doneren aan ene Richievdmquote:Op maandag 16 januari 2012 18:19 schreef Reemi het volgende:
Ben opeens m'n BPL team zat, na zo'n 55 wedstrijdenZal ik de boel (met verlies
) verkopen en een Serie A team maken, of is dat zonde?
Afgezien van schieten is hij nog slechter dan van der Pavertquote:Op maandag 16 januari 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je doet maar, je kan niet ontkennen dat IF Jan een eindbaas is
Van Der Meerquote:Op maandag 16 januari 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VDM? Ben je vernoemd naar een feyenoord fan?
Ziek mooie achternaamquote:
lulkoek.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afgezien van schieten is hij nog slechter dan van der Pavert
Stuur bericht dan van dat hij moet uploaden die kutsukkelquote:Op maandag 16 januari 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speelde net tegen deze gast:
http://www.youtube.com/user/FelixArg10
1-1 uiteindelijk. Hij probeerde de hele tijd te skillen maar hij kwam er niet doorheen. Ik scoorde de 1-0 en toen begon hij opeens heel sweaty te spelen.Maarja, dat zal hij wel niet gaan uploaden.
Op mij vind je niksquote:Op maandag 16 januari 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
tijd om even wat mensen te googlen, brb
https://twitter.com/#!/stephanvdmeerquote:Op maandag 16 januari 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
tijd om even wat mensen te googlen, brb
Ja.quote:
Is links onder Rijst?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
Deze kom ik tegen, erg oude foto. Lijkt wel een gehandicapten team
[ afbeelding ]
ik zou toch zweren dat jij uit Fryslân kwamquote:Op maandag 16 januari 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/stephanvdmeer
mijn twitter, ik ben vriend van martijn de pedo
Art thou serial?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat jij uit Fryslân kwam
Juist, dan ontkom ik die gasten zoals jou die m'n leven gaan uitpluizenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helaas. Geen facebook, hyves, twitter?
Hyvesquote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helaas. Geen facebook, hyves, twitter?
Ja klopt. Frieslandquote:
"Social media"quote:
huh ik had hem een week geleden voor 12k ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Jovetic dan maar voor 23.75 k gekocht, zul je zien dat de prijs vanaf nu wel gaat zakken
quote:
Vervolgens gaat iedereen Mexicanen suggestenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, ben juist nog wat tacovreters eruit aan het werkenAlleen Liga BBVA CB's zijn allemaal zooooo traaaaaagggggg
Via twitter blijf ik altijd op de hoogte van het huiswerkquote:Op maandag 16 januari 2012 18:30 schreef vandermar het volgende:
[..]ziek hard mensen trollen jwt. Binnenkort voor een opdracht nog een twitter aanmaken
Ik heb alleen twitter om mensen te volgenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:30 schreef vandermar het volgende:
[..]ziek hard mensen trollen jwt. Binnenkort voor een opdracht nog een twitter aanmaken
Dezequote:Op maandag 16 januari 2012 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Via twitter blijf ik altijd op de hoogte van het huiswerk
Ik weet het, belachelijk.. ik had hem ook voor 14k kunnen oppikken vorige week maar dacht "ach dat doe ik later deze week wel in de goede formatie", gaan de prijzen stijgen wat ze normaal nooit doen. En dat in TOTY week, als er extra veel pakjes verkocht worden.. ik snap de logica achter dzee prijsstijging echt niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
huh ik had hem een week geleden voor 12k ofzo
Daarom speel ik eigenlijk alleen nog singles. Daar heb je het ook wel een beetje, maar toch minder naar mn gevoel. Nadeel is wel dat je soms tegen teams speelt die nog in de making zijn. Aan de andere kant kwam ik laatst een heel leuk Deens silver/gold team tegenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens met mijn silvers in die best of the best cup gespeeld..echt weer bewijs van de handicap haha, ik was nog nooit zo "goed"
Rolde oa een full-Barca team op (inclusief Messi) met 4-0, won 10-0 van een kerel met de usual pace suspects (6-0 na 20 minuten, en hij was echt niet zo heel slecht..alles lukte) en daarna ook een simpele semi en finale. Echt bizar hoor
je zou dus kunnen zeggen dat het een ''braaf'' schot was.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Ja, het is wel leuk om zo wat originele teams tegen te komen.
Braafheid scoorde trouwens zijn eerste goal in de finale ik dacht dat het Overtoom was dus wilde hem met rechts de bovenhoek in knallen van rand 16, maar het werd een mislukt rollertje dat via een deflection de andere hoek in rolde
Kappen ik heb toetsweekquote:Op maandag 16 januari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Monster Energy uit de vriezer + FIFA =
Omdat je mijn avatar gemaakt hebquote:
Hier zou linksonder ook best Rijst kunnen zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mn Vandermarretje ff omgebouwd naar full silver. Met een beestenverdediging.
Heb je 'm "al" ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Wat hebben ze met die cardweight van Ben Arfa gedaan
Gaat nog voor ruim 150k op de PS3quote:Op maandag 16 januari 2012 18:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb je 'm "al" ?
Misschien hebben ze zijn droprate verlaagt ivm met TOTY, soort van compensatie dat er niet teveel van komen, maar ik zal er wel compleet naast zitten
Er zijn er juist veel.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb je 'm "al" ?
Misschien hebben ze zijn droprate verlaagt ivm met TOTY, soort van compensatie dat er niet teveel van komen, maar ik zal er wel compleet naast zitten
Of een paar Confetti's lopen ze te sparen.
Ben Arfa is op beide consoles gepricefixed vanaf dag 1quote:Op maandag 16 januari 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat nog voor ruim 150k op de PS3
"Entertainment"quote:
Monster Khaosquote:Op maandag 16 januari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Monster Energy uit de vriezer + FIFA =
Afgelopen week na de MessiRonaldoRooneyCrash een op xbox opgepikt voor 28kquote:Op maandag 16 januari 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is de prijs van Torres gezakt zeg. Voor 39k heb je er 1.
100K vind ik primaquote:Op maandag 16 januari 2012 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn amper Ben Arfa's en ze zijn allemaal boven 100k gefixed op beide consoles.
Zat nog te twijfelen, toen ik in de rij stond had ik die Khaos teruggelegd, zat juice in ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Monster Khaos
Ik heb eindelijk weer wat winst gemaakt. Ik had een Swansea kit voor 250c op open bid die ik heb verkocht voor 2900. En ik heb heel veel consumables voor weinig gekocht en voor meer verkocht. Dat kostte me wel een hoop bid tokens. Ondertussen heb ik weer wat zero weight spelers gekocht, o.a. Gyan die me wel 10k kostte.
Al langer bekendquote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik begin een patroon te zien. Na een quit blijft het loading screen in mijn volgende wedstrijd vast hangen. Puur toeval of al langer bekend?
Eng he, sap?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen, toen ik in de rij stond had ik die Khaos teruggelegd, zat juice in ofzo?
Wat ik niet ken zuip ik nietquote:
Je doet alsof je dom bent, of ben je het echt?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat ik niet ken zuip ik niet
Ik doelde meer op de combinatie sap/energy drank.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je doet alsof je dom bent, of ben je het echt?
Ja, je moet er wel van houden. Er zit minder suiker in dan die anderen maar het is toch enorm zoet. Nu snap ik ook waar je username vandaan komtquote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen, toen ik in de rij stond had ik die Khaos teruggelegd, zat juice in ofzo?
Ook nooit Monster ripper gedronken?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de combinatie sap/energy drank.
Heb nog nooit die combo gedronken
Ik had alle 3 die varianten in m'n hand, maar die andere 2 hadden sap dus ik snel rushen naar schappen om nog een groene te halenquote:
Idd, er zou maar iets in zitten wat verbonden is met "gezond"!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had alle 3 die varianten in m'n hand, maar die andere 2 hadden sap dus ik snel rushen naar schappen om nog een groene te halen
Torresquote:Op maandag 16 januari 2012 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Weer thuis van werk. Dus als CM naar VDV moet ik Toure zetten. Is van persie beter dan Torres of hebben jullie daar geen ervaringen mee?
Wat is de reden dat je het team wilt verkopen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:10 schreef FUT123 het volgende:
Is het slim om mijn hele team nu te verkopen en een nieuw team er voor terug te kopen?
Eigenlijk moet ik koffie leren drinken, das wel eckte mannendrankquote:
Werk nu 3 maanden op kantoor en koffie begin ik wel beu te rakenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik koffie leren drinken, das wel eckte mannendrank
Ik moet het nog een beetje leren drinken, daar hossel je die sma's meequote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Werk nu 3 maanden op kantoor en koffie begin ik wel beu te raken. De 600 koppen die je in het begin aangeboden krijgt ben ik maar aan het afslaan en ga ik voor thee of water
Dat doe je met breezersquote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet het nog een beetje leren drinken, daar hossel je die sma's mee
Starbucksquote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
Ik ben net begonnen met koffiedrinken maar kan het nog niet echt waarderen. Ik snap de hele hype niet. Het is niet lekker en het is niet vies. Misschien moet ik nog de juiste afstelling vinden.
Serie A lijkt me echt fijn spelen !quote:Op maandag 16 januari 2012 19:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je het team wilt verkopen?
Overpriced is die troep van hun en ik wil niet elke keer met zo'n kanker beker op de fotoquote:
Op welke positie en met welke formatie speel je met 'm? Linkjequote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd met IF Jovetic, 5-0 winst met 2x Jovetic + 2 assists. Heerlijke speler![]()
Kan nu helaas niet verder, want broertje wilt op de PS3.
Monster Khaosquote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Monster Khaos
Ik heb eindelijk weer wat winst gemaakt. Ik had een Swansea kit voor 250c op open bid die ik heb verkocht voor 2900. En ik heb heel veel consumables voor weinig gekocht en voor meer verkocht. Dat kostte me wel een hoop bid tokens. Ondertussen heb ik weer wat zero weight spelers gekocht, o.a. Gyan die me wel 10k kostte.
DEZE MANquote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overpriced is die troep van hun en ik wil niet elke keer met zo'n kanker beker op de foto
Ik ben m'n huidige team zat, en wil ook een Serie A team gaan maken. Het is maar een spel, ik wil het leuk houden. Genoeg redenen dus om mijn huidige team te verkopenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Serie A lijkt me echt fijn spelen !
Hoorde al meer slechte dingen, daarom teruggezetquote:
dit dus. 5 euro voor een bekertje melk met koffiequote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overpriced is die troep van hun en ik wil niet elke keer met zo'n kanker beker op de foto
4-5-1 serie Aquote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Serie A lijkt me echt fijn spelen !
Moccachino, latte Machiato en dat soort meuk. Ik wil gewoon koffiequote:Op maandag 16 januari 2012 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus. 5 euro voor een bekertje melk met koffie
Bier is héérlijk in de zomerquote:Op maandag 16 januari 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Irish coffeedat is genieten. Lekker lam daarvan worden
heerlijk.
Ik moet denk ik meer en vaker koffie gaan drinken, dan ga ik het denk wel lekker vinden. Net als met bier wat ik in het begin bitter vond maar nu echt lekker.
gast jij bent 14, dat mag heul nietquote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bier is héérlijk in de zomer
Maltquote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast jij bent 14, dat mag heul niet
Ik heb dat de eerste keer gehad maar vond het niet echt fijn met melk. Nu zonder melk is al stuk beter.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik eerlijk ben drink ik nog koffie met melk
Moet toch watquote:
En winter, herfst, lentequote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bier is héérlijk in de zomer
Bavaria, Bitburger en Warsteinerquote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp vind jij malt wel lekker?
Bavariaquote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria, Bitburger en Warsteiner
Je moet er van houden (zoals bijna alle energy drinks)quote:
#Niethatenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Hij vindt Malt dus nog echt lekker ook.Had 't er laatst al met 'm over. Dude, dat is echt niet goed. Ik had laatst Bavaria Malt aangezien ik de bob was, maar heb de helft laten staan: Dan maar een bierenbeul, malt gaat er bij mij niet in.
Wat een bagger.
Bitte ein eckte Bitquote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria, Bitburger en Warsteiner
jíj weet.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
BavariaGrolsch
Oranjeboom
allemaal bocht.
Warsteinerlekker bier.
Dieses manquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Hij vindt Malt dus nog echt lekker ook.Had 't er laatst al met 'm over. Dude, dat is echt niet goed. Ik had laatst Bavaria Malt aangezien ik de bob was, maar heb de helft laten staan: Dan maar een bierenbeul, malt gaat er bij mij niet in.
Wat een bagger.
Eens.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Bavaria is sowieso niet te slurpen.
Met oudjaarsnacht werd bij ons hier in het dorp gratis bier geschonken (quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
BavariaGrolsch
Oranjeboom
allemaal bocht.
Warsteinerlekker bier.
Pauper malt?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wel een echte dan he, niet zo'n pauper malt
sowieso duits bier
Niet 16 zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pauper malt?
Ik vind het goed smaken tot mijn 16e
Gewoon Spaans of Liga BBVA en silver/gold? Ik weet wel een paar silvers, maar golds zou ik zo niet weten.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een slimme oplossing weet voor goedkope CV's in een Spaans team? Zijn echt allemaal onbetaalbaar of fucking slecht.
Deze man.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pauper malt?
jij gaat nog wat meemaken als je 16 bentquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pauper malt?
Goudjes inderdaad. Heb Raúl Albiol, maar die is ook al traag.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon Spaans of Liga BBVA en silver/gold? Ik weet wel een paar silvers, maar golds zou ik zo niet weten.
Ik krijg dat er echt niet in, zelfs als ik aangeschoten ben. Ik moet spontaan een pizza leggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met oudjaarsnacht werd bij ons hier in het dorp gratis bier geschonken ().
Grolsch natuurlijkNiet te zuipen jungee, maar ja het was gratis he...
Ik niet, zie de nood niet om de bierdrinkende held uit te hangenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze man.
Iedereen drinkt bier voor z'n 16de.
Ja klopt. De gewone groene vind ik wel lekker, en die Juice (geel ofzo) ook wel ok. Alleen voel ik me altijd zo sneu als ik bij de AH in de rij sta met allemaal van die knulletjes van 14 die dat spul ook halen. Alleen drink ik het omdat ik het gewoon lekker vind. Na een blik Monster kan ik een kwartier later al slapenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet er van houden (zoals bijna alle energy drinks)
Maar goed. Ik moet even kijken of er RM/RWs zijn die zero weight zijn. Er zijn wel een paar CMs maar die kan ik nu niet vinden.
HOUDEN ZO KNUL!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik niet, zie de nood niet om de bierdrinkende held uit te hangen
Je gaat wat meemaken op feestjes. Niemand wil het maar iedereen wordt hetquote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je dit jaar Lowlands? Man ik wil ook zo graag maar kamp elk jaar met te weinig geld.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind Grolsch wel te drinken. Doet me denken aan LowlandsBeugelbar
als 14 jarige is dan ook nog niet echt aan de orde als het goed is. Tenzij je van die debiele vriendjes hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig toch 16 zijn om het te kunnen kopen? Ik ben 21 en nog moest ik een keer mijn ID laten zienquote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja klopt. De gewone groene vind ik wel lekker, en die Juice (geel ofzo) ook wel ok. Alleen voel ik me altijd zo sneu als ik bij de AH in de rij sta met allemaal van die knulletjes van 14 die dat spul ook halen. Alleen drink ik het omdat ik het gewoon lekker vind. Na een blik Monster kan ik een kwartier later al slapenDrink dat spul al zo lang dat ik immuun ben
Heel veel goeie maten van me heb ik moeten laten gaan omdat hun het zuip en drugscircuit in zijn gegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als 14 jarige is dan ook nog niet echt aan de orde als het goed is. Tenzij je van die debiele vriendjes hebt.
Ik koop wel een kaartje, maar of ik ook ga. Geen idee. Ging altijd met mijn vriendin, maar dat is niet zo lang geleden uit gegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je dit jaar Lowlands? Man ik wil ook zo graag maar kamp elk jaar met te weinig geld.
Victor Ruiz, 67 pacequote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goudjes inderdaad. Heb Raúl Albiol, maar die is ook al traag.
Dat is echt kut man, heel schooljaar daardoor verprutstquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alleen zou ik toch ooit nog wel eens wiet willen proberen
Daarom, wil ik een keer doen in de zomervakantie als ik 16 ben ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is echt kut man, heel schooljaar daardoor verprutstwel geniale dingen meegemaakt die ik absoluut niet had willen missen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel veel goeie maten van me heb ik moeten laten gaan omdat hun het zuip en drugscircuit in zijn gegaan
Is je 2e naam toevallig Tupac?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel veel goeie maten van me heb ik moeten laten gaan omdat hun het zuip en drugscircuit in zijn gegaan
Hadden wij op schoolkamp, hele dag blowen en stonedquote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom, wil ik een keer doen in de zomervakantie als ik 16 ben ofzo
Heb geen zin om m'n lijf te verkloten aan alcohol en dergelijkequote:
quote:
heel verstandig man.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb geen zin om m'n lijf te verkloten aan alcohol en dergelijke
Stiekem is Tupac zijn 2e naam Shakurquote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hardoplachen, geen idee waarom.
Haha echt?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig toch 16 zijn om het te kunnen kopen? Ik ben 21 en nog moest ik een keer mijn ID laten zien
Faal. Het is Tupac Amaru Shakur.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stiekem is Tupac zijn 2e naam Shakur
Sigwaardig.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Malt bier smaakt als bezwangerde appelsap.
I lolled.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Malt bier drinken
Dat is gewoon geen bier..dan kan je beter nog lekker aan de cola blijven. Malt bier smaakt als bezwangerde appelsap.
Torresquote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hW8L2DUQbczG8
Zal 'm later natuurlijk nog upgraden en uitbreiden, maar de basis staat en m'n coins zijn op. Ik vind vooral die voorhoede. Jammer dat ik net Griezmann verkocht heb.
hoe duur is dit team ongeveer?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-5-1 serie A
------------------------------------Ibra-----------------------------------------
Lavezzi --Sneijder----Marchisio IF----Jovetic IF ---Pepe IF
Taiwo----------Chiellini--------------Lucio-------------Maicon
--------------------------------Stekelenburg------------------------------
Met ibra en SNeijder moet ik nog spelen maar Robinho en Pato zijnvervangers
Ik kan.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat dachten jullie van PS3 clubben?
Ik speel een potje FUT, dat mag van mezelf, daarna leren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat dachten jullie van PS3 clubben?
240 a 250K ofzoiets dnek ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef FUT123 het volgende:
[..]
hoe duur is dit team ongeveer?
heb ongeveer 350k te besteden
na vi?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat maar zitten dan, dan zijn de beste spelers er niet
Ikzelf kon ook maar 1 potje
Moet om 8 uur stoppenquote:
Marchena 50 pace FTW!!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hW8L2DUQbczG8
Zal 'm later natuurlijk nog upgraden en uitbreiden, maar de basis staat en m'n coins zijn op. Ik vind vooral die voorhoede. Jammer dat ik net Griezmann verkocht heb.
Zit al ingame.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Lindgren, zal ik je snel nog je spelers geven?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
http://twitpic.com/883fkm
sick, had iemand in pakje.
Nu je het zegt en ik wat beter kijk.quote:
wel mooi gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu je het zegt en ik wat beter kijk.
Boskamp > Gijpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |