Die is dan ook van G:Sonquote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef grazz het volgende:
Heb nog niet alles gehoord maar mijn favo tot nu toe: Reidun Sæther - High On Love![]()
![]()
![]()
Norway is the new Sweden
Ook echt typisch zo'n G:son nummerquote:
Ik dacht daarvan altijd dat het een lekker wijf zou worden.quote:
Ik vond hem na 1x direct leuk, dus dat is een goed tekenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Plumbo is dé grote favoriet. Zou leuk zijn
Het nummer net gehoord. Ik was even bang dat het een metalachtig nummer zou worden (ja, met als titel Ola Nordmannquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Plumbo is dé grote favoriet. Zou leuk zijn
Een metalachtig nummer dat ik kan waarderen? Kom nou, je kent me toch al wel een beetje, als het niet cheesy genoeg is haak ik af!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Het nummer net gehoord. Ik was even bang dat het een metalachtig nummer zou worden (ja, met als titel Ola Nordmann), maar dit is erg goed
Hier houd ik wel van en dan vooral ook in eigen taal! Terechte favoriet, hiermee kunnen ze zich zeker onderscheiden.
Heel mooi idd. Zou prima de Yohanna van 2012 kunnen zijn. Ik denk alleen niet dat ze gekozen gaat worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:31 schreef grazz het volgende:
Net alle optredens bekeken en er is één die me kippenvel bezorgde... Ik heb echt niet snel dat ik een wow-gevoel krijg, maar dit is gewoon een serieuze kanshebber:
Ik geloof het wel, vind deze semi veruit de minste en kijk uiteraard MFquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef grazz het volgende:
Laatste semi morgen. Mijn persoonlijke top 8:
1.Tooji - Stay
2.Lise Karlsnes - Sailors
3.Marte Valle - Si
4.Bobby Bare & Petter Oien - Things change
5.Havard Lothe Band - The greatest day
6.Silya Nymoen - Euphoria
7.Yaseen & Julie Maria - Sammen
8.The Canoes - Seemed like a good idea
Tuurlijk niet, maar dat garandeert nu eenmaal zijn inkomenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rybak is nu tot in de lengte van dagen verplicht om elk jaar weer op te komen draven?
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zie toch liever Mimi Oh in plaats van Minnie Oh
Publieksstemmen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom nu opeens geen mooie ronde cijfers meer?
Beleefd is een beter woord dan blij...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Plumbo-mannen steeds heel blij klappen als ze weer eens als eerste worden genoemd
hehequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Voor deze jongen heb je geen gaydar nodig.
Denk vanwege zijn eigen achtergrond..quote:Op maandag 12 maart 2012 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Prima track, maar waarom in godsnaam die irritante Arabische jengel erdoorheen? Om de Turken te pleasen ofzo? Bah, dat doet echt afbraak aan het nummer. Desondanks: dit kan onmogelijk de finale missen.
Zal wel, maar het verpest het nummer. Hoewel Noorwegen er niet wakker van zal liggen. Dit is typisch zo'n nummer dat in de finale als 2e of 3e eindigt.quote:
Het verpest het nummer helemaal niet, het is juist enorm catchy.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel, maar het verpest het nummer. Hoewel Noorwegen er niet wakker van zal liggen. Dit is typisch zo'n nummer dat in de finale als 2e of 3e eindigt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik kijk uit naar dit Nummer donderdag. En die heerlijke chick
Zelf ben ik blij dat het zo laag geëindigd is, omdat ik hem echt verschrikkelijk vind en het nummer te cliché vind. Maar dat het zo laag gescoord heeft snap ik ook niet. Over het algemeen doen dit soort nummers het altijd erg goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd geschokt dat dit zo laag is geëindigd...
Het lijkt me dat het nummer erg in de smaak valt bij de televoters, en als de jury er dan geen punten aan geeft, krijg je dan volgens mij zeker nog wel een paar punten...
Nou ik had Noorwegen hogere plaats geschat ipv op de 26e plaatsquote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verschrikkelijk, meer woorden heb ik hier niet voor...
Ik denk dat Carlo Boshard er twaalf punten voor heeft gegeven.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Fred_B het volgende:
3 van de 7 punten voor dit nummer kwamen trouwens uit Nederland. Dus wij waren zo'n beetje de enigen die dit nog wel leuk vonden.
Gordon heeft er vast ook zijn hele beltegoed tegenaan gesmst!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik denk dat Carlo Boshard er twaalf punten voor heeft gegeven.
Hij heeft zeker gestemd tijdens het moment dat de lijnen eruit lagen, anders waren de punten wel hoger geweest.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon heeft er vast ook zijn hele beltegoed tegenaan gesmst!
Inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik denk dat Carlo Boshard er twaalf punten voor heeft gegeven.
Ik heb voor dit nummer (en voor Griekenland) gestemd, het was mijn favorietquote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Fred_B het volgende:
3 van de 7 punten voor dit nummer kwamen trouwens uit Nederland. Dus wij waren zo'n beetje de enigen die dit nog wel leuk vonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |