Ik las ergens dat het deels in Pittsburgh zou spelen en aan die gele brug te zien zou dat wel eens kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook binnen hierquote:
lijkt op enslavedquote:Op zondag 5 februari 2012 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans van The Last of Us:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hyped!
LOLquote:
Hier ook.quote:
Was 1 van de mooiste stukken vind ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben met Uncharted 3 begonnen gister. Nu ergens bij 'chapter 14/15' bij dat schepenkerkhof. Leuk tot nu toe!
Ik heb nu al twee keer gehad dat ik tijdens een vuurgevecht doodging (bijvoorbeeld op die bestuurshut met die automatische gun) dat als de game dan weer geladen was er opeens niemand meer te bekennen was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was 1 van de mooiste stukken vind ik.
Die is wel tof, maar ik ben vreemd genoeg verslaafd aan de andere games die te spelen zijnquote:
Colliseum zit in FF 13-2quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel tof, maar ik ben vreemd genoeg verslaafd aan de andere games die te spelen zijn
Ja, maar veel te duur.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef Che_ het volgende:
Kan je PS3 spellen kopen online via je playstation en dan gewoon downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |