Ga nou niet gelijk scheldenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:02 schreef andreas612 het volgende:
tokkie, volgende keer gewoon op 'nieuw deel' klikken..
Het is toch niet mogelijk om deze te koppelen met de vorige delen?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga nou niet gelijk scheldenMisschien weet hij niet dat het zo werkt.
Zie post #3
Achteraf wel door een mod, zoals het nu gedaan is. Alleen jammer dat je niet alsnog automatisch wordt ingeschreven voor volgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is toch niet mogelijk om deze te koppelen met de vorige delen?
sorry, zit redelijk vaak in ONZ, daar worden éckte mannen van elkaar onderscheiden dmv lieve woordenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga nou niet gelijk scheldenMisschien weet hij niet dat het zo werkt.
Zie post #3
Hij is inmiddels al gekoppeld. Gedaan toen ik het schreef ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is toch niet mogelijk om deze te koppelen met de vorige delen?
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sorry, zit redelijk vaak in ONZ, daar worden éckte mannen van elkaar onderscheiden dmv lieve woorden
Hmmm gaat Danny dat ooit nog eens veranderenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al gekoppeld. Gedaan toen ik het schreef ja.
Maar het heeft nadelen, waarvan de grootste is dat alle volgers de reeks/topics weer kwijt zijn.
Twijfelde al over een slotje om hem zelf maar opnieuw te openen.
True... of gewoon effe buiten je eigen topic kijken en op WKN klikken, dan kom je er ookquote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sluiten en nieuwe openen inderdaad, denk dat dit de beste optie is, wel via het andere topic doen, anders klopt de telling niet meer
Hier in Zeeland nog steeds ijs op de sloten hoor, heb het idee dat het niet veel gedooid heeft vandaag/.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef marcel-o het volgende:
vanmorgen ijs op de sloten
en k was t topic kwijt![]()
Dankjequote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, de eerste matige vorst gehad. Prima weer overigens....nu nog een keer sneeuw
Speedy, proficiat met je verjaardag!
Prachtig weer inderdaad voor een verjaardag, of had je liever storm gehad?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankje
Mooie dag op mijn verjaardag gehad + de koudste dag van 2012
Oke! sorry ik had de wiki gekopieerdquote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef Frutsel het volgende:
SVP bij nieuw topic openen wel rekening houden met de bestaande reeks. Dus de knop "open nieuw deel" rechtsonderin op de laatste pagina gebruiken. Dan wordt alles uit de OP gekopieerd en krijgen ook alle volgers het topic weer te zien in hun MyAT
Nu je het zegt ja. De OP uit de wiki klopt niet meer. Kun je het vervangen met de OP uit het vorige deeltje?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef Wessell het volgende:
[..]
Oke! sorry ik had de wiki gekopieerd
Feli Speedyquote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankje
Dit dusquote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef Frutsel het volgende:
SVP bij nieuw topic openen wel rekening houden met de bestaande reeks. Dus de knop "open nieuw deel" rechtsonderin op de laatste pagina gebruiken. Dan wordt alles uit de OP gekopieerd en krijgen ook alle volgers het topic weer te zien in hun MyAT
Ik mag hopen dat er nog koudere dagen gaan komen dit jaar..quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankje
Een tekening met een dikke kus ?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat mag ik ook hopen
Bedankt allemaal, heb al een mooikado van mijn dochter gekregen
Zo onderhand word ik er ook schijtziek van ja, telkens worden we gek gemaakt met kaarten die toch niet uitkomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:48 schreef Dagkaart het volgende:
Als dit waar is kun je van mij part dit topic stoppen. Wordt er schijtziek van
Bullshit, februari en maart kunnen ook nog zwaar winters zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef Lemans24 het volgende:
Een extreme (zeer zachte) winter is toch veel leuker voor de statistieken dan wéér een gemiddelde? Een strenge winter wordt het toch niet meer, dat is schier onmogelijk.
Oh ja, wat een omslag!
Klopt! En al die kaarten zijn leuk, maar die brengen de mensen het hoofd niet op hol, dat doe jezelfquote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bullshit, februari en maart kunnen ook nog zwaar winters zijn.
1956, lang geleden. Zie ik niet meer gebeuren. Dit wordt het jaar zonder winter!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bullshit, februari en maart kunnen ook nog zwaar winters zijn.
Precies, je tegen beter weten in voorstellen dat het koud wordt, terwijl we in een land leven waar het gemiddeld de hele winter niet kouder wordt dan 0 graden (De Bilt). Zonde van je tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! En al die kaarten zijn leuk, maar die brengen de mensen het hoofd niet op hol, dat doe jezelf
Ik vind dat gespeculeer wel leuk maar ik hecht er ook weer niet teveel waarde aan. Het gezegde "niets zo veranderlijk als het weer" is vaak van toepassing deze winterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:27 schreef Dagkaart het volgende:
Ik stel me niks voor. alleen die kaartjes die hier iedere dag gepost worden... ik zie het nut er niet van in.
Solar Cycle 19: 1956-1958 huge peak wide 1956-60quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1956, lang geleden. Zie ik niet meer gebeuren. Dit wordt het jaar zonder winter!
En maart hoort niet bij de winter.(alleen wel bij het Hellmanngetal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |