abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107170200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Zal F. trouwens leuk vinden, dat ze voor jouw lief aangezien wordt Elmo :D
Sorry, het lag echt aan mij, het formaat van het plaatje en mn telefoon. Uitvergroot op de pc is ze duidelijk een vrouw. :@
pi_107170241
En ze had nog wel een nieuwe skinny :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:04:54 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107170400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ach, nu had Isabeau meer cupcakes! (ze heeft er gewoon drie opgevreten, en een brownie...en handenvol zoute sticks en nibbits.... :') )

Het was zo leuk en Tirza is gewoon de coolste peuter, samen met Isabeau natuurlijk. <3
Ik moet eerlijk zeggen dat Harry helemaal geen snoeper is! HIj neemt wel eens ergens een hap van maar meestal blijft de rest liggen. Dat heeft ie echt niet van zijn ouders :N
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:05:13 #104
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107170409
Hahaha ja! Arme F.
Ach, ze is wel eens eerder voor man uitgemaakt, maar nooit voor mijn lief!

Niks van gemerkt sorbo dat het goed gaat met je peuter! :P
Vond het leuk om haar weer eens te zien en ik ben blij dat we onze dames toch nog samen op de foto hebben gekregen!! O+
heb trouwens een leuke foto van haar met m'n vader, stuur ik je straks!

Mijn dame wilde vanmorgen niet wakker worden. Eerst zachtjes 'wakker worden' gezegd, daarna een beetje over d'r rug geaaid. Geen reactie. Toen ging ik 'r aan haar neusje kriebelen en toen begon ze te lachen, maar wakker worden wilde ze nog steeds niet. Ze schoof Dikkie dik onder haar buik en snurkte verder. Na even doorkriebelen heb ik haar uiteindelijk maar uit bed getild en toen kroop ze helemaal weg in m'n nek! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_107170526
Dat klinkt precies als Isabeau gistermiddag! Ik kreeg haar na vier uur slapen (!!) echt met geen mogelijkheid wakker. Ik denk dat ze elkaar uitgeput hebben!! :D

En jaaaa ik ben benieuwd naar die foto! :D (en de rest, FB? :D)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:19:47 #106
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107170763
Lijkt er wel op idd! Was natuurlijk een heftig weekend zo voor de meiden!
Foto is onderweg, rets pleur ik zometeen op FB! (als er foto's niet op mogen, moet je het ff zeggen!)
pi_107171337
Ik ken geen schaamte, dat weet je toch?
pi_107172623
Gave foto's Elmo!

Rienk eet ook geen zoet hoor. Nibbits lust hij wel, maar als hij mag kiezen tussen hartig of zoet dan rent hij gelijk naar hartig. Vreet zo een halve kaas op :')

Met mn tandloze gaat alles goed. Het gat is gewoon al weer dicht! :o (3 dagen later) en zn tandvlees kleurt alweer mooi roze. Hij doet het helemaal goed en moest zonet huilen bij Igam Ogam. Hij vond het regenwolkje eng O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_107184631
Lente eet alles atm. Hoewel, van vlees moet ze weinig hebben en groente eet ze minder goed dan ander lekkers,maar met wat gestunt krijgen we daar vaak ook wel een paar hapjes van naar binnen.

En tussendoor laat ik r vaak zelf tomaatjes wassen en zo. Dan schijnen ineens stukken lekkerder te zijn.

En as we speak eet we zich het schompes aan biologische amandelen.
pi_107192092
Ik heb vanmiddag een mail gehad van de peuterspeelzaal! Ze mag per 1 maart komen en twee weken voor die tijd gaan we kennis maken.. Ik werd er helemaal ene beetje emo van, wat word ze toch groot! Mijn kleine meisje nu al naar de psz.
(al lees ik hier dat sommige kinderen nog eerder gaan)
En ik moet ook wel zeggen dat ze er wel erg aan toe is maar toch... Psz das bijna school..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107207964
Oeh ja. da's wel even een stap he, MP?

Ssserpente, heerlijk toch als ze zo lekker eten? Isabeau at gisteren ook wel goed. Ik kan haar meestal wel overhalen door er parmezaanse kaas over te raspen. Maakt niet uit wat het is :')

Vanmorgen had mijn meiske een lichtelijjk ochtendhumeurtje. Alles werd ter discussie gesteld. Ze wilde geen schone luier, niet aankleden etc..

"Wil je dan in je vieze luier en je pyjama naar het kinderdagverblijf?"
"Ja. lekker met vieze luier naar kinnerdaggoeblijf!" *jankgilkrijs*

Ook wilde ze zelf lopen ipv de buggy. Daar heb ik dus echt geen tijd voor, dus dat vind ik echt geen discussiepunt 's ochtends. Nou daar denkt Isabeau dus anders over.

"Ik wil ZELF lopen mama!"
"Dan komt maqma te laat op haar werk"
"Geeft niks!"

En tot slot, onderweg:

"Waar is de maan nou?" *huilll*
"De maan heeft zich verstopt!"
"Nee mama, de maan is niet verstopt die is in de lucht en de sterren ook, achter de wolken"
*uitgeluld*

Allemaal heel leuk hoor, die zelfstandigheid en wijsneuzerij, maar ik was stiekem best even blij dat ze een dagje KDV heeft vandaag :D
pi_107208007
Waar ze zich natuurlijk voorbééldig gedraagt! :+
pi_107208026
Uiteraard :')

Ze jankte nog in het halletje en op weg naar de zaal begon ze te kwebbelen. Komen we binnen:

"Goeiemorgen Antsje!" "Het is een leuke dag vandaag" }:|
pi_107208130
Oh Sorbootje... fijn he, als ze kunnen praten? }:|
pi_107208183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:54 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Sorbootje... fijn he, als ze kunnen praten? }:|
Laten we het erop houden dat het voor- en nadelen heeft ;)
pi_107208495
Ow Isabeau! Maar ja uiteindelijk heeft iedereen wel eens last van een humeurtje toch!

Hier hebben we 's avonds een heel ritueeltje en die sluiten we af met bidden voor het slapen gaan. Gisteravond vergeten.. Word mevrouw vannacht om kwart over 2 huilend wakker, ik erheen om te vragen wat er is, "mama we hebben niet gebid".
pi_107211208
Whahaha.. nou ze is in elk geval wel trouw! :D
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:37:52 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107212124
Sorbo wat gezellig dat geklets! O+
Al snap ik dat je er s ochtends wel flauw va wordt :D

MP, nou weet je wel dat je iedere avod het nahtritueeltje moet doen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107212224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb vanmiddag een mail gehad van de peuterspeelzaal! Ze mag per 1 maart komen en twee weken voor die tijd gaan we kennis maken.. Ik werd er helemaal ene beetje emo van, wat word ze toch groot! Mijn kleine meisje nu al naar de psz.
(al lees ik hier dat sommige kinderen nog eerder gaan)
En ik moet ook wel zeggen dat ze er wel erg aan toe is maar toch... Psz das bijna school..
Spannend joh! en inderdaad, ze zijn nog zo klein O+ maar nu al eerste stappen aan het maken richting de echte school straks!

Hahaha Isabeau is echt hilarisch :D _O- ik moet altijd zo lachen om wat je hier typt over haar Sorbootje, wat een bijdehandje :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_107212352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
Whahaha.. nou ze is in elk geval wel trouw! :D
Trouw is ze zeker inderdaad. (ik wat minder zoals je merkt ;))
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Sorbo wat gezellig dat geklets! O+
Al snap ik dat je er s ochtends wel flauw va wordt :D

MP, nou weet je wel dat je iedere avod het nahtritueeltje moet doen :)
Ja ik doe het ook iedere avond wel, maar meestal doet papa dan met haar het bidden en papa is nu in Keulen dus ik moest het hele ritueel zelf doen, dom dom dom van mij ;) Maar gelukke ging ze meteen weer lief slapen tot vanmorgen half 9 :)
pi_107247663
Goedemorgen!

Mijn peuter was vanmorgen een stuk gezelliger. Had nog steeds geen in aankleden en kinderdaggoeblijf, maar gelukkig draaide dat ook snel bij.

Van de week trouwens nog gelachen (ik heb het op film, maar vind het filmpje niet geschikt voor hier). Ze zat in bad en zat lekker te kletsen over hoe ze moest plassen en poepen (en nam vervolgens een slok badwater :') ) en ineens was ze stil. Ik vroeg wat ze deed en ze keek erg ondeugend, dus ik vroeg het nog twee keer en ineens, met een ondeugende kop "Ik zit even te krabbelen!" (tussen d'r benen dus :') ) "Lekker!"
  donderdag 26 januari 2012 @ 09:12:35 #122
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107247996
Goeiemorgen!

Hahaha, Sorbo, even krabbelen. Tsja, dat moet ook af en toe gebeuren he! Zoals die kleine mennekes aan hun 'pinkje' zitten te freutelen, moet een meisje even krabbelen! :')
Tirza is niet zo van het krabbelen, die moet er af en toe even duwen, schijnt ook fijn te zijn. :') :')

Mevrouw werd vannnacht ineens luid huilend wakker ;( . Ze heeft even bij ons in bed gelegen en telkens als ik bijna in slaap viel riep ze: Kijk papa in het roote bed, mama in het roote bed, Tirza in het roote bed! En vervolgens: De buren slapen! Euh ja, maar als je nog even zo doorgaat met roepen, dan zijn die ook zo wakker! :X
Uiteindelijk is ze weer naar haar eigen bed verhuisd en heeft ze nog ff liggen piepen. Vanmorgen kreeg ik haar natuurlijk niet wakker....

Ze heeft voor haar verjaardag een liefebeestrolley O+ gekregen. Gisteren liep ze ineens met dat ding door de woonkamer, richting de gang en terwijl ze de deur open deed riep ze: Daahaag, ik ga naar de kermis! :W
pi_107248707
Haha en gelijk heeft ze! :D Lekker naar de kermis.

En die liefebeestrolley is echt leuk. Ik denk dat Isabeau hem ook MOET. :D
pi_107279182
Roy zegt Mij O+ We waren vanavond aan het spelen met een knuffel en ik vroeg van wie is die knuffel en kreeg ineens Mij te horen :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 januari 2012 @ 23:06:01 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107279236
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Roy zegt Mij O+ We waren vanavond aan het spelen met een knuffel en ik vroeg van wie is die knuffel en kreeg ineens Mij te horen :D
O+ ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')