Sorry, het lag echt aan mij, het formaat van het plaatje en mn telefoon. Uitvergroot op de pc is ze duidelijk een vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Zal F. trouwens leuk vinden, dat ze voor jouw lief aangezien wordt Elmo
Ik moet eerlijk zeggen dat Harry helemaal geen snoeper is! HIj neemt wel eens ergens een hap van maar meestal blijft de rest liggen. Dat heeft ie echt niet van zijn oudersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ach, nu had Isabeau meer cupcakes! (ze heeft er gewoon drie opgevreten, en een brownie...en handenvol zoute sticks en nibbits....)
Het was zo leuk en Tirza is gewoon de coolste peuter, samen met Isabeau natuurlijk. <3
Laten we het erop houden dat het voor- en nadelen heeftquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:54 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Sorbootje... fijn he, als ze kunnen praten?
Spannend joh! en inderdaad, ze zijn nog zo kleinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb vanmiddag een mail gehad van de peuterspeelzaal! Ze mag per 1 maart komen en twee weken voor die tijd gaan we kennis maken.. Ik werd er helemaal ene beetje emo van, wat word ze toch groot! Mijn kleine meisje nu al naar de psz.
(al lees ik hier dat sommige kinderen nog eerder gaan)
En ik moet ook wel zeggen dat ze er wel erg aan toe is maar toch... Psz das bijna school..
Trouw is ze zeker inderdaad. (ik wat minder zoals je merktquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
Whahaha.. nou ze is in elk geval wel trouw!
Ja ik doe het ook iedere avond wel, maar meestal doet papa dan met haar het bidden en papa is nu in Keulen dus ik moest het hele ritueel zelf doen, dom dom dom van mijquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Sorbo wat gezellig dat geklets!
Al snap ik dat je er s ochtends wel flauw va wordt
MP, nou weet je wel dat je iedere avod het nahtritueeltje moet doen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Roy zegt MijWe waren vanavond aan het spelen met een knuffel en ik vroeg van wie is die knuffel en kreeg ineens Mij te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |