werk(te) je 2 dgen per week?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hij heeft nooit op kdv gezetenHij gaat naar opa en oma 2 dagen per week.
Hij mag 28 feb starten. Dan is hij op 1 dag na 2 weken 2
Maar de carnavalsvakantie zit er tussen.
Ja, want het is met carnaval! Hoe heet het bij jullie dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef Meimeltje het volgende:
Stiemie, nou laat ze maar langskomen toch, scheelt weer een bezoekje aan het CBBeterschap voor je kleuter!
Mefke, wat vervelend van zijn luchtwegen. Gelukkig heeft hij er weinig last van en hopelijk krijgt hij er ook niet meer last van.
Harry naar de psz, dat zal hij vast erg leuk gaan vinden! Heet het bij jullie carnavalsvakantie?
Krokusvakantiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, want het is met carnaval! Hoe heet het bij jullie dan?
Half februari?? Das wel erg positief!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:58 schreef MamaPurk het volgende:
Hier heet het gewoon de voorjaarsvakantie
Jep ,maar toch noemen ze het hier zo. En daarna komt de mei vakantie das eind arpil begin meiquote:Op zondag 22 januari 2012 09:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Half februari?? Das wel erg positief!
Aviva
Elmo, van harte gefeliciteerd met je peuter!
Die meivakantie hebben ze hier ook. Ik denk dat de rest redelijk hetzelfde is/heet.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:46 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Jep ,maar toch noemen ze het hier zo. En daarna komt de mei vakantie das eind arpil begin mei
De meivakantie heet hier Tulpvakantiequote:Op zondag 22 januari 2012 14:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die meivakantie hebben ze hier ook. Ik denk dat de rest redelijk hetzelfde is/heet.
Alleen hier valt de 'voorjaarsvakantie' dus altijd met carnaval, vandaar carnavalsvakantie
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat mijn jochie naar school ging en dat ik vreselijk moest huilen
Nog gefeliciteerd met Tirza, Elmo!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:54 schreef Elmo76 het volgende:
Zooo, ik kom me hier even melden met mijn (nu officiële!) peutermeisje!!
Bedankt voor de felicitaties en Meimeltje bedankt voor de mooie (op de kleur na dan) taart!
Hier een klein overzichtje van Tirza's verjaardagsfeest!
Ze vond het heel gezellig al die visite en ze is gruwelijk verwend!
Ook had ze bezoek uit het hoge noorden, zoals jullie op de foto's kunnen zien!![]()
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met Tirza, Elmo!Gezellig dat jullie er zijn!
Is dat je lief op op de tweede foto links van de onderste rij? Dan is het wel te zien van wie Tirza haar pony heeft.![]()
hahaquote:Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dan is het wel te zien van wie Tirza haar pony heeft.![]()
Ach, nu had Isabeau meer cupcakes! (ze heeft er gewoon drie opgevreten, en een brownie...en handenvol zoute sticks en nibbits....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef Asyniur het volgende:
Wat goed van Dyon!
Leuke foto's Elmo! Jammer dat wij het feestje hebben moeten overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |