Niet, mijne!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, Peuters.
Die van mij is de leukste.
Ja nóg wel!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, Peuters.
Die van mij is de leukste.
Zeker knap maar maakt hem niet de leukstequote:Op donderdag 2 februari 2012 13:55 schreef Vlindur het volgende:
Mijne kan ik drie talen tellen
Doorelkaar, maar dat is niet minder knap toch?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:57 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Zeker knap maar maakt hem niet de leukste
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:43 schreef simmu het volgende:
mijn peuter vindt de sneeuw supergaaf (morgen foto's!), mijn bijnapeuter vindt de sneeuw wel ok en de slee 300x he-le-maal niks![]()
eeeeennnnnnn; raad eens wie er goed aan kan geven *dat* ze moet poepen en dan pas om een luier vraagt!!!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef simmu het volgende:
hullo kitty, zie! allemaal onbekende nieuwe mensen hier
Klinkt meer als opvoeden voor gevorderdenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef MamaPurk het volgende:
Pfff hier vanavond een pittig staaltje opvoeden voor beginners... Vond het echt niet leuk en de tranen stonden bijna in mijn ogen.
<knip>
Ze is momenteel zowieso opeens wat dwarser en ook lelijk naar haar zusje, zoals ik hierboven al zei standaard antwoord, weet ik.. Maar anders doen.
Blijkbaar wel want je hebt het goed opgelostquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef MamaPurk het volgende:
Maar ik ben nog lang niet toe aan gevorderd
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je hebt het goed opgelost
wat de rest al zegt. een pittige situatie toch goed opgelostquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef MamaPurk het volgende:
Nee ze is eigenlijk altijd zoet en lief![]()
Ze heeft wel buien maar deze heftigheid had ik nog nooit mee gemaakt. En ik was nog alleen ook anders heb je nog wel eens wat aan elkaar, ging ook helemaal twijfelen aan mezelf of ik het nou wel goed deed.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef _Bar_ het volgende:
Welkom Kitty
Djmo fijn, nu lekker alles bij 1 en dezelfde
MP heftig
Hier gisteren het boekje kleine stapjes in zitten vullen alvast voor de indicatieaanvraag, dan is het weer even "zwaar" Roy is buiten de driftbuien nog lang geen 2,5 jaar...
Kleine stapjes zo gaat het hier.
Dat is nou precíes waar ik gisteren zo gestoord van werd. ALLES zelf willen doen en er vervolgens een bende van maken. Haar de trap optillen, ZELF DOEN, en dan haar neerzetten waarna ze de trap eerst weer áfgaat om vervolgens ZELF de trap weer op te klimmen. ZELF haar toetje willen eten en alles eronder smeren. ZELF haar schoenen uit willen doen en vervolgens woest worden omdat het niet lukt, maar GEEN hulp accepteren. etc etc etc...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:26 schreef Chan het volgende:
DJMO wat fijn
Ohw ja wat ik me nog afvroeg: hoe ver gaan jullie mee in het "zelluf doen, ik doen, mama niet doen, papa niet doen"? Timo wil álles (echt álles) áltijd zelf doen.. En ik leg hem uit dat het soms even niet gaat, sommige dingen te gevaarlijk/moeilijk zijn, dat we soms een beetje haast hebben, of dat mama soms gewoon even geen geduld heeft en het ook wel eens zelf wil doen ().. maar hij mag dus echt waanzinnig veel zelf doen geloof ik.. En wat hij vooral doet, is dat als ik iets gedaan heb wat hij had willen doen eerst alles terugbrengen in oorspronkelijke staat en het dan alsnog zelf doen.. Doen andere peuters dat ook?
hier was dat eventjes "de blauwe of de rode beker schat?"quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef freecell het volgende:
Ow, dat geeft hier:
'wil je de blauwe of de groene beker?'
'de gele!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |