abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107546817
mijnes zit ook voor het raam geplakt :X

prachtige collage keshet O+
en als laatste een echte peuter al *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107547285
Asy ja die laptop heeft Timo ook :D daarop gaat hij ook telkens alle letters zoeken. Zo leuk vind ik dat :D

Simmu dat werkt ook niet, ik moet gewoon uit zijn beeld en vooral níet troosten of kijken of uberhaupt iets zeggen als hij zich pijn gedaan heeft.. Op dit bewuste moment heeft hij zijn mond vol bloed en ligt te snikken nog van de pijn, maar als ik wil kijken (wat ik dus net wel geforceerd heb want ik móet toch gewoon weten waarom hij zn mond vol bloed heeft nadat hij gevallen is. En ik kan het dus niet vinden want hij blijft me maar wegslaan en duwen en echt krijsen dat ik niet mag kijken, het is in elk geval geen tand door de lip..) dan raakt hij compleet overstuur.. :'(
pi_107547348
ugh chan, dan zou ik het idd toch ook afdwingen :'(
en gewoon stug volhouden en blijven zeggen "het moet eventjes jochie! ik moet eventjes kijken wat er gebeurd is!"?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:03:44 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107547784
Chan, zegt hij dan niet 'uil' bij de u? etc...
Wat naar voor jullie dat hij zo reageert als hij pijn heeft! Ik weet ook niet wat je verder kan doen dan het maar laten begaan en alleen indien echt nodig even toch forceren inderdaad.
pi_107548178
Oh dat lijkt me lastig Chan!

Ik ga straks Isabeau ervan overtuigen dat sneeuw leuk is. We moeten toch echt naar de supermarkt straks.
pi_107548304
Lastig Chan, ik herken het wel een beetje, Jaël doet dat ook. Maar ik ben dan best streng en zeg dat ik gewoon moet kijken en als ik gekeken heb zal ik er niet meer naar kijken en aanzitten zeg ik altijd als ik weet hoe erg de schade is. Maar ik moet haar soms wel echt klem vasthouden om iets te kunnen zien, probeer nog wel eens af te leiden met een snoepje of iets te drinken, maar het is wel heel lastig.

keshet wat een prachtige foto's! Idd onvoorstelbaar dan de eerste en de laatste foto hetzelfde meisje zijn maar het is echt zo!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107549537
Haha mijn kind wil naar buiten een neeuwpop maken. Het begint net een beetje te sneeuwen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:00:46 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_107556011
Arme Timo :* En lastig hoor, ik zou het ook niet weten eigenlijk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_107565156
Keshet: wat een prachtige foto's!

Mijn peuter wou heel graag naar buiten vandaag. Dus wij haar ingepakt en de tuin in. Nou, dat hield ze ongeveer een minuut vol _O- . De rest van de dag bleef ze maar herhalen dat sneeuw koud is, en niet leuk.
pi_107567370
Mijn peuter gaat krijsen in de sneeuw. Helemaal door het lint... Kinderen vinden sneeuw gemiddeld toch leuk???
Vooral zielig voor lief, die was extra vroeg naar huis gegaan om met T. Te gaan sleeen, daar had hij zich al de hele dag op verheugd :')
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:51:56 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_107568090
@Aoraki onze peuter doet het zelfde vind er echt niks aan :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_107571448
Onze peuter heeft de driftbuien ontdekt... wooow stervende zwaan tot de tiende macht. En KRIJSEN :X
Fake it till you make it...
pi_107573513
Tyler moest erg wennen aan de sneeuw. Gezellig met ophalen ... not!
Hij wilde niet mee omdat er ineens veel sneeuw lag. Heel drama nog, deed handschoenen en muts telkens uit wat natuurlijk koud was. Daar boos over. Drama!!! Ik ga nooit meer lopend ophalen, schaamde me rot!
Na het slapen nog even met Kim en vriendin met de slee gespeeld, ging redelijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 februari 2012 @ 21:41:53 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107574025
@Ingrid: Jan wil ook nooit een muts op .. behalve vandaag. Hij mocht papa's ijsmuts op en papa droeg dan wel een andere. zag er schattig uit moet ik zeggen:

om handschoenen maak ik me niet druk meer. Dan maar koude handen. (wel handschoenen mee voor hij ze alsnog aanwil, maar hij verkiest koude handen boven handschoenen. soit)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:35:30 #240
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_107587270
Wat een geweldige foto's Keshet!!! Bij die 1ste kreeg ik echt tranen in mn ogen, van zo'n mini meiske naar zo'n grote vrolijkerd O+ Nog van harte gefeliciteerd!! *O*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_107587353
mijn peuter vindt de sneeuw supergaaf (morgen foto's!), mijn bijnapeuter vindt de sneeuw wel ok en de slee 300x he-le-maal niks :N

eeeeennnnnnn; raad eens wie er goed aan kan geven *dat* ze moet poepen en dan pas om een luier vraagt!!!
pi_107647820
Dyon deed ook steeds zn handschoentjes uit, maar sinds hij een keer ijskoude handjes had gekregen en dat dus absoluut niet leuk vond doet hij ze wel gewoon aan :)

Hier iemand die helemaal onder de indruk was van de sneeuw. Ik kreeg er nog net uit dat hij wilde blijven 'slee rijden' en niet naar huis wilde. Verder was hij echt een uur lang sprakeloos :D

pi_107647909
Ach, dat koppie Meimeltje!
  zondag 5 februari 2012 @ 21:46:31 #244
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_107650291
Hallo,
Ik kom alvast een beetje afscheid van jullie nemen hier. De bep wordt dan wel pas eind van de maand 4, maar echt thuishoren doen we hier ook niet meer.
Madam mag dinsdag voor het eerst naar school. Ze is er enorm aan toe en ik ga haar gezellige gekwebbel missen thuis.
Vandaag zijn we wezen schaatsen. Zij op haar krabbelschaatsjes achter een stoel. Ze begon heel voorzichtig maar na 10 minuutjes proberen schoof ze de stoel aan de kant en probeerde een pirouetje :D
Ze heeft 's nachts nog een luier om en fietsen zonder zijwielen doet ze nog niet, dat bewaart ze allemaal voor als ze 4 is zegt ze zelf.
Ik ben benieuwd, we gaan het zien :P
:W
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_107650615
Spannend TF, je kleine meid naar school! Heeft ze er zelf al in zin?
Ik ga je geen gedag zeggen hoor, ik zie je vast wel in het andere topic ;)
  zondag 5 februari 2012 @ 22:03:40 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107651594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:43 schreef simmu het volgende:
mijn peuter vindt de sneeuw supergaaf (morgen foto's!), mijn bijnapeuter vindt de sneeuw wel ok en de slee 300x he-le-maal niks :N

eeeeennnnnnn; raad eens wie er goed aan kan geven *dat* ze moet poepen en dan pas om een luier vraagt!!!
*O*

Meimeltje, leuke foto! O+

Eli amen Aviva hebben zich vandaag ook kostelijk vermaakt met de slee. Eli trok de slee en Aviva rende erachter aan, hijgend en gillend "even wachten!!" erg schattig O+
Aviva heeft ook wel op de slee gezeten, terwijl Eli haar trok. Helemaal leuk, dus.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107652413
Davinia, leuk he dat de kinderen elkaar dan zo goed kunnen vermaken! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 februari 2012 @ 08:19:13 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107662523
*binnenvalt zonder kloppen
ik heb om tien voor twee een controleafspraak in 't sophia voor Jan. Hopelijk mag ik dit keer voor 't laatst geweest zijn .. 'k word er een beetje simpel van elke keer daarheen te moeten. Desnoods vraag ik wel of de onderzoeken overgenomen kunnen worden door 'n arts van Lucertis. :)

vanavond lees ik wel verder bij .. nu wel iets gescand maar niets onthouden :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_107663961
Oeh TF, spannend voor je beppie, wennen op de basisschool!
en leuk dat schaatsen! Ook al zo zelfverzekerd...pirouettes draaien!

Meimel, wat een snoetje, en mooi ja dat ie het zo leuk vond!
Lars is ook op het ijs geweest zaterdag, op de glij-ijzers, maar hij viel steeds om.
Ik had mijn vriend gevraagd om een foto te maken maar dat lukte echt niet, want dan lag Lars alweer omver haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 februari 2012 @ 15:28:44 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107675480
Jaaaaah kinderarts wordt over gedragen

en 'n toevoeging:

tegen mijn verwachting in, vond ze 't wel een goed idee van me om alles onder één dak (lucertis) te willen hebben, zodat ik niet constant met Jan hoefde te slepen, en er niet steeds gegevens uitgewisseld hoefden te worden. Dus formuliertje ondertekend dat ze de zooi naar Lucrtis opsturen en ik ben van het sophia kinderziekenhuis af *O* Voelt toch als een overwinning omdat ik het nu met een zelf uitgezochte ka kan gaan uitzoeken ipv één die voor mijn gevoel aan de andere kant van de lijn staat.

[ Bericht 89% gewijzigd door DJMO op 06-02-2012 19:44:21 ]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')