super amerikaans, bij voorkeur kijk ik geen europese films en al helemaal geen fransequote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het amerikaans? ik vind het er europees uitzien, frans...
wellicht, maar ook uit een andere film kennelijk.......quote:
de laatste 2 plaatjes, gewoon omdat het kan, stel zo wel een andere vraag:quote:Op maandag 16 januari 2012 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Heb hem opgezocht maar echt nog nooit van gehoord.....
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:27 schreef Asap het volgende:
Hehe, opgezocht en blijk ik de film gewoon te kennen. Alleen niet door Lee Marvin, maar door zijn tegenspeler
1 van mijn filmhelden
Antwoord is gegevenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef computerprobleem het volgende:
Ej, wat is dat
Niemand had antwoord gegeven op mijn vraag en er is een nieuwe vraag gesteld?
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Dit is trouwens Hell in the Pacific met Toshiro Mifune
lees ff de OP en alles wordt duidelijk. Bovendien is er wel antwoord gegeven, door Michelangelo2 volgens mij. Zie vorige topicquote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef computerprobleem het volgende:
Ej, wat is dat
Niemand had antwoord gegeven op mijn vraag en er is een nieuwe vraag gesteld?
[..]
das feitelijk een video, maar ik reken m goed, nog 1 te gaan..quote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
American pie naked mile (don't ask)
nope, wel ziet ie nog in een kwaliteitsfilm uit '91 met JRquote:Op maandag 16 januari 2012 12:09 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, hij zit in meer flauwe comedies. Maar welke..
Not another teen movie?
dat is goed, HULKIO +1quote:
Correct.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:28 schreef Dopekoe het volgende:
Yes Man
The hitchhikers guide to the galaxy
The happening
Ermm.....
En dat maakt vijf. Had er inderdaad wel wat meer kunnen vragen.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:30 schreef RanTheMan het volgende:
our idiot brother?
500 days of summer
nog 2 te gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
Met Emily weet ik alleen Spiderman 2.....
iddquote:Op maandag 16 januari 2012 12:34 schreef Hulkio het volgende:
Heeft Emily ook nog een achternaam? Of een afbeelding erbij wellicht?
Edit: laat maar, zusje natuurlijk...
Emily dechanel uiteraard, al je films zijn dan ook foutquote:
correct, verder zat ze bijv nog in: Glory Road en My sisters keeperquote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg, stiekem als ik even niet oplet he.dan haal ik me puntje wel met de zus
boogeyman en minirollen in spider-man 2 en cold mountain dacht ik
Bijna letterlijk baden in bloedquote:
Het is geen standaard feelgoodmovie, maar het heeft wel een paar overeenkomsten met een dergelijke formule-film.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
Wat een gezelligheid! Welke feelgood movie zou dit zijn?
Daar wilde ik eigenlijk een vraag over stellen, maar dacht dat ie nooit geraden zou worden. Helaas.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bijna letterlijk baden in bloed
Misschien Tyrannosaur ?
Wat onderschat je ons toch weer Gillquote:Op maandag 16 januari 2012 13:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar wilde ik eigenlijk een vraag over stellen, maar dacht dat ie nooit geraden zou worden. Helaas.
Nee, ouder.quote:
Had geen zin om lang opgescheept te zitten met een vraag, maar dit gaat ook niet de goede kant op.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat onderschat je ons toch weer Gill
De vraag is ontzettend simpel en staat op de vorige pagina. Je antwoord klopt.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:07 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is vraag? Komt toch uit Harold and Maude?
Wil je voortaan je vragen in Bold stellen ?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef computerprobleem het volgende:
Deze afbeelding komt uit welke film...
[ afbeelding ]
Nog verder voor mijn kijktijdquote:Op maandag 16 januari 2012 13:41 schreef Asap het volgende:
Wat betreft helm en wapen lijkt het me meer WW1 dan 2
guns of Navarone?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef computerprobleem het volgende:
Deze afbeelding komt uit welke film...
[ afbeelding ]
Men kan wellicht een hint gebruikenquote:
Het mag altijdquote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef computerprobleem het volgende:
Mag ik een hint geven?
Of willen jullie het nog zelf eerst proberen?
niks, want je hebt het opgezocht... (en ook al heb je het niet opgezocht door het plaatje erbij te zetten heb je wel wat opgezocht...)quote:
Hoe zoek je via een plaatje een film op?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:05 schreef Asap het volgende:
[..]
Uhm je weet dat je niet mag opzoeken?
maar je hebt daarmee gelijk je eigen antwoord bevestigd en dus daarmee opgezocht...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe zoek je via een plaatje een film op?
Een plaatje bij een titel kan ik wel opzoeken. Dat is gewoon in google afbeelding de titel van de film rammen.
Dat word ook van je verwachtquote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, het plaatje bij de film. Ik wist niet dat het niet mocht.![]()
Ik had hier ook gewoon de titel van de film kunnen neerzetten
Was handiger geweestquote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, het plaatje bij de film. Ik wist niet dat het niet mocht.![]()
Ik had hier ook gewoon de titel van de film kunnen neerzetten
Als je het goed hebt, mag je een nieuwe vraag stellenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat word ook van je verwachtHeb je de openingspost gelezen?
Als een vraag van jouw goed beantwoord wordt mag je ook het punt toekennen en de stand bijwerken....quote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef computerprobleem het volgende:
Correct.
Sergeant York
Het is een film over de Eerste Wereldoorlog. Waar gebeurd verhaal.
Gemaakt in 1941 volgens mij, dus tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Grote propaganda film dus, maar wel ijzer sterk
O, oke.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als een vraag van jouw goed beantwoord wordt mag je ook het punt toekennen en de stand bijwerken....
hoeft niet perse een plaatje te zijn, een gewone vraag mag ook gewoonquote:Op maandag 16 januari 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu moet ik zelf ene plaatje plaatsen uit een film? Dat is de truc?
Je mag helemaal zelf bepalen wat voor een film gerelateerde vraag je steltquote:Op maandag 16 januari 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu moet ik zelf ene plaatje plaatsen uit een film? Dat is de truc?
Dan nog ff je vraag in het vet erbij en je bent klaarquote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
O ik had al een plaatje gevonden.
quote:
Nu ken je een punt toe en werk je de stand bijquote:
quote:I read somewhere... how important it is in life not necessarily to be strong... but to feel strong.
Das een boekquote:
Het zit anders ook in de film hoorquote:
Ik wist niet eens dat er een film van was?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Het zit anders ook in de film hoor
De_Kardinaal + 1
Stand januari 2012:
40 DragonFodder
32 Sands
24 InTrePidlvity
24 Asap
24 Michelangelo2
21 RanTheMan
17 wyccie
17 SamuelofSEK
16 Gillingham
11 picodealion
10 SaintOfKillers
7 Hulkio
7 Firefox1
7 Dopekoe
7 Baszh
7 hornage
6 Waaghals
6 dyonvbaal
6 lamers
5 Robby87
5 Njosnavelin
4 The_Substitute
3 victorinox
3 Haarklip
2 Ahmad1nejad
2 GlasSinas
2 De-Sombrero
2 Tem
2 computerprobleem
2 De_Kardinaal
1 ShaoliN
1 dekatophetspek
1 Falco
1 Haarlemmerrr
1 Tombolafan
Psst... vraag in Boldquote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
In deze film staat een weddenschap van 1 dollar centraal.
Welke film is dat?
Trading places toch"quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
In deze film staat een weddenschap van 1 dollar centraal.
Welke film is dat?
quote:
't is geen vrolijke film. Hoewel, gezien de mannen erachter zal er ook genoeg gelachen kunnen worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
project x? das een vrolijke film, past een vrolijk liedje wel bij..
Is het een thriller dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
't is geen vrolijke film. Hoewel, gezien de mannen erachter zal er ook genoeg gelachen kunnen worden.
een horror.quote:
Die ja!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
De blokhut in het bos
Ik weet de titel in het Engels niet meer.
Tja, wat moet ik híer nou mee?quote:
Tja, jij beslist. Dopekoe heeft de titel maar Kardinaal heeft de juiste intentie. Mag je volledig zelf beslissenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Tja, wat moet ik híer nou mee?
Ik stem voor Dopekoequote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, jij beslist. Dopekoe heeft de titel maar Kardinaal heeft de juiste intentie. Mag je volledig zelf beslissen.
ik meen me te herinneren dat er vorige week nog een discussie was over spelfouten? Dit is niet eens een spelfout...quote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, jij beslist. Dopekoe heeft de titel maar Kardinaal heeft de juiste intentie. Mag je volledig zelf beslissen.
Heb ik niet meegekregen. Ik weet alleen dat in de OP staat dat de vraagsteller beslist.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat er vorige week nog een discussie was over spelfouten? Dit is niet eens een spelfout...
In feite wel ja.quote:
das al iets langer terug, en volgens mij was dat tussen mij en FF in het verlengde van REBAquote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat er vorige week nog een discussie was over spelfouten? Dit is niet eens een spelfout...
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet zo'n schildknaap uit the nights tale?
Jij bedoelt Firefly's Alan Tudyk ws.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet zo'n schildknaap uit the nights tale?
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef DragonFodder het volgende:
Hij speelt volgens mij ook een overzealous politieagent of bewaker oid, maar kan de film niet bedenken.
O, en zit ie ook niet in smoking aces?
quote:
Alledrie niet....quote:Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef DragonFodder het volgende:
Pfff clooney: 3 kings?
Hanks: the ladykillers?
Bale: the fighter?
You've got Mail?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
Nog een film met oa Tom Hanks en Meg Ryan
Nog een film met oa George Clooney en Jennifer Lopez
Nog een film met oa Denzel Washington en Gene Hackman
Nog een film met oa Tom Hanks en Liv Tyler
Gill +1quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:41 schreef Asap het volgende:
Te laat... maar Denzel en Gene, Crimson Tide en niet Hunt for the Red October
Stand januari 2012:quote:
Da's al 1.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:53 schreef DragonFodder het volgende:
Seven samurai?![]()
Seven years in tibet?![]()
Nog drie.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Tenshi no tamagoGeen 1000 votes.
Hostsonaten![]()
Det sjunde inseglet![]()
Jungfrukkalan![]()
Persona![]()
Tystnaden![]()
Nog twee.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef lamers het volgende:
New Kids Turbo![]()
New Kids NitroGeen 1000 votes.
Dragonball evolution![]()
Dat is de vijfde.quote:
quote:U Turn
Roof Repair
Roof
Aluminum Foil
Wheelbarrow
Bicycle Courier
Op IMDb staan bij films altijd keywords, over dingen die in de film te zien zijn. Meestal bij zo'n vraag als deze zitten er een paar belangrijke bij en een paar die wat trivialer zijn zodat je niet in 1x ziet welke film het isquote:
Neen. Als je deze film opzoekt op IMDb kan je zien wat ik bedoel computerprobleem, deze is iig veilig om op te zoeken omdat het 'm niet isquote:
quote:License Plate
Money
Carpenter's Plane
Suicide
Letter
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
Of gezien roof repair the simpsons movie?
Ouder.quote:
ongeveer 9x zo weinig votes als Goldmemberquote:Op maandag 16 januari 2012 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
austin powers 3?
(alleen door de finger gun, al zaten de pistolen bij de robot ergens anders)
Is het Source Codequote:
Het is niet Source Code.quote:
Ook niet.quote:
Unstoppablequote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is niet Source Code.
[..]
Ook niet.
Bijna alle belangrijke elementen van de film staan er nu wel zo'n beetje bij.
Die is nieuwer dan Shoot 'em Up.quote:
-edit-quote:Light bulb
Even gemist, maar ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford?
Gelukkig, ik hoefdequote:
niet meer te postenquote:Number 13 in Title
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef computerprobleem het volgende:
ken er denk 2
battle of britain![]()
deliverance![]()
titanicquote:
Linksboven werd gemaakt in de oorlog, en is ook een oorlogsverhaal. Midboven is een Poolse film waar ik al wel eens eerder naar heb gevraagd.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:37 schreef Gillingham het volgende:
Linksboven: Mutiny on the Bounty![]()
LinksRechtsboven: Das Boot![]()
Nu nog linksboven de Hitchcock.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef Gillingham het volgende:
De middelste is dan Knife in the Water.![]()
Lifeboat?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Nu nog linksboven de Hitchcock.
*Zoekt hoekje op*quote:
Dit soort liederen hoor ik in bijna elke oorlogsfilm, dus het wordt moeilijk om die allemaal te onthouden.quote:
Lijkt wel alsof je alles op zoektquote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Battle of the Bulge, volgens mij het enige stukje Duits in de hele film?
Dat ligt eraan of het voor de Duitse markt bestemd is. Daar zijn typisch Nazi-liederen verboden meen ikquote:Op maandag 16 januari 2012 17:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Dit soort liederen hoor ik in bijna elke oorlogsfilm, dus het wordt moeilijk om die allemaal te onthouden.
Nee, niet bij deze film.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Dit soort liederen hoor ik in bijna elke oorlogsfilm, dus het wordt moeilijk om die allemaal te onthouden.
Hadden ze maar niet dat het enige beetje Duits gemaakt in de film. Dan was het mij nooit opgevallen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je alles op zoekt.
Maar inderdaad, The Battle of the Bulge!
Ze roepen zo nu en dan wel Duitse woordjes hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet dat het enige beetje Duits gemaakt in de film. Dan was het mij nooit opgevallen.
quote:
Eerst doe je alsof iedereen dit meteen hoort te weten (anders ga je in een hoekje zitten), en dan weet iemand het, en beschuldig je hem van opzoeken?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je alles op zoekt.
Maar inderdaad, The Battle of the Bulge!
En ik vond het nog een kutfilm ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eerst doe je alsof iedereen dit meteen hoort te weten (anders ga je in een hoekje zitten), en dan weet iemand het, en beschuldig je hem van opzoeken?
Doe maar iets van de laatste 20 jaar, altijd goedquote:Op maandag 16 januari 2012 18:11 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, da's 80% Asaps punt. Dus Asap, welke categorie wil je een vraag?
Als het maar geen van die obscure art-house gebeuren is, daar weet ik geen fluit van.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Doe maar iets van de laatste 20 jaar, altijd goed
over welke regisseur gaat dit?quote:trademark:
His films often end in a suicide, either attempted or successful
quote:
1408?quote:
Ik zat te denken aan de The Da Vinci Code. Die draagt toch ook een mickey horloge?quote:
Zeker een badassquote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
Crap, die heb ik gezien! Da's een enorme badass met dat micky horloge. Maar welke film ook alweer?
Stukje ouder.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan de The Da Vinci Code. Die draagt toch ook een mickey horloge?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:56 schreef DragonFodder het volgende:
Niuwe-screen-wil-gok: the 'burbs?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
hoe slecht moet dit zijn... the reunion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |