en jaa hoor hij zit weer te trollenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:32 schreef dennis3d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trolling
Hardcore heeft geen 3rd personquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
combinatie van beide om je bochten sneller te maken. Is niet heel erg lastig. Je kunt gewoon in 3rd person even toetsen indrukken om te zien wat wat nu precies doet en dan gaan combineren.
Kost ff tijd maar heel ingewikkeld is het niet.
Of je doet je muis naar rechts en je bereikt hetzelfde? Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n accuraat iets als de muis bewust achterwege zou laten voor een spel als ditquote:Bocht naar rechts met een jet is alvast met A insturen, tegelijkertijd rollen met rechterpijltje en dan op het moment dat je gerold bent Pijltje naar onder indrukken en A loslaten. En in het begin van de bocht remmen en halverwege met afterburner weer snelheid maken maar dat gas geven ligt aan de situatie.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef hiddit het volgende:
[..]
en jaa hoor hij zit weer te trollen
Wie dan ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef hiddit het volgende:
[..]
en jaa hoor hij zit weer te trollen
Tja moet je zelf weten als je hardcore wilt spelen. Vraag maar aan iekue hoe ik reageer op hardcorequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Hardcore heeft geen 3rd person
[..]
Of je doet je muis naar rechts en je bereikt hetzelfde? Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n accuraat iets als de muis bewust achterwege zou laten voor een spel als dit
ik zit nu in metro maar als jullie een andere willen ook goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wie dan ?
Hij is in zijn eentje in die server
Wat speel je dan nog meer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:46 schreef JK het volgende:
Flauwe lui die alleen met MAV's killen in Metro.![]()
Je moet constant op die fuckdingen letten en bukken wil je nog een beetje kans hebben om te overleven. Net een idioot die al bijna 1000 MAV kills op z'n naam heeft, ik ken nog een ander die er 1300 op z'n naam heeft. Ga gewoon spelen als een vent en laat je kop zien in het level.
Ik ga lekker wat anders doen, ben BF3 effe zat.
Haha, ongetwijfeld ga je dan winnen want ik ben altijd gunner. Ik speel bf eigenlijk alleen met een maat en die vindt het helemaal geweldig om te vliegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Gibson02 het volgende:
@EMS, helicopter gevechtje?
Mijn toetsenbord tegen jou 'accurate' muis?
Ik weet niet wat een iekue is maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tja moet je zelf weten als je hardcore wilt spelen. Vraag maar aan iekue hoe ik reageer op hardcore
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt maar heli's zijn prima te vliegen met een muis :quote:Muis is irritant met vliegen omdat je niet echt iets hebt waartegen je je afgelegde afstand kunt afleggen. Ik bedoel dat je niet snel kunt zien hoeveel je nu precies beweegt en dat is de reden waarom ik met tobo vlieg. Heli's zijn niet te vliegen met een muis
BF3 ff zat als in 'nu' ff zat. Zo niet meer, of ik zoek een Metro server zonder MAV idioten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |