Ligt er maar net aan hoe serieus je baan is. Ik ben vaak genoeg uitgescholden iigquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja inderdaad veel werkgevers schelden hun werknemers dagelijks uit bij binnenkomst.
Wanneer de werknemer een voormalige corpsbal is wel, ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja inderdaad veel werkgevers schelden hun werknemers dagelijks uit bij binnenkomst.
Jij werkt in de keuken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe serieus je baan is. Ik ben vaak genoeg uitgescholden iig
Ja, maar dat is terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Wanneer de werknemer een voormalige corpsbal is wel, ja.
Ook alleen maar hun eigen soort, en uit traditie. Tis niet alsof je je dochter beter binnen houdt als de balletjes de straat opgaanquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef JoeyTenowii het volgende:
snap nog steeds niet al die haat, komt dat omdat ze zoveel sletjes neuken of is het iets anders?
Zegt de trotse twaarsquote:Op woensdag 18 januari 2012 01:11 schreef Kutstudent het volgende:
Waarschijnlijk vooral dichtgetikte kutsjaarsch en autistische spoorknorren in dit topic.
echt geen flauw idee hoe ik het moet bekijken, zijn ze zoals Amerikaanse studenten verenigingen of zijn het gewoon aparte figuren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ook alleen maar hun eigen soort, en uit traditie. Tis niet alsof je je dochter beter binnen houdt als de balletjes de straat opgaan
Deze lui zijn de baas van de baas van je werkgever dudequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen![]()
Trieste pieten die de humor van zo'n ontgroening niet in kunnen zien en vernederend vinden terwijl ze zich wel in het dagelijks leven lekker laten vernederen en kleineren door hun baas op hun suffe kantoorbaan.
Echt
Nou google zegt dit over de (vrouwen)verenigingen:quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:11 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
echt geen flauw idee hoe ik het moet bekijken, zijn ze zoals Amerikaanse studenten verenigingen of zijn het gewoon aparte figuren?
Hangt van de fraternity af. Die gezelschappen kennen wel een sterke Nederlandse invloedquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:11 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
echt geen flauw idee hoe ik het moet bekijken, zijn ze zoals Amerikaanse studenten verenigingen of zijn het gewoon aparte figuren?
Humorquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen![]()
Trieste pieten die de humor van zo'n ontgroening niet in kunnen zien en vernederend vinden terwijl ze zich wel in het dagelijks leven lekker laten vernederen en kleineren door hun baas op hun suffe kantoorbaan.
Echt
Die uit de VS lijken wel klonen van elkaarquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou google zegt dit over de (vrouwen)verenigingen:
Nederland:
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
[ afbeelding ]
Het lijkt er dus op dat in de VS lelijke mensen succesvoller uit de verenigingen worden gefilterd dan hier. Verder zou ik het verschil niet weten.
Dat komt dus door dat filteren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die uit de VS lijken wel klonen van elkaar
Welk dispuut?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik ging dus laatst zo een keer uit he, met matti van mij. Toen kwamen er ook een paar gasten van zijn dispuut.
Maar die matti kreeg ruzie met een paar marokkanen, al die gasten waren nergens meer te bekennen heDat noem ik nou een hechte band, zoiets moois kun je alleen bij een corporale vereniging krijgen
![]()
Op de toko voelen ze zich helemaal de man, maar daarbuiten zijn ze echt kenke onzeker, vooral als ze niet met elkaar zijn valt me altijd op..
Verder is het best lachen hoor, snap ik toch..
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo ga je op kettingen letten?
Dan ga je denk ik ook je plek niet vinden bij Vertias of Unitas. Als je wars bent van "dat elitaire" dan kun je je misschien afvragen waarom je überhaupt bij een dispuut of vereniging wil. Ze hebben allemaal wel een beetje het "wij versus jullie" gehalte.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.
Nah, beetje competitie kan natuurlijk geen kwaad, als ze zichzelf tenminste met een korreltje zout nemen. Gaat er mij meer om dat er chille mensen zitten met wie je goed kunt lullen, feesten en zuipen. Die status die eraan verbonden is boeit mij niet zo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dan ga je denk ik ook je plek niet vinden bij Vertias of Unitas. Als je wars bent van "dat elitaire" dan kun je je misschien afvragen waarom je überhaupt bij een dispuut of vereniging wil. Ze hebben allemaal wel een beetje het "wij versus jullie" gehalte.
Mja dat kan je ook prima doen zonder verenigingen... En als je dan bij een vereniging gaat komen er toch wel veel verplichtingen bij kijken, bijv dat je naar een borrel moet terwijl je er eigenlijk geen fuck zin in hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nah, beetje competitie kan natuurlijk geen kwaad, als ze zichzelf tenminste met een korreltje zout nemen. Gaat er mij meer om dat er chille mensen zitten met wie je goed kunt lullen, feesten en zuipen. Die status die eraan verbonden is boeit mij niet zo.
Borrels zijn leuk om dat je weet dat iedereen die je wilt zien er ook is. Dus zin heb je sowieso wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mja dat kan je ook prima doen zonder verenigingen... En als je dan bij een vereniging gaat komen er toch wel veel verplichtingen bij kijken, bijv dat je naar een borrel moet terwijl je er eigenlijk geen fuck zin in hebt.
Dat moet je dan maar op de koop toenemen. Van veel mensen hoor ik dat je er veel voor terug krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mja dat kan je ook prima doen zonder verenigingen... En als je dan bij een vereniging gaat komen er toch wel veel verplichtingen bij kijken, bijv dat je naar een borrel moet terwijl je er eigenlijk geen fuck zin in hebt.
Precies, daarnaast valt er op gemengde verenigingen veel te hosselen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Borrels zijn leuk om dat je weet dat iedereen die je wilt zien er ook is. Dus zin heb je sowieso wel.
Daarnaast zijn mensen sociale wezens die het leuk vinden om zoveel mogelijk toffe gasten te leren kennen. Een vereniging is daar een van de vele maar ook een zeer effectief middel om dat te doen. Waarom het jezelf niet zo makkelijk mogelijk maken?
Datedinnersquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar op de koop toenemen. Van veel mensen hoor ik dat je er veel voor terug krijgt.
[..]
Precies, daarnaast valt er op gemengde verenigingen veel te hosselen.
Wauw, het zit wel erg diep bij deze vent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Er zitten inderdaad soms aantrekkelijke vrouwen bij een studentenvereniging maar de knapste hebben vaak al een vriend en de rest zijn vaak hoeren die oudere jaars neuken omdat dat blijkbaar aanzien geeft. Vrouwen die bij een studentenvereniging gaan zijn vaak erg onzeker. Toen ik bij zo'n feest was, zag je bijna al die nieuwe leden zoenen met een iemand die al lid was. Denkende dat dit ze verder helpt in hun carrière![]()
Die "mannen" bij studentenverenigingen zijn geen mannen meer. Het zijn allemaal pussies die enkele vorm van fysiek geweld schuwen en altijd bang langs een groepje mocros loopt.
Als je ooit in een ontgroening terecht komt, gewoon de persoon met de grootste bek neer hoeken. Je krijgt je geld terug en ze zullen geen aangiften doen want vaak zijn de gebeurtenissen bij een ontgroening ook niet binnen de kaders van de wet
umad?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Er zitten inderdaad soms aantrekkelijke vrouwen bij een studentenvereniging maar de knapste hebben vaak al een vriend en de rest zijn vaak hoeren die oudere jaars neuken omdat dat blijkbaar aanzien geeft. Vrouwen die bij een studentenvereniging gaan zijn vaak erg onzeker. Toen ik bij zo'n feest was, zag je bijna al die nieuwe leden zoenen met een iemand die al lid was. Denkende dat dit ze verder helpt in hun carrière![]()
Die "mannen" bij studentenverenigingen zijn geen mannen meer. Het zijn allemaal pussies die enkele vorm van fysiek geweld schuwen en altijd bang langs een groepje mocros loopt.
Als je ooit in een ontgroening terecht komt, gewoon de persoon met de grootste bek neer hoeken. Je krijgt je geld terug en ze zullen geen aangiften doen want vaak zijn de gebeurtenissen bij een ontgroening ook niet binnen de kaders van de wet
Deze man heeft schijt aan alles en vertelt het op FOK!.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef luckass het volgende:
Hah, een "studentenverenigingen-topic"
(Corporale) studentenverenigingen
Eens in de twee maanden kijk ik als ik me verveel in Klaagbaakquote:
Nee. Posters in SPT uitgezonderd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eens in de twee maanden kijk ik als ik me verveel in Klaagbaakmaar doe eens lief tegen corpsballen!
In het martin topic zitten een aantal bruut coole corpsballen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee. Posters in SPT uitgezonderd.
Inderdaad, er gewoon een optateren. Die grote bek komt vooral voort uit misplaatste arrogantie en neppe zelfverzekerdheid. Een grote waffel, en uiteraard flink provoceren, tot het ze iets te heet onder de voeten wordt dan smeren ze hem.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Sommige mensen kunnen er gewoon echt niet mee omgaan hèquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Inderdaad, er gewoon een optateren. Die grote bek komt vooral voort uit misplaatste arrogantie en neppe zelfverzekerdheid. Een grote waffel, en uiteraard flink provoceren, tot het ze iets te heet onder de voeten wordt dan smeren ze hem.
Hoezo? Ik geef slechts een tip, ik zal mij nooit en te nimmer aansluiten bij een dergelijke vereniging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er gewoon echt niet mee omgaan hè. Zo tegen een ontgroening aankijken
.
Als je er zo tegenaan kijkt moet je dat ook vooral niet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef slechts een tip, ik zal mij nooit en te nimmer aansluiten bij een dergelijke vereniging.
Ditquote:Op maandag 23 januari 2012 11:17 schreef GSbrder het volgende:
TS doet een ingenieursstudie, dus dan valt het nog mee met de ballen.
Behalve dan weer bij 't DSC.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:17 schreef GSbrder het volgende:
TS doet een ingenieursstudie, dus dan valt het nog mee met de ballen, in vergelijking met rechten.
Haha, deze man zat op de 1ste dag van de groentijd waarschijnlijk al jammerend in een hoekje om z'n mamma te wenen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Beter dat dan wat veel burgers overkomt; dat je naar je werk moet terwijl je er eigenlijk geen fuck zin in hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zaak?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:17 schreef GSbrder het volgende:
TS doet een ingenieursstudie, dus dan valt het nog mee met de ballen, in vergelijking met rechten.
Overigens is het goed mogelijk dat TS zich aan mij geergerd heeft.
Het heeft zo z'n voordelen om in Delft te studeren hoor. Naast dat je wél een echt vak leert, hoef je in Leiden of Utrecht maar te zeggen dat je uit Delft komt en de vrouwen zijn meteen geïnteresseerd. Niet zo gek ook aangezien in die steden normaal gezien louter van die pussy's rondlopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar ja, dan zit je ook inDelft
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft zo z'n voordelen om in Delft te studeren hoor. Naast dat je wél een echt vak leert, hoef je in Leiden of Utrecht maar te zeggen dat je uit Delft komt en de vrouwen zijn meteen geïnteresseerd. Niet zo gek ook aangezien in die steden normaal gezien louter van die pussy's rondlopen.
Maar hij heeft wel gelijk gezien eigen ervaringen met dit soort lieden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wauw, het zit wel erg diep bij deze vent.
Vreemd he? Aangezien de fietsenmaker naast het station zit.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]![]()
Laatst liep ik naar station Delft, en de eerste gast die ik zie is er één met een fietspompDelft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |