Als ik niet in mijn huidige werkveld gewaaid was, had ik ook ooit wel iets in die richting gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Netwerken. Alles over routers, switches, IP-adressen enz. Alles eromheen dus. Komt van Cisco af, dus in Engels enzo. Heel leuk als je de stof niet bijhoudt qua lezen ervan.
Cisco Essentials toevalligquote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Netwerken. Alles over routers, switches, IP-adressen enz. Alles eromheen dus. Komt van Cisco af, dus in Engels enzo. Heel leuk als je de stof niet bijhoudt qua lezen ervan.
na het leren met blote voeten naar bed!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal bedroeftoeterd?!
Hij moet nog leren voor zijn tentamens morgen!
Blijf maar mooi even op hoor, Pien!
Darts gaat sowieso nergens over.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Enig juiste antwoord. Leuk dat ie kampioen is geworden van die bond, maar het gaat (relatief) nergens over.
Ik mag hopen dat ik morgen een 5.5 haal voor dat tentamen, dan doe ik het beter dat de eerste keerquote:Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na het leren met blote voeten naar bed!
en als je iets van Cisco wil weten, gewoon aan mij vragen. ik heb er ooit een examen in gehaald geloof ik...
en gedisciplineerd student? ik? wahahahahaha. ooit een groepsopdracht van 8 weken de ochtend voor inleveren in elkaar geflanst. een 7
CCNA heb ik ook gehad in m'n 2e jaar, alhoewel de antwoorden door de klas heen vlogen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CCNA Exploration Network Fundamentals.
mijn dieptepunt was niet een 1...die haalde ik wel vaker, maar een 1,1. ik heb geen idee wat ik goed had. en ik heb ooit een keer een 0 gekregen op de HAVO. was een toetsje over Terug naar Oegstgeest. ik kreeg een punt aftrek omdat ik, volgens de docent, het meest stompzinnige antwoord ooit had gegeven.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik morgen een 5.5 haal voor dat tentamen, dan doe ik het beter dat de eerste keer![]()
(uiteindelijk wel met een geweldig mooi cijfer gehaald na 3 keer![]()
)
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn dieptepunt was niet een 1...die haalde ik wel vaker, maar een 1,1. ik heb geen idee wat ik goed had. en ik heb ooit een keer een 0 gekregen op de HAVO. was een toetsje over Terug naar Oegstgeest. ik kreeg een punt aftrek omdat ik, volgens de docent, het meest stompzinnige antwoord ooit had gegeven.
Wat was je antwoord dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn dieptepunt was niet een 1...die haalde ik wel vaker, maar een 1,1. ik heb geen idee wat ik goed had. en ik heb ooit een keer een 0 gekregen op de HAVO. was een toetsje over Terug naar Oegstgeest. ik kreeg een punt aftrek omdat ik, volgens de docent, het meest stompzinnige antwoord ooit had gegeven.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vraag: 1 van de hoofdstukken heet "Ezaus handen". Wie was Ezau?quote:
Over bier toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Darts gaat sowieso nergens over.
Whahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vraag: 1 van de hoofdstukken heet "Ezaus handen". Wie was Ezau?
antwoord: de man die iedere maandag soepballetjes kwam verkopen.
Die docent gaf mij ook een 3 voor mijn mondeling Nederlands, dat zwaar meetelde voor het examen. Op mijn reactie dat ik dat nogal hoog vond gaf hij me alsnog een 2....toch nog een 6 voor Nederlands op mn eindlijst![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vraag: 1 van de hoofdstukken heet "Ezaus handen". Wie was Ezau?
antwoord: de man die iedere maandag soepballetjes kwam verkopen.
Die docent gaf mij ook een 3 voor mijn mondeling Nederlands, dat zwaar meetelde voor het examen. Op mijn reactie dat ik dat nogal hoog vond gaf hij me alsnog een 2....toch nog een 6 voor Nederlands op mn eindlijst![]()
twitter:Sersjee twitterde op maandag 16-01-2012 om 23:49:17Kom net al zappend langs #BabyTV. Zo moet een LSD-trip voelen, denk ik. reageer retweet
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Sersjee twitterde op maandag 16-01-2012 om 23:49:17Kom net al zappend langs #BabyTV. Zo moet een LSD-trip voelen, denk ik. reageer retweet
Ah, het is weer uitzwaaitijd...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed in. niet dat ik dat wil, maar omdat ik dat moet...
slaap lekker lieverds!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed in. niet dat ik dat wil, maar omdat ik dat moet...
slaap lekker lieverds!
Kijken wie het langst op blijftquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, het is weer uitzwaaitijd...![]()
trusten
you can't beat your mama!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Kijken wie het langst op blijftIk denk jij
ritme schmitme!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar bed zal gaan. Ritme opbouwen helpt niet als je morgenavond toch gaat stappen
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Kijken wie het langst op blijftIk denk jij
Ja, daarvoor zet ik de radio aan!quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
Best tof om Paul zo in de avond te horen
Dank je, ik ga in ieder geval zwaar mijn best doen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
Ik zal ook eens een poging wagen om te gaan slapen. Minty en Pino, succes met de tentamens en de presentatie morgen! Trusten
Thnx, bye byequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
Ik zal ook eens een poging wagen om te gaan slapen. Minty en Pino, succes met de tentamens en de presentatie morgen! Trusten
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, ik vinnut wel best
Succes Mint, je kunt het![]()
![]()
.
Thanks Pinopoepje, jij ook veel succes!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, ik vinnut wel best
Succes Mint, je kunt het![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |