Las het al, kippenvelmomentjequote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 15:31:48Net Bas (14) uit Groningen bij het huis. Ernstig ziek maar helemaal naar Leiden gekomen. Je bent een held! #3FM #SR11 [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op maandag 16-01-2012 om 21:02:47Vlak voor de uitzending bericht gehad dat Bas vrijdag is overleden. Oneerlijk en verdietig. Alle sterkte voor vrienden en familie! 2/2 reageer retweet
Ja zag het net in de lokale krant,hij woonde hier vlakbij zag ik maar is in Leiden overledenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 15:31:48Net Bas (14) uit Groningen bij het huis. Ernstig ziek maar helemaal naar Leiden gekomen. Je bent een held! #3FM #SR11 [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op maandag 16-01-2012 om 21:02:47Vlak voor de uitzending bericht gehad dat Bas vrijdag is overleden. Oneerlijk en verdietig. Alle sterkte voor vrienden en familie! 2/2 reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op maandag 16-01-2012 om 21:06:49Mocht je het moment van Bas bij het glazen huis willen terugluisteren. Fragment hier http://t.co/rAxdIksA #3FM #SR11 reageer retweet
Ik stond vanmiddag nog met The Gaslight Anthem - '59 Sound op LP in mn handen, twijfelde om hem te kopenquote:
Wat een held, Mr. Polska aanvragen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef hole1988 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 16-01-2012 om 21:06:49Mocht je het moment van Bas bij het glazen huis willen terugluisteren. Fragment hier http://t.co/rAxdIksA #3FM #SR11 reageer retweet
Live op RTVOost wat een vertoningquote:
Ik vroeg mij al af waarom Vroomshoop (quote:
Ik zat ondertussen ook al even te googlen. Is ie nog maar 25 ja?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
BDO WK Darts 2012 #8 Kist op triomftour?
Enig juiste antwoord. Leuk dat ie kampioen is geworden van die bond, maar het gaat (relatief) nergens over.quote:
mr Polskaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat een held, Mr. Polska aanvragen.
ik mag dat, want ik ben 3rdRock en ik ben tof. puntquote:
Is dat die met "zen vinger op de klitter"??quote:
die ja, die oversekste goedkope jeugd v tegenwoordig rip-off. en als je dat op twitter zegt worden z'n fans boosquote:Op maandag 16 januari 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat die met "zen vinger op de klitter"??
Raar liedje. Aanstekelijk, maar raar
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat die met "zen vinger op de klitter"??
Raar liedje. Aanstekelijk, maar raar
Sorry papquote:Op maandag 16 januari 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mag dat, want ik ben 3rdRock en ik ben tof. punt
Pas maar op, dreigtweets komen keihard aanquote:Op maandag 16 januari 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ja, die oversekste goedkope jeugd v tegenwoordig rip-off. en als je dat op twitter zegt worden z'n fans boos
voor straf met blote voeten naar bed!quote:
daar dachten we 6 jaar geleden anders over.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Enig juiste antwoord. Leuk dat ie kampioen is geworden van die bond, maar het gaat (relatief) nergens over.
Het is gewoon grappig dat zo'n dorp op zijn kop staatquote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Enig juiste antwoord. Leuk dat ie kampioen is geworden van die bond, maar het gaat (relatief) nergens over.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor straf met blote voeten naar bed!
5,2 mln kijkersquote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar dachten we 6 jaar geleden anders over.
Ik niet. Maar nou denk ik sowieso zelden aan darten, dus dat scheelt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar dachten we 6 jaar geleden anders over.
Ben je nou helemaal bedroeftoeterd?!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor straf met blote voeten naar bed!
Idd, ik ben bij Chapter 9 van de 11quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal bedroeftoeterd?!
Hij moet nog leren voor zijn tentamens morgen!
Blijf maar mooi even op hoor, Pien!
Ik ben ook hard bezig met stampen; eerst een presentatie (hoef alleen maar het voor- en nawoord te doen, scheelt weerquote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben bij Chapter 9 van de 11
Zo min mogelijk doen in een presentatie FTWquote:Op maandag 16 januari 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ook hard bezig met stampen; eerst een presentatie (hoef alleen maar het voor- en nawoord te doen, scheelt weer) en 7 hoofdstukken recht proberen te behapstukken... Grote delen daarvan kan ik ook terugvinden in de wettenbundel die ik bij het tentamen mag gebruiken, dus daaraan ga ik geen tijd verspillen
Juist! En ik lul wel, kan me niets schelenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk doen in een presentatie FTW
Ik had vorige week gefixed dat ik mijn laatste rijles onder een presentatie had geplanned
Heb morgen om 10.30u tentamen, jij?
Ah, dat is mooi kut.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! En ik lul wel, kan me niets schelen![]()
Ik heb om 12u de presentatie, om 13u de eindevaluatie van het hele project en dan om 16:30 een mk-tentamen recht. Lange dag met een enorme pauze
Thanksquote:Op maandag 16 januari 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi kut.
Ik heb tot 12.15u max de tijd, maar het is een toets met 30 multiplegok en 8 open vragen, dus zolang ben ik niet bezig denk ik
Succes![]()
![]()
Netwerken. Alles over routers, switches, IP-adressen enz. Alles eromheen dus. Komt van Cisco af, dus in Engels enzo. Heel leuk als je de stof niet bijhoudt qua lezen ervanquote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks![]()
En juist multiple gok vind ik verschrikkelijk, zeker bij toepassingsvragen (casussen). Bijv Pietje heeft een overval gepleegd, jantje heeft de vluchtauto bestuurd. Jantje is 18, pietje 16. Wordt Pietje volgens het volwassenenrecht veroordeeld?
En dat ook gewoon 4 op elkaar lijkende antwoorden, vol met instinkers... Nare man, die docent![]()
(geintje, is een lieverd)
waarvoor ben jij aan het leren?
Je hebt je alvast voorgenomen om de komende periode dat wel te doen? En dan spreken we je de volgende tentamenperiode weer en dan heb je 't weer niet gedaan? Dat zou heel herkenbaar zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Netwerken. Alles over routers, switches, IP-adressen enz. Alles eromheen dus. Komt van Cisco af, dus in Engels enzo. Heel leuk als je de stof niet bijhoudt qua lezen ervan.
Goh, hoe raad je het?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt je alvast voorgenomen om de komende periode dat wel te doen? En dan spreken we je de volgende tentamenperiode weer en dan heb je 't weer niet gedaan? Dat zou heel herkenbaar zijn
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt je alvast voorgenomen om de komende periode dat wel te doen? En dan spreken we je de volgende tentamenperiode weer en dan heb je 't weer niet gedaan? Dat zou heel herkenbaar zijn
Truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |