quote:
Vraag me af waar het fout is gegaan met Jason Mraz. Van toffe singer-songwriter naar de zoveelste singer-songwriter in het rijtje.quote:
Bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik wanneer ik m'n radio moet uitzettenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
Oh donderdag doet Giel de presentatie van Met Michiel? Kan wel leuk zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik wanneer ik m'n radio moet uitzetten
In de middag/avond vond ik Giel altijd goed te doen. Het is dat ik de ochtendshow minder vind.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 16-01-2012 om 13:37:21Ik ben een weekje vrij! @Domien presenteert @metmichiel en @ekstraweekend op #3FM, behalve dan weer op donderdag, dan doet @giel3fm 't. reageer retweet
Dan ga ik luisterenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
Z'n opmerking is dan ook aardig van toepassing op de meeste platen die ik vandaag voorbij heb horen komen. Is het al avond?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Dit is het in elk geval nog niet: http://kwartoverbier.nl/quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Z'n opmerking is dan ook aardig van toepassing op de meeste platen die ik vandaag voorbij heb horen komen. Is het al avond?
Hahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mezelf buiten gesloten, ik dacht dat m'n voordeur de wc deur was... Sta je dan midden in de nacht in je boxer op een koud portiek
2 opties:
- Wachtne in de kou tot 1 van m'n buren wakker is, aanbellen in m'n boxer en vragen of ik m'n ouders mag bellen die de reservesleutel hebben
- Ruitje intikken...
Laatste optie is het geworden
Vrijdag krijg ik een nieuwe ruit
Eens.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]In de middag/avond vond ik Giel altijd goed te doen. Het is dat ik de ochtendshow minder vind.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 16-01-2012 om 13:37:21Ik ben een weekje vrij! @Domien presenteert @metmichiel en @ekstraweekend op #3FM, behalve dan weer op donderdag, dan doet @giel3fm 't. reageer retweet
Inderdaad. Ik schakel iig in.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
I'm glad my misery amuses youquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha! dit tovert zowaar een glimlach op mijn gezicht na een bijna 6 urige college marathon
eerder deed hij Gigagiel tussen 18.00-20.00 dat was een tof programmaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
nee, Frank Dane krijgt er een stijve piemelot van. volgens Timur heeft hij dit erdoor gedrukt. de ene helft wilde Kraantje Pappie, de andere helft Ben Howard en dus werd het Mrazquote:Op maandag 16 januari 2012 17:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ben ik de enige ofzo die de MH wel leuk vind
oke danquote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Frank Dane krijgt er een stijve piemelot van. volgens Timur heeft hij dit erdoor gedrukt. de ene helft wilde Kraantje Pappie, de andere helft Ben Howard en dus werd het Mraz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |