Ja dat is een nieuwe uitvinding. Een glimmende ketel die gaat fluiten als het water kookt. Heel erg hip allemaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
Beste,
Na wat rond surfen op internet zag ik een draadloze en ergens anders werd het zelfs nog snoerloos genoemd, waterkoker.
Nu vroeg ik mijzelf af, hoe kan dit?
Hoe kan het zonder een snoer,zonder draad,zonder stopcontact werken?
Ben benieuwd naar het antwoord!
Fuck man. Dan hebben wij die ookquote:Op zondag 15 januari 2012 22:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja dat is een nieuwe uitvinding. Een glimmende ketel die gaat fluiten als het water kookt. Heel erg hip allemaal.
Ja dat is vaak wel het geval bij een waterkoker,maar hoe kan hij snoer&draadloos zijn?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:59 schreef STING het volgende:
Dat betekent dat de waterkoker waarschijnlijk uit twee componenten bestaat.
Het platform waar je hem op zet, met de stekker eraan, en de waterkoker zelf.
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:59 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ja erg hip en leuk allemaal maar hoe werkt het?
Zou het zo simpel zijn?Dat is toch vrij normaal?Ik dacht echt aan iets revolutionairs haha.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Zolder het volgende:
Dat betekent dat de waterkoker zelf geen snoer heeft, echter het platformpje waar hij op staat natuurlijk wel.
Hij bedoelt een fluitketel slimmiequote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ja dat is vaak wel het geval bij een waterkoker,maar hoe kan hij snoer&draadloos zijn?
Ja en autobatterijen bestaan ook niet want vermogenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hahahaha weet je wat voor een vermogen een waterkoker vraagt?!
Bestaan wel, maar dan weegt de batterij zwaarder dan het water dat je er mee kunt koken, dus dat werkt totaal niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ja en autobatterijen bestaan ook niet want vermogen
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ja en autobatterijen bestaan ook niet want vermogen
Of doodgewone contactpunten.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:21 schreef twiFight het volgende:
In alle gevallen werkt het met inductie.
Ik ben zo blij dat dat niet echt werkt. Moet je je voorstellen dat de complete energiebehoefte, al dat wattage door de lucht vliegt. Fuck het aluminiumhoedje, ik wel een lodenhoed!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
idd
Het bestaat ook al een tijdje, volgens mij had Tesla ook ooit een dergelijk idee om energie in de atmosfeer te laden zodat alles overal in de buurt van de zendmast draadloze energievoorziening kon genieten. Er is een docu over ergens uit 1992![]()
http://www.witricity.com/index.html
Al zou ik er nog niet 1-2-3 op overstappen
edit: Ah deze dus Phenomenon - The Lost Archives - The Missing Secrets of Nikola Tesla![]()
en eventueel deze
quote:
Ha, nee. Dat type hierboven maakt gewoon contact door dat ronde gevalletje.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:21 schreef twiFight het volgende:
In alle gevallen werkt het met inductie.
Er zit nogal wat metaal in, zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Je kan ook de kan in de magnetron zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |