Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 21:05:15 ]
Nee , nu moet je het ook gewoon doen! Wedden dat je C.Ronaldo krijgt!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wilde eigenlijk nog packs kopen met points maar die ga ik toch maar uitgeven aan carpacks in Forza denk
wat dacht je van nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee , nu moet je het ook gewoon doen! Wedden dat je C.Ronaldo krijgt!!
ik ben al sinds half vijf bezigquote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede zin man! Iets teveel scheikunde zitten leren vandaag?
Aight, ben trots op jequote:
en dat was je laagste? Gewoon niet leren dan, des te hoger is de awesomeheid als je dan hoger haaltquote:Op zondag 15 januari 2012 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aight, ben trots op jenu ik nog , maar het is maar een her en ik had al een 5,5 dus de motivatie is weg
Gemist niet echt....quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Zo spamhoeren, heb ik nog iets gemist vandaag?
Nee maar opzeker ga ik hem halenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Heeft er nou al iemand met IF Ben Arfa gespeeld?
Je inschatting van de prijs klopte alleen niet zoquote:
Helaasquote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je inschatting van de prijs klopte alleen niet zo![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
Tim ik haat je avatar, telkens weer kijk ik ernaar.
do not want inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over fap gesproken. Wat een vreselijke OP zeg.
Wss heeft je tegenstander een lagswitchquote:Op zondag 15 januari 2012 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF man, lagt alleen maar als ik aan de bal ben opeens. :S
Valt wel mee man, anders wil ik wel een pic van je vriendin erop zettenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over fap gesproken. Wat een vreselijke OP zeg.
Ik zeg doenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee man, anders wil ik wel een pic van je vriendin erop zetten
die trait werkt niet in futquote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
Trait van Dede is Injury Free. Leuk dat hij laatst 4 wedstrijden aan de kant stond
Alle overige wel?quote:
Met een deurbel en je kabel open rippen geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
er staan ook echt talloze tutorials op internet hoe je een lag switch moet maken![]()
inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een deurbel en je kabel open rippen geloof ik
4-4-2-2 die zal wel zeldzaam zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
Wel leuke pakjes gehad, een 4-4-2-2 opstelling, een 4-4-2, 4-3-1-2.. 2 keer CAM-->CM, een IF speler Ballesteros. Geen jackpot helaas. Volgend jaar beter
haha, ja inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2-2 die zal wel zeldzaam zijn
Boeiend!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker met je 60 pace spits rondlopen
Daar is Ibra dan ook wel heel goed inquote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, ik speelde net tegen iemand met Ibra voorin, Messi CF en dan op de flank Neymar en nog een of andere gast. Maar hoe hij speelde...echt vreemd. Alles op de zijkanten en alleen maar voorzetten met Ibrahimovic inkoppen. Heb Messi niet eens gezien.Maar goed, 6-3 gewonnen want hij was voor de rest pauper. Kon alleen maar voorzetten koppen met Ibra.
Jij hebt toch Berba IF? Die heeft hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker met je 60 pace spits rondlopen
alsof ik dat kan betalenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt toch Berba IF? Die heeft hetzelfde
Ik had Van de Man wil in een pakje en ik ga hem in de spits doen ook
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof ik dat kan betalenRijst heeft hem geloof ik. Hij gaat trouwens zijn team verloten he!
zei die op Facebook, hij moest leren ofzo en FUT was niet goed voor hem oid. Hij is morgen unbanned dus dan horen we het wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]echt? Hoezo? Wanneer? Waarom? Hoe? Wie? Wat? Wanneer? Hoeveel? Hoe duur? Waardoor? Welke? Watvoor?
ja jij wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
Lerenwtf, dat kan je heus wel 1 dag voor de toets doen.
Arme rijstquote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zei die op Facebook, hij moest leren ofzo en FUT was niet goed voor hem oid. Hij is morgen unbanned dus dan horen we het wel.
Ik tik je morgenquote:
U mad?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had vandermar anders ingeschat, respect-o-meter gaat omlaag ivm UI
Nee, gaat alleen maar stijgen omdat hij niet meer in pakjes zit.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden SIF ramires gekocht voor 61k, ik zie dat hij nu minimaal 80k kost![]()
Denken jullie dat hij binnenkort weer in prijs gaat dalen? (PS3)
Ok, nog maar even wachten met de verkoop danquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, gaat alleen maar stijgen omdat hij niet meer in pakjes zit.
Wat voor een had je er dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Godver, FOK! heeft mijn avatar verwijderd
Justin Bieberquote:
wat een koopje voor 30Kquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, gaat alleen maar stijgen omdat hij niet meer in pakjes zit.
Que?quote:
Justin Bieber werenquote:
Jaquote:
Gisteren was echt bizar wat dat betreft.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Justin Bieber weren. Sommige users hadden ook al wel sneller geweerd mogen worden. Heb al zat mongolen hier voorbij zien komen.
Yaya Toure ipv. Fellainiquote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#0S0EzZkrbcy88
Weer eens een nieuw team gemaakt. Heb nog 75k voor verbeteringen of voor andere teams natuurlijk
Geen last van op PSNquote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Ligt Xbox Live plat ofzo? Kan niet inloggen...
Moet je even op PS3 markt kijken, geen idee. Hij is zijn prijs wel waard, echt ziekelijk goede middenvelder.quote:
Doe een andere UI manquote:Op zondag 15 januari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je even op PS3 markt kijken, geen idee. Hij is zijn prijs wel waard, echt ziekelijk goede middenvelder.
Als jij een andere dan Torres doetquote:
Doe ik morgen dan, gaat moeilijk op iPhone. Die justin bever brengt gewoon intense woede bij me opquote:Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij een andere dan Torres doettot die tijd....
Op de playstation gebruik je ook geen Xbox livequote:
Maar je kan ui's uitschakelen op de iPhone.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik morgen dan, gaat moeilijk op iPhone. Die justin bever brengt gewoon intense woede bij me op
Kan, maar ik denk mee met mijn mede-FUT'ersquote:Op zondag 15 januari 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je kan ui's uitschakelen op de iPhone.
Goeie keuzequote:Op zondag 15 januari 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
Dan doe ik een van mijn oude voetbalclub.
Vandermar has gained 200% more respect on the respect-o-meterquote:
Je had erbij moeten zijn met clubs, we waren met 7quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef el-blanchito het volgende:
Gegroet,
Zojuist ff het vorige topic teruggelezen en zoals altijd weer niks gemist.
Maar hoe heet de vorige OP-Chick?
Justene Jaro staat er bijquote:
Ja sorry, ik werk elke zondag van 4 tot 9/10 dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn met clubs, we waren met 7
Volgende keer beterquote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja sorry, ik werk elke zondag van 4 tot 9/10 dus dat gaat hem niet worden.
140% is de max.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandermar has gained 200% more respect on the respect-o-meter
Hij zat op -60%quote:
ADVIES IK WIL SPELUEHUHUHquote:Op zondag 15 januari 2012 23:09 schreef DannyDeko het volgende:
Nasri of Tevez als linker CAM in 4231? Mn laatste aankoop dan is mn teampje compleet
Beidequote:
Nasri.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:09 schreef DannyDeko het volgende:
Nasri of Tevez als linker CAM in 4231? Mn laatste aankoop dan is mn teampje compleet
Zei ik tochquote:
Mwah, dat laatste valt wel mee. Zo heb je een CF die maar liefst 5 links nodig heeft (of compensatie voor de dode).quote:Op zondag 15 januari 2012 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
4231 is echt geweldig eigenlijk. Speelt lekker, en je kan ook supermakkelijk een hybrid maken.
Mijn CF heeft 2 dode links en 9 chemquote:Op zondag 15 januari 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste valt wel mee. Zo heb je een CF die maar liefst 5 links nodig heeft (of compensatie voor de dode).
IF Sparrow voor 20k
4222 speelt nog lekkerder en is veeel makkelijker met hybrids!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:50 schreef DannyDeko het volgende:
4231 is echt geweldig eigenlijk. Speelt lekker, en je kan ook supermakkelijk een hybrid maken.
Alles over de vleugelsquote:Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4222 speelt nog lekkerder en is veeel makkelijker met hybrids!
Gewoon overal doorheen skillen jwz!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
Tering lijers die ultra verdedigend en counter spelen
Met die contained defending troep is dat nogsteeds erg gaarquote:Op zondag 15 januari 2012 23:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon overal doorheen skillen jwz!
Dan kan je niet verdedigenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en een gat op het middenveld waar je u tegen zegt.
Nee als je tegen een 4222 speelt heb je een onwijs gat op het middenveld liggen. Ik loop er altidj zo doorheenquote:
Is nu boven 100k en dat ga ik echt niet betalen voor die knakker.quote:
Must haveeeequote:Op maandag 16 januari 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is nu boven 100k en dat ga ik echt niet betalen voor die knakker.
Jij vind toch ook niet dat er een groot gat is bij 4222?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff ik weet echt niet wat ik fout doe. Al de 2e pot die ik verlies vandaag, weer is zijn keeper MotM.
dat ervaarde ik echt heel anders, vond het maar niks.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Toch is 4222 chiller dan 4231 voor mij. En het valt reuze mee met dat zogenaamde gat in het midden.
Je moet wel veel dubbele links... WTF moet je met Beck?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:29 schreef DannyDeko het volgende:
Je kan gewoon superveel kanten op met 4231. Ik demonstreer:
RVP
Nasri - Aguero - Robinho
Toure - De Rossi
Cole(Clichy) - Luiz(Toure) - Chiellini - Abate
Cech(Hart)
Rvp
Nasri - Ageuro - Zarate
Toure - Cambiasso
Cole(clichy) - Luiz - Lucio - Maicon
Cech
Rvp
Nasri - Aguero - Gotze
Toure - Bender
Clichy - Toure(Luiz)) - Santana - Beck
Hart(Cech)
ETC ETC ETC !
4312 is trouwens ook niet echt ideaal voor Hybrids.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je moet wel veel dubbele links... WTF moet je met Beck?Als je daar Rafinha wil hebben dan kan dat niet.
Beck is mijn held! Vind m echt goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je moet wel veel dubbele links... WTF moet je met Beck?Als je daar Rafinha wil hebben dan kan dat niet.
duco gaat ook FUT doenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4312 is trouwens ook niet echt ideaal voor Hybrids.
Maar Gotze zit dan volgens mij op 7 chem..quote:Op maandag 16 januari 2012 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beck is mijn held! Vind m echt goed.
Maar Rafinho kan daar ook gewoon staan hoor. Die linked gewoon met die 2 duitsers en Santana dubbel zelfs
Klopt, maar ik vind het chill spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4312 is trouwens ook niet echt ideaal voor Hybrids.
Ik heb daar geen last van nee. Maar misschien hangt het af van de manier waarop je speelt. Vaak komt er bij mij een CDM mee die het midden opvult. Echter blijf ik vaak met een aanval aan dezelfde kant. Door middel van combinaties tussen de CAM en ST kom ik er vaak doorheen en rond de 16 staat iedereen wat dichter bij elkaar waardoor je veel opties hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij vind toch ook niet dat er een groot gat is bij 4222?
Oja klopt. Maar maakt in mijn geval niet uit want ik vind Beck een toppertjequote:Op maandag 16 januari 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar Gotze zit dan volgens mij op 7 chem..
[..]
Klopt, maar ik vind het chill spelen.
In dit geval staat RVP(ST) letterlijk boven Aguero (CF)quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Kamikazie het volgende:
Aguero is zwaar goed Deze fifa , ik oordeel wel alleen uit h2h matches maar zou altijd aguero kiezen boven RVP
Mwah, ik merk juist in 4231 dat de CF vaak veel in scoringspositie komt. Dan heeft omdraaien weinig zin.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:03 schreef Kamikazie het volgende:
Hahaha, misschien moet je ze omdraaien. Aguero zal het als ST wss beter doen door meer pace.
Bij mij ook ja. Als ik met de ST scoor is t vaak met skillmoves. Zelfde verhaald met mn SerieA 4231 waar Ibrahimovic als ST staat.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, ik merk juist in 4231 dat de CF vaak veel in scoringspositie komt. Dan heeft omdraaien weinig zin.
Het inter vierkantje heb ik ook ja, die zitten ook al op de bank.(check de link nog maar eensquote:Op maandag 16 januari 2012 02:38 schreef DutchSL het volgende:
Nice, very nice.
Weet niet of die spelers nog gebruikt in je andere team, maar je kunt voor de 9 chemistry i.p.v. het Italiaanse driehoekje ook een Inter driehoekje maken met Cambiasso-Lucio-Maicon of Milan met IF Nocerino-Silva-Abate (ook Maicon kan nog).
Je kunt de boel ook spiegelen met links de Serie A en rechts de BPL, dan kun je Taiwo en Richards als backs gebruiken.
Mijn favo team heb ik in 4-2-2-2 en ik win daar erg vaak mee en ik merk echt niets van dat gat op het middenveld.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een gat op het middenveld heeft niets te maken met het wel of niet kunnen verdedigen
Uhm, spelers kopen?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb 15.000 coins en das alles wat ik heb, geen spelers, geen coaches niets....
Wat te doen met die 15k ?
Gouden Brazilie team.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb 15.000 coins en das alles wat ik heb, geen spelers, geen coaches niets....
Wat te doen met die 15k ?
Goeie tip, maar was meer aan het zoeken naar leuke suggesties voor een team dusquote:
Dat dus. Speelt lekker en is rete goedkoop ook nog.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gouden Brazilie team.
---------------------Sobis-----------------------
Lucas--------Wallyson----------Eduardo
--------Carlos-------------Gustavo----------
Marcelo--Luiz--------Dede------Rafinha
--------------------Alves------------------------
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien goed om te melden....
Ik speel fifa 12 zelf niet behalve op de webapp
Voor laten als ik groot ben....quote:
k zo doe ik het ook ja, maar ik zal de verkooplijst dan ook maar in de gaten houden als er iemand wordt vermistquote:Op maandag 16 januari 2012 11:54 schreef nijenhuisjeroen het volgende:
@poker4lifee: Ga bij je team op een lege plek op de bank of tribune staan en kies 'speler toevoegen'. Daar kun je de speler vindenSoms gebeurd het ook wel eens dat een speler ineens bij de verkooplijst staat. (p.s. kan hier op het werk niet quoten, belachelijk oude IE -_-)
Dan is de vraag die je stelt ook dom, dan kan je er alleen maar mee verder handelen team bouwen heeft nog geen nut voor jou.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voor laten als ik groot ben....
Nee, voor als Fifa 12 platinum wordt en ik heb aan ga schaffen
Dan stel ik de vraag anders:quote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is de vraag die je stelt ook dom, dan kan je er alleen maar mee verder handelen team bouwen heeft nog geen nut voor jou.
handelenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan stel ik de vraag anders:
Hoe kan ik zonder te spelen het beste van die 15k, 150k maken ?
Koopjes vinden.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan stel ik de vraag anders:
Hoe kan ik zonder te spelen het beste van die 15k, 150k maken ?
Beter mikken, niks kutfifa.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef DannyDeko het volgende:
KUTFIFA. Schiet met Aguero in 1 actie 3 keer op de paal... wtf!
GVD, nu blijkt de pols zelfs gebroken te zijn. Tot mn elleboog in het gips, controller vasthouden gaat amper, net even geprobeerd. Kan niet tegelijk op R2 en en de actieknoppen drukken door het gips....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:55 schreef Jay_Snake het volgende:
Fuck zooi...net bij m'n eigen wedstrijd m'n rechterpols zwaar gekneusd. Kan geen controller vasthouden...dat wordt ff geen FUT....
Wilde iemand passeren, die gaf me een rotschop en verkeerd terechtgekomen....
Traden dan!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
GVD, nu blijkt de pols zelfs gebroken te zijn. Tot mn elleboog in het gips, controller vasthouden gaat amper, net even geprobeerd. Kan niet tegelijk op R2 en en de actieknoppen drukken door het gips....
Dat wordt minimaal 6 weken amper FUT doen en als ik pech heb 12 weken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet nu heel veel met je vingers gaan bewegen, dan lukt het binnen een paar dagen weer. Ik had m'n arm ook gebroken toen ik 9 was, dus ik neem aan dat je wel iets grotere handen/vingers hebtquote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
GVD, nu blijkt de pols zelfs gebroken te zijn. Tot mn elleboog in het gips, controller vasthouden gaat amper, net even geprobeerd. Kan niet tegelijk op R2 en en de actieknoppen drukken door het gips....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dat zou je idd wel denken, alleen balen dat het gips echt in de weg zit. Duim is amper te bewegen, overige vingers wel goed. Maar het echte nadeel is dat ik de controller niet goed kan vasthouden. Zit een "rare punt" in het gips in de handpalm en daardoor kan ik de controller van de ps3 niet goed vastpakken. Als ik hem goed wil vasthouden, doet dat een hoop pijn...quote:Op maandag 16 januari 2012 12:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je moet nu heel veel met je vingers gaan bewegen, dan lukt het binnen een paar dagen weer. Ik had m'n arm ook gebroken toen ik 9 was, dus ik neem aan dat je wel iets grotere handen/vingers hebt
En dan geen geld hebben voor een formatiekaartjequote:Op maandag 16 januari 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
LULZ
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dE1w1Ia8bcxWd
ohja, laat maar zitten. Mijn duim kan pijnloos uit de kom, dus daardoor zou het bij mij wel gekund hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha dat zou je idd wel denken, alleen balen dat het gips echt in de weg zit. Duim is amper te bewegen, overige vingers wel goed. Maar het echte nadeel is dat ik de controller niet goed kan vasthouden. Zit een "rare punt" in het gips in de handpalm en daardoor kan ik de controller van de ps3 niet goed vastpakken. Als ik hem goed wil vasthouden, doet dat een hoop pijn...
The fuck....hoe komt iemand aan zoveel coins?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
LULZ
Terwijl je er zomaar van kan winnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
LULZ
Hij zou van Rooney een middenvelder moeten maken en dan 3-5-2 ofzo spelen met Alves naar RMquote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Terwijl je er zomaar van kan winnen.Die chemistry
Rooney mist alles, Vidic, Iniesta en Ramos zijn ook niet top.
Wel een ziek team verder
Bijvoorbeeld. Dat ie linkt met Vidic.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou van Rooney een middenvelder moeten maken en dan 3-5-2 ofzo spelen met Alves naar RM
Me2quote:Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Griezmann voor 1,5k winst verkocht. FUCK YEAH HEPPIE MEN.
Geen minuut mee gespeeld, heb er toen twee ingekocht en er voor 40k opgezet in de hoop dat mensen me na gingen doenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Me2of nouja 1.25k winst. Wat is die kerel ongelofelijk slecht zeg..
Redelijk snel, balvast, skiller, kopsterk, sowieso een beul. In elk systeem is ie goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
Ik met 3 of 4 K gistergekocht voor 9,7 K en verkocht voor 14 dacht ik maar kan ook 13 zijn.
Is Ibra een goede spits in 4-5-1 formatie?
Dat is mijn probleem ook, ik heb nu 40k en wil graag meer coins maken, maar dan zie ik weer een Maicon voor 25k en heb ik nog maar 15.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef vandermar het volgende:
Dan ga ik een goedkope halenhelaas geen budget meer dan
vriend van me had ook zijn pols gebroken, na twee à drie weken kon ie al heel aardig weer FUT spelen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laagste bin op PS3 is 97k.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef Johnbon het volgende:
Ik heb m een paar dagen terug op de xbox voor 71.000 gekocht...
Hebben we het over dezelfde Griezmann hier? Die man heeft bij mij in 5 wedstrijden helemaal niets goeds gedaan. Mietenschot, laat zich van de bal af duwen, fatsoenlijke skills kreeg ik ook niet eruit..quote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Redelijk snel, balvast, skiller, kopsterk, sowieso een beul. In elk systeem is ie goed.
Maar het is wel een echt beest, Staat altijd op de goede plek en schiet alles erin. Verder vind ik 'm niet zo leuk om mee te spelen. Maarja, hij schoort goals voor me en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
ZIjn stats zijn nou niet echt veel beter dan die van Pato
gaat over Ibra neem ik aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde Griezmann hier? Die man heeft bij mij in 5 wedstrijden helemaal niets goeds gedaan. Mietenschot, laat zich van de bal af duwen, fatsoenlijke skills kreeg ik ook niet eruit..
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
Ik met 3 of 4 K gistergekocht voor 9,7 K en verkocht voor 14 dacht ik maar kan ook 13 zijn.
Is Ibra een goede spits in 4-5-1 formatie?
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Redelijk snel, balvast, skiller, kopsterk, sowieso een beul. In elk systeem is ie goed.
dat zou echt geniaal zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Ajax Cicinho echt kan/gaat halen dan hebben de mensen met Eredivisie silvers een goede RB erbij
Dat zegt niet zo heel veel want hij is ook enthousiast over De Jong en hij was tevreden over de wedstrijd ondanks de 1-0 nederlaagquote:
omdat ie pauper is IRLquote:Op maandag 16 januari 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
Hoezo deed Maikon Leite niet mee met Palmeiras?
Klopt, hij is niet zo goed IRL maar Palmeiras ook niet en aangezien hij vrijwel alles speelt daar.quote:
Nee, je kunt beter 2d15u al lekker de prijs gaan opdrijvenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht mooi Ibra voor 70K is er een downie die op 15 seconden precies biedt. WAT EEN NICHT
4-5-1?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef Dudeweiser het volgende:
welke opstellingen zijn er eigenlijk donkergroen in 4231? 4222 niet, 41212 ook niet, welke dan welom een CAM gaat het BTW
eVEN ALLES GERETWEET VOOR GRATIS COINSquote:Op maandag 16 januari 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken: https://twitter.com/#!/MerchFifa12
zij gaan anouncen wie je op moet kopen zodat ze kunnen pricefixenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
eVEN ALLES GERETWEET VOOR GRATIS COINS
Gewoon een nieuw vers team kopen. Na een tijdje ben je uitgekeken op een team.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Toefjes het volgende:
Gouden team loopt naar tevredenheid, bronzen team is meesterlijk. Maar met mn zilveren team win ik weinig meerZit er hard aan te denken de silvers te verkopen en met de andere 2 teams verder te gaan
Thiago Neves IF naar CDM of Ronaldinho naar CDM D' alesandro IF CDM dat heb ik ook en speelt erg fijnquote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik was mijn Russen totaal zat, vooral om de verdediging dus het halve elftal verkocht paar weken terug maar er waren nog wat restjes over zag ik vandaag bij het opruimen van de TOTY rotzooi toen ik me bedacht dat ik best wel mijn Serie A verdediging er achter kan plakken .
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g3AP0ZCXbczt2
Ik heb 2 CDM's nodig.. eentje wordt er Roberto Carlos en de ander moet volgens mij ook perse een Braziliaan worden. Probleem is alleen dat ik Ramires/Lucas/Guztavo al in andere teams gebriuk met andere formatie en positie (CM).
Ik word niet zo vrolijk van zo'n Fernando (iets te langzaam) of Willians (matige passing), iemand een goede suggestie?
Arouca of Ilshinho (CAM met 5* skills, ombouwen naar CDM) is misschien wel wat.
Ik meestal binnen 10 wedstrijden, dit elftal heb ik al vanaf het begin. Een klein wonder dat ik ze nu zat benquote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw vers team kopen. Na een tijdje ben je uitgekeken op een team.
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thnx, dat is goed nieuws! Krijg donderdag ander gips, hopelijk kan ik dan weer beetje FUT doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vriend van me had ook zijn pols gebroken, na twee à drie weken kon ie al heel aardig weer FUT spelen hoor
Nee, een CDM moet bij mij wel enige defensieve skills hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thiago Neves IF naar CDM of Ronaldinho naar CDM D' alesandro IF CDM dat heb ik ook en speelt erg fijn
Gewoon ff tijdje niet mee spelenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik meestal binnen 10 wedstrijden, dit elftal heb ik al vanaf het begin. Een klein wonder dat ik ze nu zat ben
dat kreeg hij geloof ik, loopgips oid was het, heel raar, maar het werkte welquote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Thnx, dat is goed nieuws! Krijg donderdag ander gips, hopelijk kan ik dan weer beetje FUT doen.
IF De Rossiquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef GuRBuH het volgende:
Nette TOTW suggestions thread deze keer: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1337481.page Zit echter voor mij niks bij
Daniele de Rossi als CBquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef GuRBuH het volgende:
Nette TOTW suggestions thread deze keer: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1337481.page Zit echter voor mij niks bij
Als ze Oscar Cardozo nou eens minstens 30 (!) extra punten voor pace geven kan het nog wat wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef GuRBuH het volgende:
Ozil zou mooi zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 15:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ze Oscar Cardozo nou eens minstens 30 (!) extra punten voor pace geven kan het nog wat worden
De Rossi, Di Natale, Callejon, Ozil, Diego, James Rodriguez.. dat kan allemaal wel interessant worden voor mij.
Ortho tochquote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Moet GJE nablijven vandaag? Nog niet gesignaleerd
Aight, matig dat je beugel hebt ofwat?quote:
CB?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daniele de Rossi als CBdat wordt interresant voor mijn Serie A team. Dan wordt hij echt een erg goede CB.
Mijn controller vliegt ook wel is door mn kamerquote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef zerokil het volgende:
GVD fifa is het enige spel waar ik zo erg van kan stressen jonge niet normaal
Had bij mij ook niet veel gescheeld...quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Mijn controller vliegt ook wel is door mn kamer
Staat tussen de defendersquote:
Ik vind Marchisio IF dusdanig goed dat ik denk ik niet De Rossi IF er neer zou zetten. Centraal achterin daarentegen ipv Lucio.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
Waarom speelt De Rossi als CB?Is toch een goede middenvelder, nou moeten ze hem daar missen.
Rating t/m 64 is bronzequote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
kan je met die ultimatedb playerdatabase eigenlijk zien of een speler gold/silver/bronze is? Zou het iets makkelijker maken
gewoon kijken hoe goed hij is:quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
kan je met die ultimatedb playerdatabase eigenlijk zien of een speler gold/silver/bronze is? Zou het iets makkelijker maken
Ja bij mij zou hij nu Thiago Silva of Chiellini kunnen gaan vervangen, maar dat zit er niet in lijkt me. SIF Marchisio is wel goed maar geen ideale verdedigende stats, wat ik toch graag zie. De Rossi is ook gewoon een beest en dat is altijd handig in je teamquote:Op maandag 16 januari 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat tussen de defenders
[..]
Ik vind Marchisio IF dusdanig goed dat ik denk ik niet De Rossi IF er neer zou zetten. Centraal achterin daarentegen ipv Lucio.
Heb je een linkje naar je avatar? Ziet er verrekte nice uitquote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef Fifut het volgende:
Dat FifaMerch account heeft niet heel veel volgers ofzo.
Rechtermuisknop?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar je avatar? Ziet er verrekte nice uit
HEBBIK ALquote:
Dat is toch juist goed voor op FOK!quote:
Mwa, maandje nog dan ben ik er vanafquote:Op maandag 16 januari 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aight, matig dat je beugel hebt ofwat?
Blokjes heb je? Of buitenboordquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, maandje nog dan ben ik er vanaf
Rijst is bannedquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Santello het volgende:
Uhm rijst, je 10k gaat wat langer duren :p
Na het eerste potje ging clubs slecht he gisterenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, maandje nog dan ben ik er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |