Nice!quote:
Ja, dat ei was ik vergeten jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice!Die van mij glommen nog heel mooi omdat ik ze met eigeel had bestreken.
Leuke foto's, FC! TarAtlas is grappig en jouw handstand ook, maar jammer dat dat huis zo achter op die foto staat.
En nee, ik wil geen eigen topicIk wil gewoon mijn ideetjes met jullie delen en niet met heel fok
Best mooie bankjes konden die pre-historische mensen al bouwen zegquote:
Pittig stoofvlees (het chipotle stoofvleesrecept uit het Stoofpottentopic), met paprika en aardappel die een tijdje hadden meegestoofd. En erbij dus die salsa en zure room.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ook best wel trots op hoe die van mij er uitzagen, jammer dat ik honger had en geen zin had in mijn cameraWat had je voor vulling, Lie?
Ja, want zo'n bankje is indrukwekkend tov een paar ton aan stenenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Best mooie bankjes konden die pre-historische mensen al bouwen zeg
Klinkt lekkerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
Pittig stoofvlees (het chipotle stoofvleesrecept uit het Stoofpottentopic), met paprika en aardappel die een tijdje hadden meegestoofd. En erbij dus die salsa en zure room.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef LieLie het volgende:
Son, heb je nog een voorbeeld van een foto die nog wat geshopt kan worden en hoe en wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |