Afhankelijk van het weer vaak. Als er storm op komst is gaat het eerder open. om 16.00 is het spits :pquote:
Zijn er mensen geweest die vanaf het begin hebben gerefreshed en toch achter het net hebben gevist? Of waren dat mensen die dachten dat het een uurtje later ook wel kon?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef TheFastOne het volgende:
Eerst nog maar eens kaarten zien te bemachtigen...
Ook mensen die er vanaf het begin bij waren volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest die vanaf het begin hebben gerefreshed en toch achter het net hebben gevist? Of waren dat mensen die dachten dat het een uurtje later ook wel kon?
Ik heb fucking vanaf het begin zitten kutten en kwam er uiteindelijk een half uur voor uitverkoop pas echt door. Vorig jaar was de max trouwens 8 kaartenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest die vanaf het begin hebben gerefreshed en toch achter het net hebben gevist? Of waren dat mensen die dachten dat het een uurtje later ook wel kon?
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest die vanaf het begin hebben gerefreshed en toch achter het net hebben gevist?
Zal dan ook wel naar Lowlands komen denk ik zo.twitter:festivalinfo twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 11:44:33Festivalinfo nieuws: Placebo komt naar Sziget 2012 - http://t.co/KrZdHTln reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:46 schreef Fuszy het volgende:
Zal dan ook wel naar Lowlands komen denk ik zo.twitter:festivalinfo twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 11:44:33Festivalinfo nieuws: Placebo komt naar Sziget 2012 - http://t.co/KrZdHTln reageer retweet
Programma bij LL is zeker bij het kopen van het kaartje van ondergeschikt belang. Er komen zoveel bands... daar zit altijd wat bij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij zijn er nog niet helemaal over uit omdat we ook naar Exit gaan, maar denk dat ik wel een kaartje aanschaf en dan de programmering afwacht
Oh oke, dan weet ik dat voor deze keer. Ben benieuwd wat het dit jaar wordt, nog drukker door vorige keer of rustiger omdat de meeste mensen de vorige lineup niet zo super vonden (ik wel) en weer de prijsverhoging.quote:
Je weet ook dat ik geld wil sparen voor een reisquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Programma bij LL is zeker bij het kopen van het kaartje van ondergeschikt belang. Er komen zoveel bands... daar zit altijd wat bij.
Dan die van OFF? Waarom? Zitten bij Lowlove ook heel wat leuke namen, dat zekerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De namen bij lowlove klinken een stuk plausibeler voor Lowlands..
Hihi, mja zie mijn Suicide opmerking, je hebt zeker gelijk, helaas..quote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat die OFF-namen niet echt in het huidige Lowlandsstraatje passen.
Dat zou je na jaren van klagen nu toch wel moeten weten
Ik kijk niet naar het F5'en uitquote:Op maandag 23 januari 2012 15:53 schreef willemwaus het volgende:
Kan niet wachten om over 2 weken te gaan zitten f5en als een beest :>
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef Aisumasen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_notoire_lowla.html
Niemand?
geenstijlquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef Aisumasen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_notoire_lowla.html
Niemand?
Idd geenstijl is iedere keer op LL aan het bashen, een hoop zielige mensen daarquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geenstijl
bovendien is Halbe gewoon welkom, als hij een kaartje koopt
Precies, ik kom toch ook niet binnen zonder kaartjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geenstijl
bovendien is Halbe gewoon welkom, als hij een kaartje koopt
waarom dan niet op Lowlands?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
fok. Garbage op Werchter (op nieuwe derde podium). dus waarschijnlijk niet op Lowlands. anders zouden ze pukkelpop ook wel meepikken en op werchter en pukkelpop staan doen weinig bands ..
Low Chi Min ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ga definitief niet naar Lowlands. Zit dan in VietnamJammer van Lowlands maar fuck that, ik ga naar Vietnam
Op Lowlands zit een een Vietnamees hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ga definitief niet naar Lowlands. Zit dan in VietnamJammer van Lowlands maar fuck that, ik ga naar Vietnam
en een goeie ook zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Op Lowlands zit een een Vietnamees hoor![]()
tientallen loempia's gaan er in het weekend doorheen bij mijquote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
tientallen loempia's gaan er in het weekend doorheen bij mij
Inderdaad herkenbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
tientallen loempia's gaan er in het weekend doorheen bij mij
volgende keer als ik je zoek, zal ik uit volle borst ,, PierenJan " roepen midden in de drukke low chi min, geheid dat ik je vind.quote:
de laatste keer dat ik het checkte had ik nog gewoon borstenquote:
Oops excusesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik het checkte had ik nog gewoon borsten![]()
qftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oops excuses![]()
Na al die bevestigingen mag Lowlands toch ook wel met iets komen ondertussen (of stiekem iets uit laten lekken).
Oja laat Birdy, Goyte en Gers Pardoel aub niet naar Biddinghuizen komen
3FM crap![]()
Ik hoop dat Lowlands ons verrast met een Arcade Fire of Sígur Ros... en ik hoop nog steeds een klein beetje op Radiohead, al hoewel ik de kans klein acht als ik andere festivals zo eens bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |