quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:17 schreef willemwaus het volgende:
Zo moest het vorig jaar inderdaad met je CJP pas, inloggen, daar code vandaan halen en via livenation site kon je 1 kaartje per CJP code krijgen. Gek genoeg staat dit nu op de CJP site:
Mojo Concerts-Lowlandsfestival
Cultuurkaart: Ja
Adres: Kampveld 13
2611DA Delft
Reserveren: 015-2121980
Email: info@lowlands.nl
Website: www.lowlands.nl
Korting: Geen korting
Neuh, geen CJP, te oudquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:20 schreef willemwaus het volgende:
Geen ideeMeer info staat er niet, vorig jaar gewoon via internet gedaan. Bel het is dan
Da hopman toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft het alleenrecht op het openen van Lowlandstopics? Roellio
Vast welquote:
En vergeet het cadeautje in de toiletten niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Schrijf hier het woord ellende goed op: BBQ, BBQ vlees, lange rij, geen Tiesto, huilen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En vergeet het cadeautje in de toiletten niet.
Wat dus niets met leeftijd te maken heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vast welGebruik hem af en toe ook voor de bios, als je het alleen voor lowlands gebruikt heeft het geen zin qua kosten
Noel Gallagher zoiezo, The Stone Roses... mwa, ja, wat ik zo hoor van hun klinkt aardig. Maar als ik begrijp is zoiets gelijk een headliner op een festival. En daar vind ik hun muziek ook niet echt naar. nog 9 dagen en dan kunnen we tickets kopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Stone Roses en Noel.. dat zou al geweldig zijn..
Ik kende ze ook niet voordat ze op iedere festival opeens werden bevestigd. Toen heb me eens verdiept in deze band en het klinkt aardig. Maar voor mij niet de Alpha headlinewaardig. Maar misschien dat ze live anders uit de verf komen? Ze komen op behoorlijk wat festivals.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Stone Roses vraagt 1 miljoen. Ik ben zeker heel raar als ik zeg dat ik ze eigenlijk niet ken en dus zeg dat het absurd is dat ze die prijs vragen?
Zo te zien ben jij een kenner, wat zijn nou (live) hun vetste platen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef WeezerButler het volgende:
In Engeland hebben de Stone Roses een GODENstatus. De circa 250.000 kaartjes voor de 4 reunie concerten verkochten daar binnen een half uur uit. In NL een band in de marge, vooral bekend bij de vorige generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |